Oss testetøser imellom

Lese hele tråden før man svarer kan være lurt!:p
Det er jo noe på rfsu:woot:
Har god erfaring med babyplan sine, men har kun testet med vanlig strimlene og ikke tidlig. Positiv 12 dpo sist svangerskap, så tar det omtrent som god fisk at jeg ikke er gravid nå om jeg får negativ tidligtest 10 dpo:wtf:

Hehehe:laughing001
Men ja, det var noe der, men så ble det plutselig negativt igjen samme kveld og på morgen i dag, kan tru jeg ble skuffa…:rolleyes:
Dette er altfor spennende:woot: Sånne prøveperioder tar virkelig på og blir ofte skikkelig altoppslukende dessverre.
Har du prøvd lenge?

Hehehe:laughing001
Men ja, det var noe der, men så ble det plutselig negativt igjen samme kveld og på morgen i dag, kan tru jeg ble skuffa…:rolleyes:
Dette er altfor spennende:woot: Sånne prøveperioder tar virkelig på og blir ofte skikkelig altoppslukende dessverre.
Har du prøvd lenge?
Da får du bare prøve senere i dag/i morgen:nailbiting:
Alt for spennende!!!
Første pp, men har for høye forhåpninger tror jeg:banghead: Alle gangene jeg har vært gravid har det klaffet på første forsøk:p
9 dpo i dag og fremdeles blendahvit test. Hjalp ikke å bøye på den heller:laughing001

Da får du bare prøve senere i dag/i morgen:nailbiting:
Alt for spennende!!!
Første pp, men har for høye forhåpninger tror jeg:banghead: Alle gangene jeg har vært gravid har det klaffet på første forsøk:p
9 dpo i dag og fremdeles blendahvit test. Hjalp ikke å bøye på den heller:laughing001

Huff, ja, heldigvis er jeg på jobb sånn at jeg hvertfall må vente til jeg kommer hjem, ellers tror jeg at det hadde gått mange tester nå på formiddagen og ettermiddagen:laughing002 Jeg klarer ikke å holde meg når jeg er hjemme…
Har nok for store forhåpninger sjæl, har og blitt raskt gravid tidligere…Men er allerede blitt 35 år nå så jeg kan kanskje ikke forvente at det går like raskt nå.

9 dpo da er det fortsatt muligheter for at det er noe, løpet er ikke kjørt enda:happy:Fortsatt tidlig i dpo-land:):)
Håper masse for oss begge:love7

Hei dere fine jenter! Jeg trenger hjelp fra dere med trent streksyn!

Jeg aner ikke hvor mange pinner jeg har tissa på iløpet av de siste 4,5 åra, men det er sjuuuukt mange! Og alle som en har de vært helt blenda-hvite. Men nå, for første gang, ser jeg en strek!

Endelig har vi fått hjelp, og etter første runde med IVF og ICSI fikk vi satt inn et 2-dagers embryo. Jeg er i dag 9dp2dt, så… 11 dpo, da. Hva tror dere, er det håp? Er det babystrek jeg ser?!
Jeg har offisielt testdag på fredag 08. Oktober med blodprøve og full pakke.

Testene på bildet er tatt nå i dag på kveldsurin, men var 6,5t siden forrige dobesøk

På forhånd takk for svar :Heartblue

Vedlegg

• FA4F672F-781E-4709-A231-A2795ECF0D05.jpeg
    FA4F672F-781E-4709-A231-A2795ECF0D05.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 181
  • 03E9D9E3-7868-4345-BC3A-94EC2BC72281.jpeg
    03E9D9E3-7868-4345-BC3A-94EC2BC72281.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 178

Jeg aner ikke hvor mange pinner jeg har tissa på iløpet av de siste 4,5 åra, men det er sjuuuukt mange! Og alle som en har de vært helt blenda-hvite. Men nå, for første gang, ser jeg en strek!

Endelig har vi fått hjelp, og etter første runde med IVF og ICSI fikk vi satt inn et 2-dagers embryo. Jeg er i dag 9dp2dt, så… 11 dpo, da. Hva tror dere, er det håp? Er det babystrek jeg ser?!

Testene på bildet er tatt nå i dag på kveldsurin, men var 6,5t siden forrige dobesøk

Ser streken uten å myse :D og jeg vil si at det er babystrek og absolutt masse masse håp! Krysser fingrene for terminspire :)

Ser streken uten å myse :D og jeg vil si at det er babystrek og absolutt masse masse håp! Krysser fingrene for terminspire :)

Ååå, shit altså, er jo det jeg tror selv! Den kom med en gang, så ikke noe som kom etter fem min liksom. Åh, tusen takk! Dette er helt vilt spennende :D

11 og 12 dpo med vanlig babyplan 25 mlU. Kan det være noe håp her…? Har så lyst å få babystrek :smiley-angelic001

Vedlegg

• 15520451-7D51-48AE-9CE3-171F7439DD31.jpeg
    15520451-7D51-48AE-9CE3-171F7439DD31.jpeg
    402,5 KB · Visninger: 160

Absolutt en babystrek ja :Heartpink

Hei alle sammen!
Vi fikk vårt andre barn i Juli, og har lyst på en tredjemann ganske tett. Men jeg ammer fortsatt, og har ikke fått tilbake mensen enda. Har fortsatt et lite håp om å bli gravid :love2 Tok en test i dag, fordi jeg hadde liggende etter forrige prøving. Regner med å høre dette bare er skygge, hvis dere i det hele tatt ser noe? o_O

Vedlegg

• D08BCD7F-DDA6-49F3-ADDA-8C1B246177EF.jpeg
    D08BCD7F-DDA6-49F3-ADDA-8C1B246177EF.jpeg
    531,3 KB · Visninger: 161
Hei alle sammen!
Vi fikk vårt andre barn i Juli, og har lyst på en tredjemann ganske tett. Men jeg ammer fortsatt, og har ikke fått tilbake mensen enda. Har fortsatt et lite håp om å bli gravid :love2 Tok en test i dag, fordi jeg hadde liggende etter forrige prøving. Regner med å høre dette bare er skygge, hvis dere i det hele tatt ser noe? o_O
Ser dessverre ingenting her :(

Ser ut som at det var babystrek, gitt! Her er dagens test, dobbelt så sterk og fin strek:love7

Vedlegg

• D530B7D6-0C4A-43D9-A324-EECB76AB65C4.jpeg
    D530B7D6-0C4A-43D9-A324-EECB76AB65C4.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 142
Hvis el-testen har blitt svaaaaaakt sterkere per dag, men aldri blitt sterk, og nå er mye svakere enn de andre dagene, vil det si el kan ha vært eller jeg ikke har hatt el? Usikker på om syklusen er ordentlig i gang enda :confused:
(Håper jeg kan spørre her!)

Hvis el-testen har blitt svaaaaaakt sterkere per dag, men aldri blitt sterk, og nå er mye svakere enn de andre dagene, vil det si el kan ha vært eller jeg ikke har hatt el? Usikker på om syklusen er ordentlig i gang enda :confused:
(Håper jeg kan spørre her!)
Har du testet flere ganger om dagen? :) Jeg har ganske kort topp så om jeg ikke tester kveld når jeg ser en liten stigning så kan jeg misse toppen. Men jeg kjenner tydelig eggløsningssmerter.

Back
Topp