Kun testet morgenHar du testet flere ganger om dagen?Jeg har ganske kort topp så om jeg ikke tester kveld når jeg ser en liten stigning så kan jeg misse toppen. Men jeg kjenner tydelig eggløsningssmerter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun testet morgenHar du testet flere ganger om dagen?Jeg har ganske kort topp så om jeg ikke tester kveld når jeg ser en liten stigning så kan jeg misse toppen. Men jeg kjenner tydelig eggløsningssmerter.
Kun testet morgentestet tre dager med svake streker men de ble bittelitt sterkere per dag, men i dag var streken nesten ikke synlig en gang. Kan den ha vært i går? Hadde bittelitt kramper og litt blankt utflod… kjenner ikke kroppen i syklusen så godt for tiden siden jeg ikke har hatt mensen siden 2017
![]()
Vanskelig å se , har du sjekket igjen nå?11 og 12 dpo med vanlig babyplan 25 mlU. Kan det være noe håp her…? Har så lyst å få babystrek![]()
Hei alle sammen!
Vi fikk vårt andre barn i Juli, og har lyst på en tredjemann ganske tett. Men jeg ammer fortsatt, og har ikke fått tilbake mensen enda. Har fortsatt et lite håp om å bli gravidTok en test i dag, fordi jeg hadde liggende etter forrige prøving. Regner med å høre dette bare er skygge, hvis dere i det hele tatt ser noe?
![]()
Nydelig babystrekSer ut som at det var babystrek, gitt! Her er dagens test, dobbelt så sterk og fin strek![]()

Vet du sånn ca når du skal ha mens igjen da?har du nettopp sluttet på prevensjon? (Så nå du ikke hadde hatt mensen siden 2017) For den kan jo ha vært, at du har misset den siden du hadde litt kramper. Og blank utflod er jo hvertfall et bra tegn. Men ikke godt å si..Kun testet morgentestet tre dager med svake streker men de ble bittelitt sterkere per dag, men i dag var streken nesten ikke synlig en gang. Kan den ha vært i går? Hadde bittelitt kramper og litt blankt utflod… kjenner ikke kroppen i syklusen så godt for tiden siden jeg ikke har hatt mensen siden 2017
![]()
Lastet ned nå, skal prøve den!Bruker du PreMom appen? Der kan du legge inn LG testene under "others", så vurderer den for deg![]()
må vel bare smøre meg med tålmodighetVet du sånn ca når du skal ha mens igjen da?har du nettopp sluttet på prevensjon? (Så nå du ikke hadde hatt mensen siden 2017) For den kan jo ha vært, at du har misset den siden du hadde litt kramper. Og blank utflod er jo hvertfall et bra tegn. Men ikke godt å si..
Ser den godt![]()

Så veldig bra ut denTok denne nå…![]()
Oii, det var da veldig mye ogsåJeg har igjen en hel haug med tester etter forrige runde (en skikkelig testetøs altså).
Det jeg lurer på er om det er safe å bruke dem? De er innenfor datoen som står på, men de er i hvertfall 3år gamle. Noen som vet?![]()
Hvor har du bestillt fra? Oii, det var da veldig mye ogsåHvor har du bestillt fra?
![]()
Syntes du eggløsningstestene funket bra?![]()
Jeg syns ikke dette ser ut som skyggestrek. Ser strekene godt og syns de ser farget utEr Make Sure kjent for skygger?10 dpo i dag, tatt med 4 timers mellomrom. Hadde dette vært Rfsu så hadde jeg ikke håpet engang, men Make Sure har jeg egentlig hørt bare bra om
![]()