Oss testetøser imellom

Wow, du er tøff, hadde sikkert tar tre tester til bare i dag jeg :facepalm: :rolleyes: :p spennende!

Tro meg, jeg er så frista!
Men etter 9 mnd med prøving og bare blendatester så prøver jeg å holde meg i skinnet litt til, men absolutt ikke lett! Gudskjelov at jeg skal på jobb i morgen så jeg har noe annet å tenke på :hilarious:

Sånn så min test også ut noen dager før mensen for et år siden, og jeg har ei nydelig jente på 3,5 mnd nå ;) Håper for deg at den øker i styrke ! Ser en rosa strek jeg :)

Åååh :woot:
Ja, jeg håper det! Leste et sted at HCG ofte gjør noen "hopp" rundt hver 48'ende time eller noe slikt, så derfor jeg venter til lørdag på morgenurin :)

Tro meg, jeg er så frista!
Men etter 9 mnd med prøving og bare blendatester så prøver jeg å holde meg i skinnet litt til, men absolutt ikke lett! Gudskjelov at jeg skal på jobb i morgen så jeg har noe annet å tenke på :hilarious:

Skjønner det. Men som du sier, du har jo aldri hatt utslag før (?), så dette er jo helt unntakstilstand da :dance008

Når du har drukket 3 kopper kaffe, spotter bittelitt og dermed kjenner på panikken å tar ikke en men 2 tester på veldig veldig utvannet urin... men blir du klokere? Nei.
:banghead: usikker om dere klarer se skyggen på bildene men :hilarious:

Tappen kjennes ganske lukket ut, har ikke kommet noe mer spotting enda.. pleier heller ikke spotte 2 dager før mens.. :wtf:

Jeg ser skygge på øverste bilde, men jeg har streksyn tror jeg :shy::joyful:

Tatt en ny en i dag da? :)

Rimelig blenda i dag.. så enten har det vært skygger eller kjemisk.. ikke spottet noe mer så skjønner ingenting... o_O

Vedlegg

• 20210924_094245.jpg
    20210924_094245.jpg
    1,1 MB · Visninger: 96
Rimelig blenda i dag.. så enten har det vært skygger eller kjemisk.. ikke spottet noe mer så skjønner ingenting... o_O
Så synd. Kan være kjemisk ja. Har selv opplevd det, og vet hvor kjipt det er! Men om det er noen trøst så er det mange som blir fort gravide etter en kjemisk. Det har skjedd med meg to ganger iallefall. Hatt kjemisk, for så å bli gravid neste PP. Krysser fingrene for deg :Heartred

Så synd. Kan være kjemisk ja. Har selv opplevd det, og vet hvor kjipt det er! Men om det er noen trøst så er det mange som blir fort gravide etter en kjemisk. Det har skjedd med meg to ganger iallefall. Hatt kjemisk, for så å bli gravid neste PP. Krysser fingrene for deg :Heartred

Ja hadde en kjemisk i starten av august også.. kjenner det er skikkelig kjipe greier.. får se hvordan denne PP blir nå.. :wtf:

Kjedelig at det ikke utviklet seg :( Jeg fikk også skygger på noen ebay tester sist syklus, tok en svindyr digital for å få det ut av systemet. Og drakk litt vin etterpå :knegg: :rolleyes:

Kjedelig at det ikke utviklet seg :( Jeg fikk også skygger på noen ebay tester sist syklus, tok en svindyr digital for å få det ut av systemet. Og drakk litt vin etterpå :knegg: :rolleyes:

Har vært skygger på 3 forskjellige merker denne PP... derfor jeg fikk håpet litt opp selv om de var svake.. for de første strekene kom på tidligtester mens de siste var på vanlige.. :wtf: at det skal være så vanskelig...

Ja, da hadde jeg blir super skuffa selv.. Men det må jo betyr kjemisk, om du ikke er gravid? Tre ulike kan jo ikke ha falsk strek..?

Back
Topp