Litt for mye spenning i hverdagen kjenner jeg![]()
Men det er SÅ spennende, takk for at du lar oss ta del i det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt for mye spenning i hverdagen kjenner jeg![]()

Dette så lovende ut, synes den så råsa ut?![]()
Nerver i høyspenn her nå! Men venter med å teste mer til morgenurin på lørdag Wow, du er tøff, hadde sikkert tar tre tester til bare i dag jegJa, det er litt råså jaNerver i høyspenn her nå! Men venter med å teste mer til morgenurin på lørdag
![]()
Sånn så min test også ut noen dager før mensen for et år siden, og jeg har ei nydelig jente på 3,5 mnd nåHva syns dere? Er fortsatt 5 dager til mens,men..
Ser lovende utHva syns dere? Er fortsatt 5 dager til mens,men..
Ser lovende utkom streken før "fristen"?
Wow, du er tøff, hadde sikkert tar tre tester til bare i dag jeg![]()
![]()
spennende!

Sånn så min test også ut noen dager før mensen for et år siden, og jeg har ei nydelig jente på 3,5 mnd nåHåper for deg at den øker i styrke ! Ser en rosa strek jeg
![]()
Tro meg, jeg er så frista!
Men etter 9 mnd med prøving og bare blendatester så prøver jeg å holde meg i skinnet litt til, men absolutt ikke lett! Gudskjelov at jeg skal på jobb i morgen så jeg har noe annet å tenke på![]()

Når du har drukket 3 kopper kaffe, spotter bittelitt og dermed kjenner på panikken å tar ikke en men 2 tester på veldig veldig utvannet urin... men blir du klokere? Nei.
usikker om dere klarer se skyggen på bildene men
Tappen kjennes ganske lukket ut, har ikke kommet noe mer spotting enda.. pleier heller ikke spotte 2 dager før mens..![]()

Jeg ser skygge på øverste bilde, men jeg har streksyn tror jeg![]()

Men ser at b
Er det jeg frykter jeg også har![]()
Tatt en ny en i dag da?![]()
Så synd. Kan være kjemisk ja. Har selv opplevd det, og vet hvor kjipt det er! Men om det er noen trøst så er det mange som blir fort gravide etter en kjemisk. Det har skjedd med meg to ganger iallefall. Hatt kjemisk, for så å bli gravid neste PP. Krysser fingrene for degRimelig blenda i dag.. så enten har det vært skygger eller kjemisk.. ikke spottet noe mer så skjønner ingenting...![]()

Så synd. Kan være kjemisk ja. Har selv opplevd det, og vet hvor kjipt det er! Men om det er noen trøst så er det mange som blir fort gravide etter en kjemisk. Det har skjedd med meg to ganger iallefall. Hatt kjemisk, for så å bli gravid neste PP. Krysser fingrene for deg![]()

Kjedelig at det ikke utviklet segJeg fikk også skygger på noen ebay tester sist syklus, tok en svindyr digital for å få det ut av systemet. Og drakk litt vin etterpå
![]()
![]()
at det skal være så vanskelig...Ja, da hadde jeg blir super skuffa selv.. Men det må jo betyr kjemisk, om du ikke er gravid? Tre ulike kan jo ikke ha falsk strek..?