Oss testetøser imellom

Vedlegg

  • Screenshot_20210921-081335_Gallery.jpg
    Screenshot_20210921-081335_Gallery.jpg
    93,7 KB · Visninger: 113
Hei damer! Er dette noe, eller? :happy: Samme test, tatt i to forskjellige «oppstillinger».
Herregud hadde aldri trodd jeg skulle bli så vanvittig testetøs, men her er jeg! :D

Den så ikke ut som noen tullestrek, nei! Fersk test, ikke tørket, og råsa :happy093
 
Takk for svar! Har du har problemer med at eggløsning ikke kom? Eller kom sent? Når du ikke får eggløsning, blir syklusen "eviglang" da? Tusen spørsmål :knegg:

Spennende tider for deg nå da!!
Når jeg har PCOS, dvs cyster i livmoren og da blir det ikke noe EL i det hele tatt i noen sykluser. Det betyr at kroppen får ikke EL av seg selv hver gang, mens letrozol hjelper slik at man får EL. I forrige syklus fikk jeg EL, men det ble ikke klaff. Så spent om det blir enda bedre denne gangen med dobbel dose :D
 
Jeg glemte pillen forrige søndag, de siste dagene har jeg hatt murringer og får smerter i livmor området hvis jeg gjør noe brått. Synes det er tidlig med evt symptomer, men ønsker dette så sårt! Jeg har vært klar i 1 år, men mannen vil vente til våren med prøvingen
Jeg tok en (to) test for å se, er det bare jeg som kan skimte noe på den nederste testen? :)
 

Vedlegg

  • 1CE81A18-9968-44AE-BF28-EDC2A1B9AF76.jpeg
    1CE81A18-9968-44AE-BF28-EDC2A1B9AF76.jpeg
    344,8 KB · Visninger: 109
  • B8AD522E-C2D3-4B28-A638-79C532F79910.jpeg
    B8AD522E-C2D3-4B28-A638-79C532F79910.jpeg
    300,7 KB · Visninger: 112
Poster denne her også, har posta den i ikm gruppa men kanskje flere kan hjelpe med erfaringer her? :)

Tok denne i dag selvsagt på utvannet urin midt på dagen siden jeg kjøpte den egentlig for å teste i morgen tidlig :hilarious:Venter på makesure tester i posten så tester mer senere. Men, er dette den typiske skyggestreken tro, føler den er så fyldig og tykk og noen ganger føler jeg streken har farge men så er jeg plutselig litt usikker..

Hva tenker dere, noe på gang eller skygge?
 

Vedlegg

  • 274E0072-5045-4049-9322-7F4E32F1B563.jpeg
    274E0072-5045-4049-9322-7F4E32F1B563.jpeg
    677,6 KB · Visninger: 93
Jeg glemte pillen forrige søndag, de siste dagene har jeg hatt murringer og får smerter i livmor området hvis jeg gjør noe brått. Synes det er tidlig med evt symptomer, men ønsker dette så sårt! Jeg har vært klar i 1 år, men mannen vil vente til våren med prøvingen
Jeg tok en (to) test for å se, er det bare jeg som kan skimte noe på den nederste testen? :)
Jeg skimter noe på den nederste testen jeg også! Krysser fingrene for deg :love2
 
Poster denne her også, har posta den i ikm gruppa men kanskje flere kan hjelpe med erfaringer her? :)

Tok denne i dag selvsagt på utvannet urin midt på dagen siden jeg kjøpte den egentlig for å teste i morgen tidlig :hilarious:Venter på makesure tester i posten så tester mer senere. Men, er dette den typiske skyggestreken tro, føler den er så fyldig og tykk og noen ganger føler jeg streken har farge men så er jeg plutselig litt usikker..

Hva tenker dere, noe på gang eller skygge?
Ser dessverre ingenting der jeg… :oops::(
 
Første gang jeg prøver Babyplan. Har kun brukt MakeSure sine strimler, men bestemte meg for å bruke et annet merke etter at jeg fikk så mange skyggestreker på MS.

Men nå opplever jeg jammen det samme med Babyplan, eller? :shifty:Selv så tror jeg at dette ikke er babystrek. Jeg kan selvfølgelig vente et par dager med å teste, men er jo ei testetøs da… klarer ikke å vente et sekund. :hilarious:

Flere som har erfart å få skygge på Babyplan?

0BF61D5A-DF45-4502-8A7E-6CFA1EABC38E.jpeg
 
Første gang jeg prøver Babyplan. Har kun brukt MakeSure sine strimler, men bestemte meg for å bruke et annet merke etter at jeg fikk så mange skyggestreker på MS.

Men nå opplever jeg jammen det samme med Babyplan, eller? :shifty:Selv så tror jeg at dette ikke er babystrek. Jeg kan selvfølgelig vente et par dager med å teste, men er jo ei testetøs da… klarer ikke å vente et sekund. :hilarious:

Flere som har erfart å få skygge på Babyplan?

Vis vedlegget 366535
Alltid fått skygge på disse etter fristen eller når dem har tørket. Var det noe skygge der innenfor tiden? :)
Men kanskje skyggen har blitt sterkere?
 
Alltid fått skygge på disse etter fristen eller når dem har tørket. Var det noe skygge der innenfor tiden? :)
Men kanskje skyggen har blitt sterkere?

For et par dager siden kom den da testen fortsatt var fuktig. Den skapte vanvittig glede, men i ettermiddag kom den ETTER fristen og bidro til at irritasjonsnivået økte betraktelig! :android:

Note to my self: vente med å teste til minst 9 DPO :hilarious:
 
Første gang jeg prøver Babyplan. Har kun brukt MakeSure sine strimler, men bestemte meg for å bruke et annet merke etter at jeg fikk så mange skyggestreker på MS.

Men nå opplever jeg jammen det samme med Babyplan, eller? :shifty:Selv så tror jeg at dette ikke er babystrek. Jeg kan selvfølgelig vente et par dager med å teste, men er jo ei testetøs da… klarer ikke å vente et sekund. :hilarious:

Flere som har erfart å få skygge på Babyplan?

Vis vedlegget 366535
Her er min fantastiske skygge på babyplan :banghead:
 

Vedlegg

  • 8827616A-2A1C-4E49-BACB-062E0A8C2ABD.jpeg
    8827616A-2A1C-4E49-BACB-062E0A8C2ABD.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 105
Vet ikke, men fikk skygger på så å si alle 15 av de jeg hadde … denne var den sterkeste skyggen da :bag::banghead:
Krysser fingrene for at det kan være mer enn en skygge :)
 
Back
Topp