Oss testetøser imellom

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Viprøver79, 8 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Jeg ville tatt ny i morgen eller mandag, lykke til!:)

2. Potetskru Flørter med forumet

Tok denne i morges, er litt usikker på om jeg faktisk kanskje kan se en svak strek. Eller e der skygge?

Den er tørket nå, men den var sånn 5 min etter jeg tok den. Fikk bare ikke tid å ta bilde, måtte ordne og kjøre jenta i bhg.

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 2
  3. Emfi Forelsket i forumet Vi som prøver :) Påskeliljene 2022 ❤️

Har du tatt en test til dagen?

4. Muumimamma Flørter med forumet

Noen som vet når EL skjer etter Ovitrelle? Har lest så mye forskjellig…

5. Mindel Glad i forumet Tilgangsansvarlig Junilykke 2022

Hvordan har det utviklet seg? Var vanskelig å tolke, siden det ser ut som du har hatt eggløsning, og ingen TR, og ingen positiv test. Da begynner man jo å lure. Men til nå vet du kanskje hvordan det utviklet seg?

6. unicorn59 Betatt av forumet Assistert-jentene

36 timer iallfall i forbindelse med ivf :happy:

• Enig Enig x 1
  7. Muumimamma Flørter med forumet

Ok takk:happy: første PP jeg tester det og vil gjerne time’e aksjer riktig:angelic::bag:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  8. Mamma til trekløveret <3 Glad i forumet Vi som prøver :)

Det utvikla seg til uhyggelig besøk av TR :banghead: Men nå er det to dager siden jeg sluttet å blø, og ferdig inntatt dobbel dose av letrozol så blir spennende i denne runden nå:D Satser på det blir klaff!:angelic:

9. Mindel Glad i forumet Tilgangsansvarlig Junilykke 2022

Så kjedelig :( men spennende med medikamenter, da er det noe annerledes denne måneden! Temper du denne syklusen og?

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Mamma til trekløveret <3 Glad i forumet Vi som prøver :)

Hyggelig at du tenkte på meg :happy:
    Ja, jeg temper hver dag :D Jeg har tatt enkel dose letrozol forrige syklus og det ble funnet en moden egg. Så jeg satser på at dobbel dose funker bedre og samt spise en del fersk ananas :hilarious: Hadde vært kos med en juni baby:Heartred

11. Mindel Glad i forumet Tilgangsansvarlig Junilykke 2022

Hvordan fungerer Letrozol? Fortell gjerne :)

12. Landus Glad i forumet Assistert-jentene

Erfaring med Metode tidligtest?
    Fikk denne skyggen på test nå, men samtidig liten lyserosa flekk i trusa og mensmurringer på tredje dag. 9 dpo

9A75868D-9B9B-4B7D-81E2-440CD28F4859.jpeg

• Optimistisk Optimistisk x 3
  13. Mamma til trekløveret <3 Glad i forumet Vi som prøver :)

Det er et follikkelstimulerende legemiddel. Brukes til å få optimal vekst på folliklene og forhåpentligvis få EL. Jeg har PCOS og derfor ikke får EL hver gang. Forrige gang med enkel kur ble det EL. Spent på denne gangen også :happy: De er på resept og kan fås etter gyn.kontroll :)

14. Mindel Glad i forumet Tilgangsansvarlig Junilykke 2022

Ikke erfaring med den testen, men ser den grå ut? Ofte er skygger grå.. Klarte ikke helt å se om den var råsa. Krysser uansett, håper murringer betyr at noe er i gjære :signs003

15. Mindel Glad i forumet Tilgangsansvarlig Junilykke 2022

Takk for svar! Har du har problemer med at eggløsning ikke kom? Eller kom sent? Når du ikke får eggløsning, blir syklusen "eviglang" da? Tusen spørsmål :knegg:

Spennende tider for deg nå da!!

16. Landus Glad i forumet Assistert-jentene

Var nok skygge, for tr kom før fullt i går kveld :shifty:

17. Tsophy Andre møte med forumet

Hei damer! Er dette noe, eller? :happy: Samme test, tatt i to forskjellige «oppstillinger».
    Herregud hadde aldri trodd jeg skulle bli så vanvittig testetøs, men her er jeg! :D

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 9
    • Optimistisk Optimistisk x 2
  18. Prøver2021 Glad i forumet Septemberlykke 2021

Ser på begge :) og føler den ser litt rosa ut så satser på at det er babystrek :)

19. Minime1315 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jepp, det tror jeg absolutt er noe. Ligner min test 11dpo i fjor da jeg ble gravid med min sønn ♡

20. Tsophy Andre møte med forumet

Jeg er faktisk 11 dpo idag! Krysser fingrene! Takk for svar :Heartred

Del denne siden