Oss testetøser imellom

Er på rugedag 5 idag, og fikk en uuultra svak rosa strek på test idag, bare så vidt jeg kunne skimte den. Tror ikke jeg fikk den med på kameraet så svak var den. Men kom innen tidsfristen. Nå etter 2 timer er den borte igjen. Hva tror dere? Om dere ser noe?

Jeg ville tatt ny i morgen eller mandag, lykke til!:)
 
Tok denne i morges, er litt usikker på om jeg faktisk kanskje kan se en svak strek. Eller e der skygge?

Den er tørket nå, men den var sånn 5 min etter jeg tok den. Fikk bare ikke tid å ta bilde, måtte ordne og kjøre jenta i bhg.
 

Vedlegg

  • 20210916_095803.jpg
    20210916_095803.jpg
    358,3 KB · Visninger: 130
Egentlig er jeg 11 DPO idag iflg krysset på FF, men fortsatt skyggene på testene. Ingen tegn til TR, og skulle ha mensen mellom 6-9.sept (men har uregelmessige også). Magen føles støl, og jeg føler også svake nedpress som kommer og går. Igår stakk det VELDIG en gang nederst mage, under skambeinet mot rumpa liksom på venstre side.

Så begynte jeg å lure.. Kan være at EL var forsinket, med tanke at EL-testen var positiv og høy fortsatt ved cd20. Selv om FF sier cd18? Kan jeg være 8 eller 9 DPO idag i stedenfor 11 mon tro? :nailbiting: Trenger ekspertråd her:hilarious:

Legger ved bilde av grafen og EL-testene:)
Håper flere kan svare dette her!

Hvordan har det utviklet seg? Var vanskelig å tolke, siden det ser ut som du har hatt eggløsning, og ingen TR, og ingen positiv test. Da begynner man jo å lure. Men til nå vet du kanskje hvordan det utviklet seg?
 
Hvordan har det utviklet seg? Var vanskelig å tolke, siden det ser ut som du har hatt eggløsning, og ingen TR, og ingen positiv test. Da begynner man jo å lure. Men til nå vet du kanskje hvordan det utviklet seg?
Det utvikla seg til uhyggelig besøk av TR :banghead: Men nå er det to dager siden jeg sluttet å blø, og ferdig inntatt dobbel dose av letrozol så blir spennende i denne runden nå:D Satser på det blir klaff!:angelic:
 
Det utvikla seg til uhyggelig besøk av TR :banghead: Men nå er det to dager siden jeg sluttet å blø, og ferdig inntatt dobbel dose av letrozol så blir spennende i denne runden nå:D Satser på det blir klaff!:angelic:

Så kjedelig :( men spennende med medikamenter, da er det noe annerledes denne måneden! Temper du denne syklusen og?
 
Så kjedelig :( men spennende med medikamenter, da er det noe annerledes denne måneden! Temper du denne syklusen og?
Hyggelig at du tenkte på meg :happy:
Ja, jeg temper hver dag :D Jeg har tatt enkel dose letrozol forrige syklus og det ble funnet en moden egg. Så jeg satser på at dobbel dose funker bedre og samt spise en del fersk ananas :hilarious: Hadde vært kos med en juni baby:Heartred
 
Erfaring med Metode tidligtest?
Fikk denne skyggen på test nå, men samtidig liten lyserosa flekk i trusa og mensmurringer på tredje dag. 9 dpo

9A75868D-9B9B-4B7D-81E2-440CD28F4859.jpeg
 
Hvordan fungerer Letrozol? Fortell gjerne :)
Det er et follikkelstimulerende legemiddel. Brukes til å få optimal vekst på folliklene og forhåpentligvis få EL. Jeg har PCOS og derfor ikke får EL hver gang. Forrige gang med enkel kur ble det EL. Spent på denne gangen også :happy: De er på resept og kan fås etter gyn.kontroll :)
 
Erfaring med Metode tidligtest?
Fikk denne skyggen på test nå, men samtidig liten lyserosa flekk i trusa og mensmurringer på tredje dag. 9 dpo

Vis vedlegget 366442

Ikke erfaring med den testen, men ser den grå ut? Ofte er skygger grå.. Klarte ikke helt å se om den var råsa. Krysser uansett, håper murringer betyr at noe er i gjære :signs003
 
Det er et follikkelstimulerende legemiddel. Brukes til å få optimal vekst på folliklene og forhåpentligvis få EL. Jeg har PCOS og derfor ikke får EL hver gang. Forrige gang med enkel kur ble det EL. Spent på denne gangen også :happy: De er på resept og kan fås etter gyn.kontroll :)

Takk for svar! Har du har problemer med at eggløsning ikke kom? Eller kom sent? Når du ikke får eggløsning, blir syklusen "eviglang" da? Tusen spørsmål :knegg:

Spennende tider for deg nå da!!
 
Hei damer! Er dette noe, eller? :happy: Samme test, tatt i to forskjellige «oppstillinger».
Herregud hadde aldri trodd jeg skulle bli så vanvittig testetøs, men her er jeg! :D
 

Vedlegg

  • 75F61E98-C964-4A31-B18C-83143F27EBF8.jpeg
    75F61E98-C964-4A31-B18C-83143F27EBF8.jpeg
    430,9 KB · Visninger: 102
  • C87110C7-2C7B-4485-8296-3C38CDAA611F.jpeg
    C87110C7-2C7B-4485-8296-3C38CDAA611F.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 109
Hei damer! Er dette noe, eller? :happy: Samme test, tatt i to forskjellige «oppstillinger».
Herregud hadde aldri trodd jeg skulle bli så vanvittig testetøs, men her er jeg! :D

Ser på begge :) og føler den ser litt rosa ut så satser på at det er babystrek :)
 
Hei damer! Er dette noe, eller? :happy: Samme test, tatt i to forskjellige «oppstillinger».
Herregud hadde aldri trodd jeg skulle bli så vanvittig testetøs, men her er jeg! :D
Jepp, det tror jeg absolutt er noe. Ligner min test 11dpo i fjor da jeg ble gravid med min sønn ♡
 
Back
Topp