Oss testetøser imellom

Høres bra ut, jeg har nettopp bestilt meg 10 tidlig strimmeltester og 2 digital med ukesindikator! Så jeg er klar! Meeen, er redd jeg kommer til å bli så mye mer skuffet denne gangen om det ikke klaffer. Sist skjedde alt så fort og jeg ante ikke når jeg hadde hatt EL eller lignende. Bare testet innimellom. Nå er jo alt så planlagt ned i detalj, ikke alltid like bra det heller:rolleyes::rolleyes::p

Det samme skjedde med min førstefødte.. Vi prøvde ut fra når det skulle være i nærheten av EL.. Men det viste seg at EL ikke var i nærheten det tidspunktet vi trodde :hilarious: :hilarious: så man kan vel si at vi ble veldig overrasket når det plutselig var positiv test!!

Det samme skjedde med min førstefødte.. Vi prøvde ut fra når det skulle være i nærheten av EL.. Men det viste seg at EL ikke var i nærheten det tidspunktet vi trodde :hilarious: :hilarious: så man kan vel si at vi ble veldig overrasket når det plutselig var positiv test!!
Haha, det hjalp på! Jeg løp å testet! Blenda, som forventet:p

Haha, det hjalp på! Jeg løp å testet! Blenda, som forventet:p

Hehehe! Det kommer når det kommer :) denne gangen hadde jeg en sånn rar men veldig god følelse på at det klaffet igjen, og jammen hadde jeg rett :) 10+5 i dag ❤️ da hadde vi prøvd siden MA i august! Av og til tar det bare litt tid! Men når det er sagt, har mye bedre kontroll på syklus nå enn ved første gangen vi prøvde! :) så i tillegg til vanlige EL strimmeltester brukte jeg clearblue sin advanced fertility monitor :) rakk å bruke den en gang før det klaffet :hilarious:

Hehehe! Det kommer når det kommer :) denne gangen hadde jeg en sånn rar men veldig god følelse på at det klaffet igjen, og jammen hadde jeg rett :) 10+5 i dag ❤️ da hadde vi prøvd siden MA i august! Av og til tar det bare litt tid! Men når det er sagt, har mye bedre kontroll på syklus nå enn ved første gangen vi prøvde! :) så i tillegg til vanlige EL strimmeltester brukte jeg clearblue sin advanced fertility monitor :) rakk å bruke den en gang før det klaffet :hilarious:

Ååhh <3 Herlig. Du fikk ikke brukt den noe lenge nei!! Haha. Jaja, det er like greit :-) Jeg bruker strimmeltester, når jeg fikk positiv på den måtte jeg forsøke en sånn med smilefjes :) Og der kom smilefjeset! Så jeg er så spent nå framover.
Førstemann satt etter 14 dager uten å hoppe av i svingen.. Og uten å vite noe om EL og sykluser :p Så jeg er jo redd jeg går rett i dass om det ikke går på første. Jeg vet jo at det hører til sjeldenhetene! Men jeg skal nyte noen glass med bobler i helgen og heller tenke på at dersom det ikke går rekker jeg noen flasker til før det er slutt:hilarious::hilarious::hilarious:

Sånn er den tørket, men digital ble negativ så er nok ikke noe der :p

Vedlegg

• Snapchat-1865450033.jpg
    Snapchat-1865450033.jpg
    7,6 KB · Visninger: 148
  • Snapchat-1228656868.jpg
    Snapchat-1228656868.jpg
    6,4 KB · Visninger: 135
592699CD-AF3A-411B-A272-60B43E9FCFCC.jpeg

10dpo og fikk først supersvak på morgenurin kl.07:30, deretter sterkere 1t senere (virket som mer konsentrer urin?).:nailbiting::wideyed::woot::joyful::rolleyes:

Ja :eek:
Men den digitale ble ikke tatt på morgenurin:p
Så tar en i morgen tidlig, å kanskje jeg kjøper en cb early og tar den på samme tid for å se om det blir strek igjen :)
Lurt! Spennende :) Var det tidligtest du fikk skyggestreken på?

Ååhh <3 Herlig. Du fikk ikke brukt den noe lenge nei!! Haha. Jaja, det er like greit :) Jeg bruker strimmeltester, når jeg fikk positiv på den måtte jeg forsøke en sånn med smilefjes :) Og der kom smilefjeset! Så jeg er så spent nå framover.
Førstemann satt etter 14 dager uten å hoppe av i svingen.. Og uten å vite noe om EL og sykluser :p Så jeg er jo redd jeg går rett i dass om det ikke går på første. Jeg vet jo at det hører til sjeldenhetene! Men jeg skal nyte noen glass med bobler i helgen og heller tenke på at dersom det ikke går rekker jeg noen flasker til før det er slutt:hilarious::hilarious::hilarious:

Masse lykke til ❤️

Back
Topp