Oss testetøser imellom

Nå blir jeg utrolig forvirret. Tog en cb early, 13dpo i dag. Det er en veldig svak strek der(jeg ser den hvertfall). Hva tenker dere? Har digotal til i morgen. Men altså, jeg har hatt ultra hvite tester helt frem til i dag. Tørr ikke tro på det, er det skygge?
jeg har tidligere fått denne på CB, og den var dessverre negativ! :bag: Men krysser fingrene for at den digitale slo ut :joyful:
 

Vedlegg

  • D451A29E-3760-4DC1-939E-3CC99E270463.jpeg
    D451A29E-3760-4DC1-939E-3CC99E270463.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 111
Tenker dere denne er positiv, eller nesten?
Tester etter el før innsett av fryst blasto:D
 

Vedlegg

  • 283134CA-E7ED-4EC7-AAA0-383A7C656811.jpeg
    283134CA-E7ED-4EC7-AAA0-383A7C656811.jpeg
    22,5 KB · Visninger: 112
  • 428DC2F5-7199-4BB4-970B-8747FC18E65C.jpeg
    428DC2F5-7199-4BB4-970B-8747FC18E65C.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 127
Jeg er på cd 27, men denne måneden har jeg lagt bort alt av el-tester osv. Har heller ikke kjent de typiske el-smertene, så jeg mistenker at jeg ikke har hatt el enda. Tok likevel en rfsu tidlig test nå, fikk denne skyggen. Usikker på om den i det helw tatt kommer opp. Noen med erfaring med skygge på rfsu?
 

Vedlegg

  • 20210306_152244.jpg
    20210306_152244.jpg
    35,3 KB · Visninger: 120
  • 20210306_152316.jpg
    20210306_152316.jpg
    57,4 KB · Visninger: 118
Jeg er på cd 27, men denne måneden har jeg lagt bort alt av el-tester osv. Har heller ikke kjent de typiske el-smertene, så jeg mistenker at jeg ikke har hatt el enda. Tok likevel en rfsu tidlig test nå, fikk denne skyggen. Usikker på om den i det helw tatt kommer opp. Noen med erfaring med skygge på rfsu?

Har brukt et par ganger, helt blenda hos meg, ikke noen skygger.. Så jeg ville ha tatt ny test i morgen om jeg var deg :) ikke umulig at det er babystrek!
 
Er på hytta, så får teste til uka. Har liksom ikke trua :oops:

Noen ganger så klaffer det når vi ikke tror det :) jeg kan ikke si at det ikke er skygge.. Men med tanke på hvor langt du er i syklusen så er det ikke utenkelig at det er babystrek :) når jeg har testet etter EL har jeg lagt godt merke til tegn på at det er noe på gang etter positiv test, når jeg ikke har testet og ikke kjent etter kan jeg ikke si at jeg har merket at jeg har hatt EL :) ta test når du kommer hjem :) oppdater gjerne :)
 
Jeg er på cd 27, men denne måneden har jeg lagt bort alt av el-tester osv. Har heller ikke kjent de typiske el-smertene, så jeg mistenker at jeg ikke har hatt el enda. Tok likevel en rfsu tidlig test nå, fikk denne skyggen. Usikker på om den i det helw tatt kommer opp. Noen med erfaring med skygge på rfsu?
Tror ikke alltid man trenger å kjenne gravidtegn. Begge mine to barn ante jeg ingenting om før jeg var 7 og 12 uker på vei.. :bag: må si at jeg ikke tenkte på mens heller. Jeg ser skyggen! Desto lenger du venter, jo sterkere blir streken om du er gravid ;) Krysser fingrene for at den er positiv!!
 
Jeg er på cd 27, men denne måneden har jeg lagt bort alt av el-tester osv. Har heller ikke kjent de typiske el-smertene, så jeg mistenker at jeg ikke har hatt el enda. Tok likevel en rfsu tidlig test nå, fikk denne skyggen. Usikker på om den i det helw tatt kommer opp. Noen med erfaring med skygge på rfsu?
Har fått med meg gjennom en del år at disse er litt kjent for skygger... Men jeg synes denne så sterkere ut enn en skygge så jeg håper det viser seg å være noe <3 lykke til :) :)
 
Forbanna Cb+ og enda mer forvirring :bag:
 

Vedlegg

  • FB9C2297-138A-4FE9-9C30-944A3EC1F965.jpeg
    FB9C2297-138A-4FE9-9C30-944A3EC1F965.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 119
Noen ganger så klaffer det når vi ikke tror det :) jeg kan ikke si at det ikke er skygge.. Men med tanke på hvor langt du er i syklusen så er det ikke utenkelig at det er babystrek :) når jeg har testet etter EL har jeg lagt godt merke til tegn på at det er noe på gang etter positiv test, når jeg ikke har testet og ikke kjent etter kan jeg ikke si at jeg har merket at jeg har hatt EL :) ta test når du kommer hjem :) oppdater gjerne :)
Jeg pleier å få ganske vonde el-smerter, men inni mellom kan det kanskje hende at jeg ikke kjenner det.. muligens.. Skal oppdatere, men ut over kvelden nå syns jeg det kjennes ut som tr kommer i løpet av de neste dagene..
 
Jeg pleier å få ganske vonde el-smerter, men inni mellom kan det kanskje hende at jeg ikke kjenner det.. muligens.. Skal oppdatere, men ut over kvelden nå syns jeg det kjennes ut som tr kommer i løpet av de neste dagene..

Krysser fingrene for deg ❤️
 
Tror ikke alltid man trenger å kjenne gravidtegn. Begge mine to barn ante jeg ingenting om før jeg var 7 og 12 uker på vei.. :bag: må si at jeg ikke tenkte på mens heller. Jeg ser skyggen! Desto lenger du venter, jo sterkere blir streken om du er gravid ;) Krysser fingrene for at den er positiv!!
Jeg har vært veldig kvalm med begge mine, m3n jeg har kvalme og halsbrann som pms-tegn også :rolleyes: Får vente noen dager og se..
 
Har fått med meg gjennom en del år at disse er litt kjent for skygger... Men jeg synes denne så sterkere ut enn en skygge så jeg håper det viser seg å være noe <3 lykke til :) :)
Jeg tror kanskje det var rfsu jeg hadde tydelig skygge på i fjor sommer, men husker ikke helt.. takk <3
 
Back
Topp