Lille-bille
Glad i forumet
3 timer siden sist jeg tisset, er veldig sikker på at dette er negative tester og ivf forsøk nr 5 også går i vasken... Er 11dpo i dag, så kan jo enda komme positive etter hvert, men håpet forsvinner fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå! Dette er bare så spennende!! Helt ny her inne nå som vi plutselig fant ut at vi ville prøve på en nr. 3. Jeg er 36 år, våre to barn er 10 og 6 år, så dette blir en skikkelig attpåklatt! Er i første pp nå etter å ha ventet en eeeevighet (jeg er utålmodig) på tr. Tester for el hver dag og skal i teorien være klar i morgen! Hvem er dere andre her inne?
Prøves på attpåklatt her åÅåå! Dette er bare så spennende!! Helt ny her inne nå som vi plutselig fant ut at vi ville prøve på en nr. 3. Jeg er 36 år, våre to barn er 10 og 6 år, så dette blir en skikkelig attpåklatt! Er i første pp nå etter å ha ventet en eeeevighet (jeg er utålmodig) på tr. Tester for el hver dag og skal i teorien være klar i morgen! Hvem er dere andre her inne?
mine er 10 og 11, men vi venter noen mnd til, men er gøy å følge med på syklusen!Prøves på attpåklatt her åmine er 10 og 11, men vi venter noen mnd til, men er gøy å følge med på syklusen!
Sniker inn fra IKM uke 10, så gøy, veldig lik situasjon som oss! Vi har ei jente på 10 år (11 år i april), og ei jente som fyller 6 år i juni. Første PP her også, 38 år.![]()
så gøy! Håper det klaffer fort for dere! Her tror jeg ikm er i uke 11, men litt ustabilt enda!

Jepp.. Ganske blendaHar du testet på nytt i dag??![]()
Så regner med alt håp er ute denne ppSkimter noe der, men vanskelig å si. Det er jo veldig tidlig om det er en uke enda til mens, så test igjen om en dag eller to, så burde den bli sterkere om den er derJeg vet ikke når eggløsning var, for har ikke testet etter det denne gangen, da vi venter på å starte opp med IVF, og vi har ønsket å ta en pause frem til det.
Men skal i følge syklusen ha mens om 7-8 dager, kanskje kortere tid til, da syklusen mine varierer litt fra 26-30 dager.
Noen som ser noe her?
Gratulerer!!Definitivt positiv i virkeligheten, 10/11 dpo i dag. Sykt delte følelser. Etter tidlig SA forrige syklus forventer jeg jo bare at denne skal ende likt.. Selv om jeg ønsket den positive testen så sterkt

Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast
Definitivt positiv i virkeligheten, 10/11 dpo i dag. Sykt delte følelser. Etter tidlig SA forrige syklus forventer jeg jo bare at denne skal ende likt.. Selv om jeg ønsket den positive testen så sterkt
Jeg hadde en MA i høst også :/ men har et normalt svangerskap bak meg, så håper på det besteMasse lykke tilpust med magen! Det trenger absolutt ikke gå galt denne gangen! Jeg er 10+4 i dag, hadde MA i sommer.. Dette er første gang det har klaffet siden den gang..!
![]()
Jeg hadde en MA i høst også :/ men har et normalt svangerskap bak meg, så håper på det beste![]()
Meeen, må vente hvert fall en uke til.. Helst 8 dager.
Ååå! Dette er bare så spennende!! Helt ny her inne nå som vi plutselig fant ut at vi ville prøve på en nr. 3. Jeg er 36 år, våre to barn er 10 og 6 år, så dette blir en skikkelig attpåklatt! Er i første pp nå etter å ha ventet en eeeevighet (jeg er utålmodig) på tr. Tester for el hver dag og skal i teorien være klar i morgen! Hvem er dere andre her inne?

Ville tippet på eggløsning på søndagen da ja, så 1 dpo på mandagenHeisannJeg prøver å finne ut nøyaktig hvilken dpo jeg er på, tenker så frem og tilbake
Jeg bruker CB digital, den rosa med smilefjes. Den registrerer de 2 dagene med høyest LH. Jeg hadde smilefjes lørdag 20.2., søndagen var det blankt igjen. Fredag 19. testa jeg ikke, men regner derfor med at smilefjeset var der da og. Altså, smilefjes fredag 19. og lørdag 20. Er det da sånn at egget sannsynligvis slapp søndag 21.?
![]()
HeisannJeg prøver å finne ut nøyaktig hvilken dpo jeg er på, tenker så frem og tilbake
Jeg bruker CB digital, den rosa med smilefjes. Den registrerer de 2 dagene med høyest LH. Jeg hadde smilefjes lørdag 20.2., søndagen var det blankt igjen. Fredag 19. testa jeg ikke, men regner derfor med at smilefjeset var der da og. Altså, smilefjes fredag 19. og lørdag 20. Er det da sånn at egget sannsynligvis slapp søndag 21.?
![]()
Hva tror dere? Har noen her fått skyggestrek på MakeSure før? Nr 1 er ikke redigert, nr 2 er redigert. Bildene er tatt etter 3 minutter.