Oss testetøser imellom

3 timer siden sist jeg tisset, er veldig sikker på at dette er negative tester og ivf forsøk nr 5 også går i vasken... Er 11dpo i dag, så kan jo enda komme positive etter hvert, men håpet forsvinner fort

Vedlegg

• Snapchat-1089287150.jpg
    Snapchat-1089287150.jpg
    28 KB · Visninger: 161
  • Snapchat-986587824.jpg
    Snapchat-986587824.jpg
    26,7 KB · Visninger: 152
Ååå! Dette er bare så spennende!! Helt ny her inne nå som vi plutselig fant ut at vi ville prøve på en nr. 3. Jeg er 36 år, våre to barn er 10 og 6 år, så dette blir en skikkelig attpåklatt! Er i første pp nå etter å ha ventet en eeeevighet (jeg er utålmodig) på tr. Tester for el hver dag og skal i teorien være klar i morgen! Hvem er dere andre her inne?

Sniker inn fra IKM uke 10, så gøy, veldig lik situasjon som oss! Vi har ei jente på 10 år (11 år i april), og ei jente som fyller 6 år i juni. Første PP her også, 38 år. :)

Ååå! Dette er bare så spennende!! Helt ny her inne nå som vi plutselig fant ut at vi ville prøve på en nr. 3. Jeg er 36 år, våre to barn er 10 og 6 år, så dette blir en skikkelig attpåklatt! Er i første pp nå etter å ha ventet en eeeevighet (jeg er utålmodig) på tr. Tester for el hver dag og skal i teorien være klar i morgen! Hvem er dere andre her inne?
Prøves på attpåklatt her å :angelic: mine er 10 og 11, men vi venter noen mnd til, men er gøy å følge med på syklusen!

Sniker inn fra IKM uke 10, så gøy, veldig lik situasjon som oss! Vi har ei jente på 10 år (11 år i april), og ei jente som fyller 6 år i juni. Første PP her også, 38 år. :)

så gøy! Håper det klaffer fort for dere! Her tror jeg ikm er i uke 11, men litt ustabilt enda!

Jeg vet ikke når eggløsning var, for har ikke testet etter det denne gangen, da vi venter på å starte opp med IVF, og vi har ønsket å ta en pause frem til det.
Men skal i følge syklusen ha mens om 7-8 dager, kanskje kortere tid til, da syklusen mine varierer litt fra 26-30 dager.
Noen som ser noe her?

Vedlegg

• D6B0E48A-EBEB-41DE-9929-14F515F470FA.jpeg
    D6B0E48A-EBEB-41DE-9929-14F515F470FA.jpeg
    30,5 KB · Visninger: 149
Definitivt positiv i virkeligheten, 10/11 dpo i dag. Sykt delte følelser. Etter tidlig SA forrige syklus forventer jeg jo bare at denne skal ende likt.. Selv om jeg ønsket den positive testen så sterkt

Vedlegg

• IMG_20210303_063218.jpg
    IMG_20210303_063218.jpg
    11,8 KB · Visninger: 168
Jeg vet ikke når eggløsning var, for har ikke testet etter det denne gangen, da vi venter på å starte opp med IVF, og vi har ønsket å ta en pause frem til det.
Men skal i følge syklusen ha mens om 7-8 dager, kanskje kortere tid til, da syklusen mine varierer litt fra 26-30 dager.
Noen som ser noe her?
Skimter noe der, men vanskelig å si. Det er jo veldig tidlig om det er en uke enda til mens, så test igjen om en dag eller to, så burde den bli sterkere om den er der :) krysser fingrene!

:Heartred
Definitivt positiv i virkeligheten, 10/11 dpo i dag. Sykt delte følelser. Etter tidlig SA forrige syklus forventer jeg jo bare at denne skal ende likt.. Selv om jeg ønsket den positive testen så sterkt
Gratulerer!! :wav
10dpo fant jeg det ut forrige graviditet også. ca. Like svak strek som dette:love7 Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast:Heartred

Masse lykke til ❤️ pust med magen! Det trenger absolutt ikke gå galt denne gangen! Jeg er 10+4 i dag, hadde MA i sommer.. Dette er første gang det har klaffet siden den gang..! :)

Jeg hadde en MA i høst også :/ men har et normalt svangerskap bak meg, så håper på det beste ❤️

Det har jeg også :) så visste jo at kroppen kan! Men noen ganger er det kroppens måte å rydde opp på når det er noe veldig galt med spira... Utrolig trist er det, for man gleder seg så å planlegger gjerne litt osv.. Håper denne spiren blir sittende hos deg❤️ hele løpet ut! Lykke til❤️

Herregud, jeg har bare lyst å teste, teste, teste!!:hilarious: Meeen, må vente hvert fall en uke til.. Helst 8 dager.
Er redd jeg blir enda mer skuffet av negativ test denne gangen som jeg har fulgt med på alt med EL og div. ifbm. prøvingen, forrige gang bare hadde vi oss annenhver dag og ble veldig overasket av positiv test etter 14 dager..:angelic:

Heisann:) Jeg prøver å finne ut nøyaktig hvilken dpo jeg er på, tenker så frem og tilbake:confused: Jeg bruker CB digital, den rosa med smilefjes. Den registrerer de 2 dagene med høyest LH. Jeg hadde smilefjes lørdag 20.2., søndagen var det blankt igjen. Fredag 19. testa jeg ikke, men regner derfor med at smilefjeset var der da og. Altså, smilefjes fredag 19. og lørdag 20. Er det da sånn at egget sannsynligvis slapp søndag 21.? :)

Vi prøver på attpåklatt, barn nr. 2 for oss. Har ei datter på litt over 7:Heartred

Var gravid forrige syklus, men hadde SA 4+4. Veldig spennende å være prøver igjen, blir helt snål i hodet:bounce:hilarious:

Jeg er 38, mannen 37.

Heisann:) Jeg prøver å finne ut nøyaktig hvilken dpo jeg er på, tenker så frem og tilbake:confused: Jeg bruker CB digital, den rosa med smilefjes. Den registrerer de 2 dagene med høyest LH. Jeg hadde smilefjes lørdag 20.2., søndagen var det blankt igjen. Fredag 19. testa jeg ikke, men regner derfor med at smilefjeset var der da og. Altså, smilefjes fredag 19. og lørdag 20. Er det da sånn at egget sannsynligvis slapp søndag 21.? :)
Ville tippet på eggløsning på søndagen da ja, så 1 dpo på mandagen :)

Det varierer litt fra person til person :) du kan ha hatt EL på lørdagen om du hadde positiv test på fredagen :) fra positiv test til EL kan det gå mellom 24-36 timer til egget slippes mener jeg og ha lest et sted :)

10DPO og tok en vanlig MakeSure i kveld. Jeg ser en svaaak strek, men vet ikke om det kan være skygge eller en faktisk strek :bag: Hva tror dere? Har noen her fått skyggestrek på MakeSure før? Nr 1 er ikke redigert, nr 2 er redigert. Bildene er tatt etter 3 minutter.

Vedlegg

• 8253739A-00A4-4E84-8A62-C97F7F8B2A7B.jpeg
    8253739A-00A4-4E84-8A62-C97F7F8B2A7B.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 131
  • 7321A740-14C7-442D-BF28-2E1F3E078317.jpeg
    7321A740-14C7-442D-BF28-2E1F3E078317.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 130
Back
Topp