Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser hvertfall strekenTrenger flere synspunkter på denne, jeg har sett meg blindHva tror dere, er det håp? 12 dpo.
Spent på hvordan testen ser ut i morgen. Må legge godviljen til for å se strek på dagensJeg ser hvertfall streken![]()
Jeg er bare 10 dpo så føler med degSpent på hvordan testen ser ut i morgen. Må legge godviljen til for å se strek på dagensTenker at det sikkert ikke er noe siden jeg er 12 dpo....
Satser på det!!Jeg er bare 10 dpo så føler med deghåper på klarere test etter et par dager
![]()

Den nederste ser jeg veldig godt, du må da være gravid?Vis vedlegget 349726 Vis vedlegget 349725 Har kikket masse på disse testene nå, så våger meg til å sjekke hva dere synes2 bilder, men bilde av de samme testene, bare endret litt på lyset på det mørkeste. De tre første testene er tørket, og testene er som følger, fra toppen og ned: 1= 8dpo, 2=10dpo, 3=11 dpo rundt kl. 15:30, 4=11dpo ca kl 19. Ser dere noe på disse?
![]()
Foreløpig er jeg det i alle fallDen nederste ser jeg veldig godt, du må da være gravid?![]()
Tok en digital på lørdag, viste 1-2. Ikm i dag, så krysser fingrene for at TR holder seg unna
11dpo, hadde 3 cb digigal så tok den ene, men den skulle selvfølgelig ikke skjermen virke på så jeg åpnet densøkte litt på google og virker som om det skal være 2 streker på den ene og 1 på den andre
om det er riktig så kunne det se ut som keg skulle fått 1-2 på cb digital
men hvorfor er da babyplan sin strimmel så utrolig treig med å få strek?
Jeg trenger deres hjelp
** Leste nå at den alltid har 3 streker**
Fikk du positiv clearblue?Her er testen når den er tørket
Nei skjermen virket ikke...Fikk du positiv clearblue?
Har du testet på nytt i dag??Trenger flere synspunkter på denne, jeg har sett meg blindHva tror dere, er det håp? 12 dpo.
Kan noen forklare meg hvorfor de legger ting rundt/ved testene når de tar bilde? (Hilsen nybegynner på dette...)
For å hjelpe kamera med å fokusere på testen![]()