Oss testetøser imellom

Prøver meg her inne jeg.. :shy:
Make Sure vanlig test. Noen som har opplevd skygge på disse? Ser strek, men så vidt.. Mannen ser også, men mistenker han kun sier det for at jeg ikke skal føle meg som en crazy woman :wacky:
Er et sted mellom 9-11 dpo :)

Vedlegg

• D23E5885-E358-46E1-BC1D-6A09C05A45FB.jpeg
    D23E5885-E358-46E1-BC1D-6A09C05A45FB.jpeg
    38,4 KB · Visninger: 178
Prøver meg her inne jeg.. :shy:
Make Sure vanlig test. Noen som har opplevd skygge på disse? Ser strek, men så vidt.. Mannen ser også, men mistenker han kun sier det for at jeg ikke skal føle meg som en crazy woman :wacky:
Er et sted mellom 9-11 dpo :)

Mener bestemt jeg skimter noe, om det er skygge eller babystrek var vanskelig å tyde på bilde da det blir litt grynete! Fortsett testing :angel8

At jeg aldri lærer, burde egentlig bare kaste de eBay testene rett i søpla. Gir meg forhåpninger hver gang :banghead:
Strek på 2 One step eBay tester i morges, blenda clearblue tidlig og babyplan tidlig... :(

Vedlegg

• 42061B39-6DBA-47A2-83C7-2AF5F6F69C71.jpeg
    42061B39-6DBA-47A2-83C7-2AF5F6F69C71.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 147
  • 0D532C59-97CE-4335-83C0-3C1D10821329.jpeg
    0D532C59-97CE-4335-83C0-3C1D10821329.jpeg
    32 KB · Visninger: 144
Det er jo antydning til strek, men aner du ca når du hadde EL?
Ville ha testet i noen dager til for å se om den øker i styrke :)

Hei! Takk for svar :)
Jeg aner ikke når jeg hadde eggløsning, kjøpte en hel haug med tester, men de ble aldri positive (to sterke streker), og det er en stund siden jeg testet med EL-tester.

Jeg hadde min verste dag med kramper og følelse av at noen «drar» i den venstre eggstokken, igår. Idag er det litt bedre men fortsatt skikkelig press og kramper på begge sider. Vet du hva dette kan være? Ikke begynt å blø enda.

Nederste testen er fra idag! Jeg ser jo en strek, men om det er kamera som fanger opp «for mye» vet jeg ikke..

Vedlegg

• 01293019-5464-43AE-B84C-F1C67FA3B718.png
    01293019-5464-43AE-B84C-F1C67FA3B718.png
    149,1 KB · Visninger: 172
0FCB20A9-D3EF-462C-AF05-F3A2BB77279D.jpeg 9CD991CA-AE43-44E5-AB23-73ED5D38D2DC.jpeg Har kikket masse på disse testene nå, så våger meg til å sjekke hva dere synesxsmile9 2 bilder, men bilde av de samme testene, bare endret litt på lyset på det mørkeste. De tre første testene er tørket, og testene er som følger, fra toppen og ned: 1= 8dpo, 2=10dpo, 3=11 dpo rundt kl. 15:30, 4=11dpo ca kl 19. Ser dere noe på disse?:)

Vis vedlegget 349726 Vis vedlegget 349725 Har kikket masse på disse testene nå, så våger meg til å sjekke hva dere synesxsmile9 2 bilder, men bilde av de samme testene, bare endret litt på lyset på det mørkeste. De tre første testene er tørket, og testene er som følger, fra toppen og ned: 1= 8dpo, 2=10dpo, 3=11 dpo rundt kl. 15:30, 4=11dpo ca kl 19. Ser dere noe på disse?:)
Jeg set i alle fall på den nederste :)

Jeg ble gravid syklusen etter:happy: eggløsning kom ett par dager senere enn forventet bare så kroppen hentet seg fort inn igjen :)

Hei igjen:) Tilbake som prøver:)

Husker du skrev at du ble gravid syklusen etter din SA. Kom til å lure på hvilke graviditetssymptomer du evt. hadde før SA og om symptomene kom tilbake syklusen etterpå da spiren satt?:happy:

Jeg hadde så vanvittig vonde pupper, som jo døde helt bort etter SA. Siden har de vært døde, ikke et stikk engang:dead: Jeg er 5dpo i dag.

Hei! Takk for svar :)
Jeg aner ikke når jeg hadde eggløsning, kjøpte en hel haug med tester, men de ble aldri positive (to sterke streker), og det er en stund siden jeg testet med EL-tester.

Jeg hadde min verste dag med kramper og følelse av at noen «drar» i den venstre eggstokken, igår. Idag er det litt bedre men fortsatt skikkelig press og kramper på begge sider. Vet du hva dette kan være? Ikke begynt å blø enda.

Nederste testen er fra idag! Jeg ser jo en strek, men om det er kamera som fanger opp «for mye» vet jeg ikke..

Ser antydning til strek på den siste også, regner med at den kanskje er tydeligere når du ser på den selv og på bildet før du postet bilde her? Kvaliteten på bildene blir ganske dårlige her inne...jeg tørr ikke helt å svare på hva de smertene kan komme av.. Om det er fordi det strekkes pga graviditet eller om det er pga noe som avsluttes... Beste tips jeg har er å fortsette og teste, se om testene øker i styrke :) dersom de ikke gjør det å tanta ikke melder seg etterhvert så hadde jeg hørt med lege om hva han eller hun tenker :) om det er skyggestreker som vises på testene kan det jo hende at det var EL som var grunnen til smertene?

Husker du skrev at du ble gravid syklusen etter din SA. Kom til å lure på hvilke graviditetssymptomer du evt. hadde før SA og om symptomene kom tilbake syklusen etterpå da spiren satt?:happy:

Jeg hadde så vanvittig vonde pupper, som jo døde helt bort etter SA. Siden har de vært døde, ikke et stikk engang:dead: Jeg er 5dpo i dag.

Vet det ikke var meg du spurte, men skyter inn en liten kommentar alikevel :) hvis et egg har rukket å feste seg hos deg nå, så røyner det nok på med symptomer etterhvert men det er veldig tidlig enda :) men de trenger ikke å bli like de du hadde før SA og man bør ikke sammenligne med andre.. Håper det har klaffet ❤️ og at en spire sitter hos deg hele løpet ut!

Ser antydning til strek på den siste også, regner med at den kanskje er tydeligere når du ser på den selv og på bildet før du postet bilde her? Kvaliteten på bildene blir ganske dårlige her inne...jeg tørr ikke helt å svare på hva de smertene kan komme av.. Om det er fordi det strekkes pga graviditet eller om det er pga noe som avsluttes... Beste tips jeg har er å fortsette og teste, se om testene øker i styrke :) dersom de ikke gjør det å tanta ikke melder seg etterhvert så hadde jeg hørt med lege om hva han eller hun tenker :) om det er skyggestreker som vises på testene kan det jo hende at det var EL som var grunnen til smertene?

Du er så snill som tar seg tid til å svare <3 tusen takk! Idag våknet jeg opp uten disse krampene og fremdeles ikke noe særlig strek. Tror bare jeg lar det ligge nå og begynner å teste om en uke igjen :-) god helg til deg :-D

Du er så snill som tar seg tid til å svare <3 tusen takk! Idag våknet jeg opp uten disse krampene og fremdeles ikke noe særlig strek. Tror bare jeg lar det ligge nå og begynner å teste om en uke igjen :) god helg til deg :-D

Det var da så lite :) håper det lurer en spire inni der :) ❤️ lykke til!

Ny Make Sure i dag. Både mannen og jeg ser strek, men hakket svakere i dag (?). Er nok skygge dette :(
Skygger forsvinner vel når testen er tørket?

Vedlegg

• 9DE5957C-D99B-4CE5-BC6F-1F80A2FEBB8A.jpeg
    9DE5957C-D99B-4CE5-BC6F-1F80A2FEBB8A.jpeg
    64 KB · Visninger: 146
Last edited:

Hei så spennende å være i dpo land igjen!:happy:
Når jeg mistet hadde jeg masse symptomer på graviditet, masse murring i magen, forsterket luktesans, blødde i tannkjøttet, stikkinger, uggen, oppblåst osv. Men når jeg ble gravid igjen etterpå hadde jeg ingen før senere:p tok flere negative tester før og helt opp til ikm og var sikker på jeg ikke var gravid. Begynte å murre rundt 16 dpo og 17 dpo testet jeg positivt. Men hadde lite symptomer annet enn murring og at jeg begynte å blø fra tannkjøttet.

Hei så spennende å være i dpo land igjen!:happy:
Når jeg mistet hadde jeg masse symptomer på graviditet, masse murring i magen, forsterket luktesans, blødde i tannkjøttet, stikkinger, uggen, oppblåst osv. Men når jeg ble gravid igjen etterpå hadde jeg ingen før senere:p tok flere negative tester før og helt opp til ikm og var sikker på jeg ikke var gravid. Begynte å murre rundt 16 dpo og 17 dpo testet jeg positivt. Men hadde lite symptomer annet enn murring og at jeg begynte å blø fra tannkjøttet.

Takk for svar:happy:

Spennende tid dette! :joyful:

12 dpo etter å ha satt inn fryst blasto. Hva tenker dere?

Vedlegg

• CF353992-9A99-4C96-9B28-C69C8BEC8D2C.jpeg
    CF353992-9A99-4C96-9B28-C69C8BEC8D2C.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 162
9dpo etter innsett av blasto på mandag:wideyed: Noen som har formening om når de kanskje slår ut på digital?

Vedlegg

• BC4E97C3-D62A-48A4-BC51-6E2D622FD38B.jpeg
    BC4E97C3-D62A-48A4-BC51-6E2D622FD38B.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 151
Bestemt meg for å ikke teste før 10 dpo som er tirsdag, men det er såå lenge å vente Når pleier dere å begynne å teste? Hadde SA forrige syklus, så ønsker jo så sterkt den positive testen igjen..

Back
Topp