Oss testetøser imellom

10DPO og tok en vanlig MakeSure i kveld. Jeg ser en svaaak strek, men vet ikke om det kan være skygge eller en faktisk strek :bag: Hva tror dere? Har noen her fått skyggestrek på MakeSure før? Nr 1 er ikke redigert, nr 2 er redigert. Bildene er tatt etter 3 minutter.
Jeg ser streken uten å anstrenge meg :D Blir spennende å se om den blir sterkere innen 48 timer :angelic: Krysser fingrene for deg!

Er så lei meg.. jeg blir bare ikke gravid etter MA i slutten av oktober. Alle undersøkelser og målinger viser at ting er tipp topp.. de to gangene jeg har blitt gravid har det skjedd på pp1 begge ganger.

Føler meg helt gal når jeg vrir og vender på testene og prøver å tvinge frem en strek. Nå begynner jeg nesten å tro at jeg ser noe, gjør dere? Bare vær ærlig altså.. jeg bare er virkelig helt på felgen nå :(
Er 11 dpo ca så streken skulle vel vært mer tydelig i såfall

Vedlegg

• 3C06CF51-BF82-4EB0-9570-1A579BB80F6A.jpeg
    3C06CF51-BF82-4EB0-9570-1A579BB80F6A.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 160
Er så lei meg.. jeg blir bare ikke gravid etter MA i slutten av oktober. Alle undersøkelser og målinger viser at ting er tipp topp.. de to gangene jeg har blitt gravid har det skjedd på pp1 begge ganger.

Føler meg helt gal når jeg vrir og vender på testene og prøver å tvinge frem en strek. Nå begynner jeg nesten å tro at jeg ser noe, gjør dere? Bare vær ærlig altså.. jeg bare er virkelig helt på felgen nå :(
Er 11 dpo ca så streken skulle vel vært mer tydelig i såfall
Hvis egget festet seg rundt 10 DPO kan du vel ikke forvente positiv før 12, det kan jo ha skjedd :happy:

Altså..... når man tester flere dager før eggløsning bare fordi man kan..... også attpåtil blir litt skuffa når den er negativ selv om man egentlig er forberedt på det

Min test på morgenurin i dag, 12-13 dpo. Begynte å teste på mandag, da var den blenda. Tirsdag morgen kunne jeg skimte strek og så har streken blitt tydeligere i går og i dag. Jeg er overbevist om at det er noe galt med testene. Står at utløpsdatoen er i april i år, så kanskje det spiller inn. Jeg har nemlig spottet siden mandag morgen og er sikker på at dette også end20210304_055847.jpg er i SA hvis det er slik at testene er positive. 20210304_055720.jpg

Burde ikke streken vært sterkere på 12-13 dpo?o_O

Min test på morgenurin i dag, 12-13 dpo. Begynte å teste på mandag, da var den blenda. Tirsdag morgen kunne jeg skimte strek og så har streken blitt tydeligere i går og i dag. Jeg er overbevist om at det er noe galt med testene. Står at utløpsdatoen er i april i år, så kanskje det spiller inn. Jeg har nemlig spottet siden mandag morgen og er sikker på at dette også endVis vedlegget 350519 er i SA hvis det er slik at testene er positive. Vis vedlegget 350518

Trenger absolutt ikke være noe galt med testen :) er jo farge i den streken? :) prøv å ta en clearblue digital i morgen eller noe :)
Og et lite tips, jeg fikk svakere test på morgenurin så jeg drakk minimalt etter å ha stått opp for så å teste i 10 tiden igjen, da ble streken sterkere :) og den er ikke for svak :) noen opplever og ikke få strek før etter tanta skulle ha kommet.. Alt avhengi av når egget festet seg og hvor mye hcg man produserer :)

Nå blir jeg utrolig forvirret. Tog en cb early, 13dpo i dag. Det er en veldig svak strek der(jeg ser den hvertfall). Hva tenker dere? Har digotal til i morgen. Men altså, jeg har hatt ultra hvite tester helt frem til i dag. Tørr ikke tro på det, er det skygge?

Vedlegg

• Snapchat-893029113.jpg
    Snapchat-893029113.jpg
    7,6 KB · Visninger: 132
  • Snapchat-846022040.jpg
    Snapchat-846022040.jpg
    7,4 KB · Visninger: 136
  • Snapchat-331327495.jpg
    Snapchat-331327495.jpg
    6,7 KB · Visninger: 137
  • Snapchat-1445033875.jpg
    Snapchat-1445033875.jpg
    7,2 KB · Visninger: 136
  • Snapchat-208617725.jpg
    Snapchat-208617725.jpg
    7,4 KB · Visninger: 135
  • Snapchat-1666884155.jpg
    Snapchat-1666884155.jpg
    8,2 KB · Visninger: 143
Nå blir jeg utrolig forvirret. Tog en cb early, 13dpo i dag. Det er en veldig svak strek der(jeg ser den hvertfall). Hva tenker dere? Har digotal til i morgen. Men altså, jeg har hatt ultra hvite tester helt frem til i dag. Tørr ikke tro på det, er det skygge?
Det er ikke godt å si om det er skygge eller ei, men vet om veldig mange som får skikkelige skygger på disse (tror jeg er en av de). Håper så klart det ikke er det for deg! :Heartred Irriterende nok, men det er bare tiden som vil vise o_O Måtte den gå fort!

Vedlegg

• 2ABB23BD-719F-4674-9848-1E2316201324.jpeg
    2ABB23BD-719F-4674-9848-1E2316201324.jpeg
    21 KB · Visninger: 104
Det er ikke godt å si om det er skygge eller ei, men vet om veldig mange som får skikkelige skygger på disse (tror jeg er en av de). Håper så klart det ikke er det for deg! :Heartred Irriterende nok, men det er bare tiden som vil vise o_O Måtte den gå fort!
Er så irriterende :p
Jeg har aldri hatt skygge streker på noen tester noen gang, så vet liksom ikke helt hvordan man kan se forskjell :hilarious:

Er så irriterende :p
Jeg har aldri hatt skygge streker på noen tester noen gang, så vet liksom ikke helt hvordan man kan se forskjell :hilarious:
Er kjempe vanskelig å se forskjell :wideyed: Ikke alltid lett å se om den er grå eller blå. For man vil jo også at det iiiiikke skal være skygge. Jeg har vært overbevist om at det er noe reelt flere ganger, men nei da. Haha. Ikke lett dette her :hilarious: Ønsker deg masse lykke til! Håper det er en babystrek som sniker!

Er kjempe vanskelig å se forskjell :wideyed: Ikke alltid lett å se om den er grå eller blå. For man vil jo også at det iiiiikke skal være skygge. Jeg har vært overbevist om at det er noe reelt flere ganger, men nei da. Haha. Ikke lett dette her :hilarious: Ønsker deg masse lykke til! Håper det er en babystrek som sniker!
Samme til deg :D måtte vi begge få sterke streker etter hvert :)

Jeg skimter noe, men vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Du kan jo ta en digital en for å se hva den sier?

Min test på morgenurin i dag, 12-13 dpo. Begynte å teste på mandag, da var den blenda. Tirsdag morgen kunne jeg skimte strek og så har streken blitt tydeligere i går og i dag. Jeg er overbevist om at det er noe galt med testene. Står at utløpsdatoen er i april i år, så kanskje det spiller inn. Jeg har nemlig spottet siden mandag morgen og er sikker på at dette også endVis vedlegget 350519 er i SA hvis det er slik at testene er positive. Vis vedlegget 350518

`
Her ville jeg sagt at du har en fin strek :angelic::rolleyes: Ta en digital senere i dag? Spar opp litt urin og ikke drikk så mye. Vi er veldig forskjellige på hvor mye HCG vi produserer mener jeg? Og det er jo enda tidlig.

Når begynner dere å teste? 9DPO? Jeg er ALT for utålmodig:dead:

Jeg starta på dag 9 :) da klarte jeg ikke og vente mer! :hilarious:
Høres bra ut, jeg har nettopp bestilt meg 10 tidlig strimmeltester og 2 digital med ukesindikator! Så jeg er klar! Meeen, er redd jeg kommer til å bli så mye mer skuffet denne gangen om det ikke klaffer. Sist skjedde alt så fort og jeg ante ikke når jeg hadde hatt EL eller lignende. Bare testet innimellom. Nå er jo alt så planlagt ned i detalj, ikke alltid like bra det heller:rolleyes::rolleyes::p

Veldig murringer, strekk i lårene og sliten korsrygg, har gjort at jeg kaster meg i testekjøret, selv om vi har hatt en lang prøvepause og jeg ikke aner når eggløsning var.
Har aldri vært gravid, men har fått noen «skyggestreker» opp gjennom årene. Men har en rar følelse som jeg aldri har hatt før nå om dagen, men jeg er likevel pessimist.
Må bare spørre. Liker dere best testene fra babyplan eller makesure, og hvorfor?

Vedlegg

• E3835765-C572-4CC4-B7A6-346E7A804864.jpeg
    E3835765-C572-4CC4-B7A6-346E7A804864.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 112
Fått testene i posten i dag. Har lyst å teste!!! For "tenk hvis".. At, om kanskje, EL har vært tidligere enn jeg trodde. For jeg har jo uregelmessige sykluser, MEN det er jo helt teit - for jeg hadde positiv EL test på søndag:hilarious::hilarious::hilarious: Blir GAL av dette:eek:

Back
Topp