Oss testetøser imellom

Ingen problem :) ja noen anbefaler og vente men det har jeg oppfattet er mest pga at man mister litt "kontrollen" på hvor langt man har kommet hvis det klaffer, eller så lenge det ikke er andre medisinske årsaker til anbefalingen..
Men oppfattet det slik at det ble regnet som en mens siden kroppen gjør sitt og renser som også skjer ved en vanlig mens..
Ja skjønner hva du mener! Har bært fram en gutt, ingen SA'er før det.. Ble gravid i sommer som endte i MA.. Kroppen ordnet heldigvis opp selv så det ble vel strengt tatt en SA til slutt da..men nå har det klaffet igjen så nå håper jeg spiren klorer seg fast ❤️ 9+2 i dag :)
Gratulerer med ny baby på vei! ❤ Jeg prøver å tenke at det som regel er en grunn til en abort, og at kroppen sånn sett er god til å rydde opp selv. Men vi ville så gjerne ha en i år, så det ikke blir mer enn 4 år mellom 2 og 3. Men, man kan jo ikke bestille en baby, så det blir når det blir :love7

Gratulerer med ny baby på vei! ❤ Jeg prøver å tenke at det som regel er en grunn til en abort, og at kroppen sånn sett er god til å rydde opp selv. Men vi ville så gjerne ha en i år, så det ikke blir mer enn 4 år mellom 2 og 3. Men, man kan jo ikke bestille en baby, så det blir når det blir :love7

Takk❤️ jeg er helt enig med deg! Er glad for at det skjedde så tidlig også i tillegg når det først gikk galt.. Det var veldig tungt og trist men det var nok en grunn til at det stoppet opp.. Nei hadde det bare vært så vel at man kunne bestille de :) det hadde vært noe :) du får følge med litt om EL dukker opp, eller ta en g-test om det drar ut for lenge :) masse lykke til❤️

Vis vedlegget 349316 Vis vedlegget 349317 Jeg forstår ingenting :shifty:
Lh-kurven min steg ikke høyere enn 0.57 i premom-appen, og er nå tydelig på vei ned igjen..
Kan egget ha sluppet når lh-nivået var så lavt?
Jeg hadde skikkelig el-smerter i går og og kramper i livmor, men jeg har ikke tro på dette i det hele tatt :arghh:
Jeg tror ikke EL har vært, da du ikke har forhøyet temperatur enda, hvis jeg ikke ser helt feil? :pompus: EL-testene kan også svinge veldig opp og ned og gi falskt håp – det skjer iallfall med meg :wtf: Vet hvor frustrerende det er å gå og vente og vente på EL! Kom igjen liksom! Jeg pleier å få EL-smerter et par dager før EL, samt at tempen dropper en del 1-2 dager før, men det er nok individuelt. Så ikke gi opp håpet :) Jeg heier!!

Jeg tror ikke EL har vært, da du ikke har forhøyet temperatur enda, hvis jeg ikke ser helt feil? :pompus: EL-testene kan også svinge veldig opp og ned og gi falskt håp – det skjer iallfall med meg :wtf: Vet hvor frustrerende det er å gå og vente og vente på EL! Kom igjen liksom! Jeg pleier å få EL-smerter et par dager før EL, samt at tempen dropper en del 1-2 dager før, men det er nok individuelt. Så ikke gi opp håpet :) Jeg heier!!
Tusen takk for svar og heiing <3
Jeg får bare prøve å være tålmodig og vente :)
Jeg føler selv at tempen stadig faller litt og litt.
Men både temping og testing er nytt for meg.

Lh-kurven min steg ikke høyere enn 0.57 i premom-appen, og er nå tydelig på vei ned igjen..
Jeg hadde skikkelig el-smerter i går og og kramper i livmor, men jeg har ikke tro på dette i det hele tatt :arghh:

Om du har tatt testene til de klokkeslettene som står så tenker jeg at noe av problemet av lavt nivå kan være pga dette.. Om du leser i bruksanvisningen så er det anbefalt å teste mellom kl 10:00 tror jeg og 20:00.. Har du kort stigning tenker jeg at det ikke er umulig at du har gått "glipp" av den på testene.. Jeg har lang så jeg kan ha positive tester i mellom 2 og 3 dager :) jeg testet i 11 tiden og en gang senere på ettermiddag i 17-18 tiden for å være sikker på å fange den opp :)

Om du har tatt testene til de klokkeslettene som står så tenker jeg at noe av problemet av lavt nivå kan være pga dette.. Om du leser i bruksanvisningen så er det anbefalt å teste mellom kl 10:00 tror jeg og 20:00.. Har du kort stigning tenker jeg at det ikke er umulig at du har gått "glipp" av den på testene.. Jeg har lang så jeg kan ha positive tester i mellom 2 og 3 dager :) jeg testet i 11 tiden og en gang senere på ettermiddag i 17-18 tiden for å være sikker på å fange den opp :)
Det har jammen ikke vært lett å teste til samme tidene hver dag, og jeg aner ikke hva slags lh topp jeg har ennå heller

Det har jammen ikke vært lett å teste til samme tidene hver dag, og jeg aner ikke hva slags lh topp jeg har ennå heller

Hehe, nei den ser jeg.. Om det er pga jobb så kan du ta med beger med lokk å tisse på beger når du "bør" og eventuellt teste senere :) urinen kan fint stå noen timer i romtemperatur :)

Basert på testresultatene dine, er alle testresultatene negative. Hvis syklusen din er lengre, kan du eggløsning senere, og prøv å fortsette å teste i tilfelle du kan få mørkere testresultat de neste dagene.

Prøver å ikke spamme IKM-gruppa :bookworm: så da kan jeg spamme litt her inne i stedet.

Hva tenker dere om disse to? Tatt på formiddagsurin 10 dpo. Hatt supertynn strek på OneStep siden i går.
CEA09A9D-CCB1-49F3-B25F-E7F54B66031C.jpeg
0FEF2BAA-2972-49EE-B888-E41F1CDDA559.jpeg

BFA01A31-3330-47E1-B82F-30030FABD63C.jpeg

Babyplan tatt på morgenurin i dag

Hehe, nei den ser jeg.. Om det er pga jobb så kan du ta med beger med lokk å tisse på beger når du "bør" og eventuellt teste senere :) urinen kan fint stå noen timer i romtemperatur :)
Basert på testresultatene dine, er alle testresultatene negative. Hvis syklusen din er lengre, kan du eggløsning senere, og prøv å fortsette å teste i tilfelle du kan få mørkere testresultat de neste dagene.
Tusen takk for svar begge to ❤️
Jeg tenker å teste videre og se om kroppen prøver på ny igjen om noen dager eller kanskje uker?

Vedlegg

• Screenshot_20210223-113308_Gallery.jpg
    Screenshot_20210223-113308_Gallery.jpg
    14,5 KB · Visninger: 153
Sniker her. Jeg har fått sterk, rosa strek på onestep uten å være gravid, så jeg hadde ikke stolt på den. Legger ved bilde

Det er nettopp det jeg også har fått en gang tidligere. Derfor litt skeptisk til disse testene :) men den er tykkere og rosa i dag i forhold til i går. Så da tennes håpet, vet du ;)

Takk❤️ jeg er helt enig med deg! Er glad for at det skjedde så tidlig også i tillegg når det først gikk galt.. Det var veldig tungt og trist men det var nok en grunn til at det stoppet opp.. Nei hadde det bare vært så vel at man kunne bestille de :) det hadde vært noe :) du får følge med litt om EL dukker opp, eller ta en g-test om det drar ut for lenge :) masse lykke til❤️
Hurra! Det ordnet seg i gårScreenshot_20210224-084452_Premom.jpg , så nå er det bare å vente i spenning!

Den testen med RIPE i er fra i går 8 DPO, Den andre er fra i dag 9 DPO. Alle testene jeg har tatt frem til i dag har vært blanke og ikke hatt en eneste antydning til strek, i dag kom det er super svak strek. Er en Gravidtest fra Normal

Vedlegg

• DFC241B8-58DB-417F-BFA2-BFF630EF459D.jpeg
    DFC241B8-58DB-417F-BFA2-BFF630EF459D.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 155
  • 5FA9B9C6-3EA3-4041-919C-FDAB2C1AFE75.jpeg
    5FA9B9C6-3EA3-4041-919C-FDAB2C1AFE75.jpeg
    12,8 KB · Visninger: 160
  • 09445D73-2224-4321-9C69-37A955C74C25.jpeg
    09445D73-2224-4321-9C69-37A955C74C25.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 141
Hei!
Jeg trenger gode råd fra kloke hoder
Syklus er helt på tur siden p-pilleslutt i oktober 2020. Hatt en pillemens og én vanlig mens 11.01-19.01. Venter fortsatt på den neste. I mellomtiden får jeg slike svake irriterende tester Har forresten alt mulig av symptomer som kvalme, verk i korsrygg, halsbrann, utrolig trøtt (må hvile etter jobb), sulten konstant, mye kramper i eggstokkene (hatt det i over en uke allerede). Idag har jeg forøvrig fått en slags følelse at noe «drar» i venstre eggstokk.. veldig ubehagelig. Jeg er så redd for SA eller svangerskap utenfor livmor..

Hva syns dere om disse strekene? Nederste testen er fra idag morges.

Vedlegg

• 0F04C01D-D7A6-40AB-90AA-C376EFA7A33D.png
    0F04C01D-D7A6-40AB-90AA-C376EFA7A33D.png
    86,6 KB · Visninger: 139
  • 15674FCB-C891-4BBD-A22E-1A550C3B05E7.jpeg
    15674FCB-C891-4BBD-A22E-1A550C3B05E7.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 130
Teste, teste, teste.. selv om man tror på det :hilarious:

Vedlegg

• 39FB23FB-B6B4-494C-AF1E-5194F3E75F72.jpeg
    39FB23FB-B6B4-494C-AF1E-5194F3E75F72.jpeg
    23,7 KB · Visninger: 140
  • 72F2D7C7-6C67-402B-B0B7-032E547CEF35.jpeg
    72F2D7C7-6C67-402B-B0B7-032E547CEF35.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 131
Hei!
Jeg trenger gode råd fra kloke hoder
Syklus er helt på tur siden p-pilleslutt i oktober 2020. Hatt en pillemens og én vanlig mens 11.01-19.01. Venter fortsatt på den neste. I mellomtiden får jeg slike svake irriterende tester Har forresten alt mulig av symptomer som kvalme, verk i korsrygg, halsbrann, utrolig trøtt (må hvile etter jobb), sulten konstant, mye kramper i eggstokkene (hatt det i over en uke allerede). Idag har jeg forøvrig fått en slags følelse at noe «drar» i venstre eggstokk.. veldig ubehagelig. Jeg er så redd for SA eller svangerskap utenfor livmor..

Hva syns dere om disse strekene? Nederste testen er fra idag morges.

Det er jo antydning til strek, men aner du ca når du hadde EL?
Ville ha testet i noen dager til for å se om den øker i styrke :)

Back
Topp