Venterpå_nr3
Betatt av forumet
Gratulerer med ny baby på vei! ❤ Jeg prøver å tenke at det som regel er en grunn til en abort, og at kroppen sånn sett er god til å rydde opp selv. Men vi ville så gjerne ha en i år, så det ikke blir mer enn 4 år mellom 2 og 3. Men, man kan jo ikke bestille en baby, så det blir når det blirIngen problemja noen anbefaler og vente men det har jeg oppfattet er mest pga at man mister litt "kontrollen" på hvor langt man har kommet hvis det klaffer, eller så lenge det ikke er andre medisinske årsaker til anbefalingen..
Men oppfattet det slik at det ble regnet som en mens siden kroppen gjør sitt og renser som også skjer ved en vanlig mens..
Ja skjønner hva du mener! Har bært fram en gutt, ingen SA'er før det.. Ble gravid i sommer som endte i MA.. Kroppen ordnet heldigvis opp selv så det ble vel strengt tatt en SA til slutt da..men nå har det klaffet igjen så nå håper jeg spiren klorer seg fast9+2 i dag
![]()

EL-testene kan også svinge veldig opp og ned og gi falskt håp – det skjer iallfall med meg
Vet hvor frustrerende det er å gå og vente og vente på EL! Kom igjen liksom! Jeg pleier å få EL-smerter et par dager før EL, samt at tempen dropper en del 1-2 dager før, men det er nok individuelt. Så ikke gi opp håpet
så da kan jeg spamme litt her inne i stedet.