Muumimamma
Glad i forumet
Det hadde jeg jaggu meg også blitt om det var skyggestrek, men ser ut som babystrek![]()
håper håper
men jeg føler på meg at løpet er kjørt.. murringer nå i kveld også..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jeg jaggu meg også blitt om det var skyggestrek, men ser ut som babystrek![]()
men jeg føler på meg at løpet er kjørt.. murringer nå i kveld også..håper håpermen jeg føler på meg at løpet er kjørt.. murringer nå i kveld også..

Det er ønsketenkning, dette her, eller..? Har så mye symptomer, så jeg testa ca klokken 12 i dag. Mest for gøy. Den er vel LITT mer tydelig i virkeligheta.. Men jeg har bare streker i øya nå, så..
Føler jeg ser antydning til strek jeg alsåhvor mange dpo?
Hvis dette virkelig er en strek, og den sterke EL-testen jeg tok 29.01 antydet at EL er i gjære, så TIPPER at jeg er ca 10 dpo.
Tusen takk! Det var nå vitterlig et halmstrå, den testen der.. Jeg får se. Symptomer står i kø, og jeg har ikke akkurat vært på jakt etter dem enda heller.. Har ikke helt trua på at dette er veien mot positiv test, men jeg HÅPER selvfølgeligDa blir de neste dagene spennende![]()
krysser fingrene!!

Jeg har null erfaring med el-tester. Kan dere hjelpe meg litt med Clearblue advanced digital?
Er i dag CD16 og har ingen tegn til el med temping. Kjøpte i dag el-tester i frustrasjon. Har tatt to stk litt med noen timers mellomrom, begge slår ut negativt. Likevel er det svak strek, og synes testen 4 timer senere allerede har blitt sterkere. Kan det tyde på noe er på gang, eller vil det komme strek uansett på disse testene?![]()
Forrige syklus var på 34 dager, så dersom denne syklusen er like lang er el forventet på søndag. Men jeg har tidligere hatt sykluser på 28-29 dager...
Blinkende smiley i dag og tydelig stigning på farge. Da kommer sikkert eggløsning iløpet av helgenDu vil nok oppleve å få antydning til strek mange dager uavhengi om det er nært/passert EL.. Fortsett og test i morgen tidlig, blinker smileyen da, kan du teste en gang til på ettermiddag/kveld...om syklusen din fremdeles er over 30 dager så har du ikke gått glipp av EL! Så bare å teste!
![]()
Blinkende smiley i dag og tydelig stigning på farge. Da kommer sikkert eggløsning iløpet av helgenSlik som forventet, ut fra syklus på 34 dager.
Første test i går vs. i dag tidlig.
Noen med erfaring av Babyplan?
Dette er ikke Early, men vanlig på 25ml/u.
Jeg lurer på:
1. Er det vanlig med skyggestreker på denne?
2. Er kontrollstreken slik den skal være? Eller skal den være rett?
3. Disse går ut på dato i juni. Bør jeg ha noen nye?
Jeg tok ikke test i dag tidlig, men de tre jeg har tatt de siste dagene har hatt skygge. Ingen farge.Syntes fargen på kontrollstreken var litt lys og rar men kan ikke tenke meg at det skal ha noe å si?men hele bildet blir i veldig dårlig kvalitet her inne også!
Skyggestrek opplevde jeg, men du ser fort når det er farge i streken.. Hvordan ser den ut i dine øyne? Mer strek enn her om dagen?
Jeg tok ikke test i dag tidlig, men de tre jeg har tatt de siste dagene har hatt skygge. Ingen farge.
TakkPrøv å ta en ny i morgen tidligkrysser fingrene for deg!!
TakkHar to digitale CB også.. Jeg aner ikke om eller når jeg har hatt EL denne perioden, men har vært gravid to ganger før og kjenner jo lusa på gangen! Hehe.. Hvis det blir nok en skyggestrek i morgen, så tar jeg en CB på mandag morgen.
Synes jeg ser noe, men ikke lett å si om det er skygge eller strek. Spent på neste testJeg tok ikke test i dag tidlig, men de tre jeg har tatt de siste dagene har hatt skygge. Ingen farge.