Oss testetøser imellom

Noen med erfaring av Babyplan?
Dette er ikke Early, men vanlig på 25ml/u.

Jeg lurer på:
1. Er det vanlig med skyggestreker på denne?
2. Er kontrollstreken slik den skal være? Eller skal den være rett?
3. Disse går ut på dato i juni. Bør jeg ha noen nye?

Jeg pleier å bruke babyplan sine el.staver. og der pleier jeg å få skyggestreker. Har ikke prøvd strimlene enda, men forestiller meg at jeg kunne spart meg MYYYYE penger på det Samme med g-testene

Kjære allmektige testetøser!:smiley-angelic001 Jeg trenger deres erfarne test-lesende øyne:smiley-angelic003
Ser dere noe på denne testen?
26DB3D34-B9E1-4D83-BE0C-C807A77B7C8B.jpeg

Første syklus jeg prøver ut EL-test! Denne er vel positiv? o_O Betyr det at i dag og i morgen er tiden for å hoppe til køys og prøve å overtale mannen til å ikke hoppe av i svingen? :D

Vedlegg

• 20210214_185623_resized.jpg
    20210214_185623_resized.jpg
    11 KB · Visninger: 94
Første syklus jeg prøver ut EL-test! Denne er vel positiv? o_O Betyr det at i dag og i morgen er tiden for å hoppe til køys og prøve å overtale mannen til å ikke hoppe av i svingen? :D
Positiv!
Ja, slik jeg har forstått det er at det er ca 24-48 fra pos test til egget er sluppet. Så nå gjelder deg å smi mens jernet er varmt..hvis det er lov å si! :smug:

Positiv!
Ja, slik jeg har forstått det er at det er ca 24-48 fra pos test til egget er sluppet. Så nå gjelder deg å smi mens jernet er varmt..hvis det er lov å si! :smug:

Juhu, takk! Får se hva jeg får til. :angelic: Vi flytter om ganske nøyaktig et år og mannen er ferdig med studiene sine om halvannet år, og han vil helst ha unnagjort begge delene før ny baby... Jeg ser jo også den, men kroppen min skriker bare etter å lage et barn til og det er 6 år siden forrige graviditet, klokka tikkeeeer...!! :eek:

Oppdaget akkurat appen premom etter noen nevnte den i en annen tråd. Så gøy å legge inn tester, den mener jeg hadde peak i går kveld! :D

Hei dere, har prøvd i 1 år og 9 mnd på å bli gravid og nå ser det kanskje ut som det går veien for oss. Ser dette normalt ut? Øverste er 10 dpo, så 11 dpo og siste tatt i dag på 12 dpo. Takknemlig for svar.

Uff, fikk visst ikke til dette :shy:
Når du skriver en innlegg så ser du tre knapper under deg, en av de står "Last opp fil(er)". Der er den du skal trykke på og da velger du bilder av galleriet ditt:)

Når du skriver en innlegg så ser du tre knapper under deg, en av de står "Last opp fil(er)". Der er den du skal trykke på og da velger du bilder av galleriet ditt:)

Står bare «svar på tråd» og «forhåndsvisning». Kanskje jeg må bli medlem for å få opp det alternativet..
Får se hva jeg gjør, takk likevel:)

Står bare «svar på tråd» og «forhåndsvisning». Kanskje jeg må bli medlem for å få opp det alternativet..
Får se hva jeg gjør, takk likevel:)
Ja det er nok derfor, du må sikkert lage deg en bruker og så får du nok lagt ut bilder. :happy:

Back
Topp