Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo en strek der, uten å myseHva tror dere? Skygge eller begynnelsen på noe? Ca 10 dpo idag. Når jeg så på den i dagslys kan jeg skimte noe rosa i streken (eller kanskje jeg bare begynner å bli gal). Kommer sikkert ikke skikkelig frem på bildet![]()

Jeg ser rosa strek!Hva tror dere? Skygge eller begynnelsen på noe? Ca 10 dpo idag. Når jeg så på den i dagslys kan jeg skimte noe rosa i streken (eller kanskje jeg bare begynner å bli gal). Kommer sikkert ikke skikkelig frem på bildet![]()
Det der kan man ikke klage på nei!

Det der kan man ikke klage på nei!![]()

Kan skimte noe svakt der jeg også!Dette kan kalles skyggestrek, ja? Jeg ser den iallfall. Kanskje kommer dårlig frem her...
Det er så snodig, for det er flere som kommer med bilder med falske positive tester og skyggestreker på Babyplan.. Jeg har hatt mer eller mindre skygge på testene mine i fire/fem dager nå. Denne skyggen er mer «hel» enn de andre har vært. Jeg tør lissom ikke stole på babyplan...?Kan skimte noe svakt der jeg også!
Føler nesten alle merker har skyggestreker av og til. Frustrerende,man vil liksom stole på at når man ser noe så kan det være baby.Det er så snodig, for det er flere som kommer med bilder med falske positive tester og skyggestreker på Babyplan.. Jeg har hatt mer eller mindre skygge på testene mine i fire/fem dager nå. Denne skyggen er mer «hel» enn de andre har vært. Jeg tør lissom ikke stole på babyplan...?
Tenker du å teste i morgen?Hva tror dere? Skygge eller begynnelsen på noe? Ca 10 dpo idag. Når jeg så på den i dagslys kan jeg skimte noe rosa i streken (eller kanskje jeg bare begynner å bli gal). Kommer sikkert ikke skikkelig frem på bildet![]()
Ja, jeg blir nødt til detTenker du å teste i morgen?![]()
Tok en ny test nå i kveld, men den så akkurat likedan ut. Men skal kjøpe et annet merke imorgen tenker jeg
Blir gal!Spennende!! Krysser for deg og alle andre som skal teste i morgen tidlig!Ja, jeg blir nødt til detTok en ny test nå i kveld, men den så akkurat likedan ut. Men skal kjøpe et annet merke imorgen tenker jeg
Blir gal!
Men da jeg kikket på den igjen, så herpa jeg hele testen for å se på fargen på streken som kom. Testen var ikke tørr enda.Her er min blendahvite test fra i dag! Godt å ikke se noen skyggestrek! Dette er en CB Early.![]()
Ser noe der!Men da jeg kikket på den igjen, så herpa jeg hele testen for å se på fargen på streken som kom. Testen var ikke tørr enda.

Jeg også!Ser noe der!![]()
men det kan like gjerne være en skyggestrek tenker jeg. men aldri spotta før, så noe forandring har skjedd. Bare det store spørsmålet hva?!
Klarer nesten ikke vente med at ikm dagen kommer nå