Oss testetøser imellom

Hva tror dere? Skygge eller begynnelsen på noe? Ca 10 dpo idag. Når jeg så på den i dagslys kan jeg skimte noe rosa i streken (eller kanskje jeg bare begynner å bli gal). Kommer sikkert ikke skikkelig frem på bildet :p

Vedlegg

• B5C2149A-B0D3-44FA-9004-E7200DA52FA7.jpeg
    B5C2149A-B0D3-44FA-9004-E7200DA52FA7.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 173
Hva tror dere? Skygge eller begynnelsen på noe? Ca 10 dpo idag. Når jeg så på den i dagslys kan jeg skimte noe rosa i streken (eller kanskje jeg bare begynner å bli gal). Kommer sikkert ikke skikkelig frem på bildet :p
Ser jo en strek der, uten å myse :eek:
Håper den blir sterkere ikveld/imorgen :smug:

Da får jeg si meg fornøyd med testingen:angel5
20210215_090713.jpg

Nå vet jeg ikke riktig hva jeg skal tro.. tok to tester i morges før jobb... så ganske så blenda ut før jeg kasta de... så på de igjen når jeg kom hjem... da hadde de begge strek.. de er jo tørka og ugyldig sådan... men jeg har aldri opplevd å få strek på tørka tester...:banghead::bag:20210215_160529.jpg

Dette kan kalles skyggestrek, ja? Jeg ser den iallfall. Kanskje kommer dårlig frem her...

Vedlegg

• A392D56C-E5DF-4DC7-AE00-236F4F031D9C.jpeg
    A392D56C-E5DF-4DC7-AE00-236F4F031D9C.jpeg
    35,7 KB · Visninger: 136
Kan skimte noe svakt der jeg også!
Det er så snodig, for det er flere som kommer med bilder med falske positive tester og skyggestreker på Babyplan.. Jeg har hatt mer eller mindre skygge på testene mine i fire/fem dager nå. Denne skyggen er mer «hel» enn de andre har vært. Jeg tør lissom ikke stole på babyplan...?

Det er så snodig, for det er flere som kommer med bilder med falske positive tester og skyggestreker på Babyplan.. Jeg har hatt mer eller mindre skygge på testene mine i fire/fem dager nå. Denne skyggen er mer «hel» enn de andre har vært. Jeg tør lissom ikke stole på babyplan...?
Føler nesten alle merker har skyggestreker av og til. Frustrerende,man vil liksom stole på at når man ser noe så kan det være baby.
Synes også denne ser hel og rosa ut

Tenker du å teste i morgen? :D

Ja, jeg blir nødt til det :hilarious: Tok en ny test nå i kveld, men den så akkurat likedan ut. Men skal kjøpe et annet merke imorgen tenker jeg :bored: Blir gal!
Spennende!! Krysser for deg og alle andre som skal teste i morgen tidlig! :D

Her er min blendahvite test fra i dag! Godt å ikke se noen skyggestrek! Dette er en CB Early. :)

Vedlegg

• 808C8564-DF98-4C69-9333-71CF163A7D17.jpeg
    808C8564-DF98-4C69-9333-71CF163A7D17.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 115
Her er min blendahvite test fra i dag! Godt å ikke se noen skyggestrek! Dette er en CB Early. :)
Men da jeg kikket på den igjen, så herpa jeg hele testen for å se på fargen på streken som kom. Testen var ikke tørr enda.

Vedlegg

• E5F83A52-6043-4A72-9C5B-BAACF840B268.jpeg
    E5F83A52-6043-4A72-9C5B-BAACF840B268.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 140
Pga brun utflod 2dpo og litt blod i går kveld på 4dpo så tok en el test i mårrest. Nesten helt positiv, altså high i premom med score 96. Og en gtest, kan skimte en svak strek om jeg nistirrer:pompus: men det kan like gjerne være en skyggestrek tenker jeg. men aldri spotta før, så noe forandring har skjedd. Bare det store spørsmålet hva?! :hilarious: Klarer nesten ikke vente med at ikm dagen kommer nå:shy::smiley-angelic001

Heisann,

her produseres det kun hvite tester. Må da dele at disse trådene har blitt favorittene hos meg! Så spennende å se på andres tester og følge med.
Er 6 dager før ikm nå, mest sannsynlig 9 dpo - har høye forventinger og allerede mange tester i søpla :O
Håper inderlig at jeg kan poste noe her snart :Heartbigred
Lykke til alle sammen!

Back
Topp