mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Dagens tester 4+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer så mye. Så kjekt å se. Har vært i noen IKM grupper med deg, men har nå en liten pause fra prøvingen. Men ble då glad av å se at det klaffet for deg. Så utrolig kjekt!![]()
Håper det klaffer så snart dere er ferdig med prøvepausen deres
tusen takk, var helt uventet..for testet først positivt på kvelden 10 dpo denne gang
Fikk du testet i helgen?![]()
På en måte godt den kom etter to uker venting og etter negative tester, haha. Lykke til med testing alle sammen Noen som ser noe på denne? Eller noen som kan avkrefte/bekrefte at jeg har blitt gærn å innbiller meg streker![]()
Vis vedlegget 348128
Ser noe svakt, men vet ikke om det er begynnelse på strek eller skygge?![]()
Har bare så veldig veldig lyst på 2 rosa streker
Noen som ser noe på denne? Eller noen som kan avkrefte/bekrefte at jeg har blitt gærn å innbiller meg streker![]()
Vis vedlegget 348128
Føler jeg ser en svaaak strek før jeg zoomer inn på bildetta ny i morgen! Gjerne på morgenurin og i tillegg neste gang du må tisse! Jeg fikk sterkere tester på runde 2 i 10-11 tiden kontra morgenurin (drakk lite fra morgen av)
![]()
men godt å få bekreftelse på at det er NOE der
Er bare 9 dpo altså, så stresser nok unødvendig med testing. Men synes det er litt gøy å nistirre og analysere
Skal absolutt teste igjen i morgen. Kanskje i kveld til og med
Tror jeg har bikka over til et overanalysestadieHar bare så veldig veldig lyst på 2 rosa streker
![]()
Ja den er virkelig meeegasvak altsåmen godt å få bekreftelse på at det er NOE der
Er bare 9 dpo altså, så stresser nok unødvendig med testing. Men synes det er litt gøy å nistirre og analysere
Skal absolutt teste igjen i morgen. Kanskje i kveld til og med
![]()
Noen som ser noe på denne? Eller noen som kan avkrefte/bekrefte at jeg har blitt gærn å innbiller meg streker![]()
Vis vedlegget 348128
men får håpe jeg har feil 
Ser noe, men ser i mine øyne ut som en skyggestrekmen får håpe jeg har feil
![]()

Husker deg godtHåper det klaffer så snart dere er ferdig med prøvepausen deres
tusen takk, var helt uventet..for testet først positivt på kvelden 10 dpo denne gang
![]()

Erfaringer med make sure sine tester?Er 9dpo og fikk disse.. første bilde før den tørket og andre etter.

Satser på detDet ser ut som babystrek![]()
om det er skygge blir jeg sykt skuffa...Satser på detom det er skygge blir jeg sykt skuffa...