Oi, så kjekt! Jeg har ikke tatt utenom den 11 dpo. Kanskje jeg skal prøve i kveld![]()
Jeg tror nesten du har sterke nokk tester til å få svar på digital, samme som meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så kjekt! Jeg har ikke tatt utenom den 11 dpo. Kanskje jeg skal prøve i kveld![]()
Med den der får du sikkert 2-3på digital![]()

(Har ikke drukket så mye mellom testene, og ikke noe de siste to timene, følte nest sistes testurin var mindre konsentrert enn siste)Jeg prøvde de i de to første prøveperiodene. De gikk rett fra lav fertilitet til maksimal fertilitet dagen etter. Fanga ikke opp dagene med høy fertilitet. 3 pp prøvde jeg Eveline eggeløsningstester fra billig tester. Synes disse var mye bedre, og ble gravid7+6 idag og så et bankende hjerte og en liten bamsemums på 1 cm på tirsdag
Kan ha vært tilfeldig, men jeg likte disse mye bedre - billigere også
![]()

Hei
Mulig dette er et dumt spørsmål, men..
ut fra disse EL-testene, vil jeg ha EL ca i morgen slik premom forutser (vet at LH-testene ikke bekrefter at eggløsning skjer), eller får jeg peak på nest nederste test og svakere på kveldens fordi jeg tester for ofte?(Har ikke drukket så mye mellom testene, og ikke noe de siste to timene, følte nest sistes testurin var mindre konsentrert enn siste)

Vanskelig å sei, du får svaret når du tester igjen i morgen. Om testen er svakare då så speler det sånn sett ingen rolle om du fekk positivt på ettermiddagen eller kvelden, tenker vertfall egHei
Mulig dette er et dumt spørsmål, men..
ut fra disse EL-testene, vil jeg ha EL ca i morgen slik premom forutser (vet at LH-testene ikke bekrefter at eggløsning skjer), eller får jeg peak på nest nederste test og svakere på kveldens fordi jeg tester for ofte?(Har ikke drukket så mye mellom testene, og ikke noe de siste to timene, følte nest sistes testurin var mindre konsentrert enn siste)
Eg har el i dag, så då ligg me nesten likt i løypa 
Takk for svarMener og ha lest (korriger meg noen om jeg husker feil) men da sto det at det stigningen i LH ikke alltid varte lenge, noen kunne ha stigning i relativt kort periode å noen kunne få positiv test i opp til 2 dager etter første positive.. Har erfart selv med det siste! Så det kan hende den ble slik pga stigningens varighet eller utvannet urin tenker nå jeg! Men har den først blitt positiv er det den du skal gå ut i fra![]()
pleier ha kort topp, regner med den er negativ i morgen, så da antar jeg EL er i morgen Sant det! Tenkte jeg ikke påVanskelig å sei, du får svaret når du tester igjen i morgen. Om testen er svakare då så speler det sånn sett ingen rolle om du fekk positivt på ettermiddagen eller kvelden, tenker vertfall eg
Men då kan du joine oss i veke 51 gruppa?Eg har el i dag, så då ligg me nesten likt i løypa
![]()

Jeg fikk faktisk bare 1-2 endafølte det var en bortkasta test, gitt.
Til gjengjeld fikk jeg for første gang strek på normal sine strimler!de har jeg ikke hatt antydning på de siste dagene. Nå var den plutselig tydelig!

Takk for svarpleier ha kort topp, regner med den er negativ i morgen, så da antar jeg EL er i morgen
Sant det! Tenkte jeg ikke på
Ja, hadde egentlig meldt meg inn i uke 52, men hopper over til uke 51 jeg nå![]()
Ja det kan væreKan det være at egget holder på å slippe, sånn at du har mindre Lh hormon? Siden det er et par timer mellom testene?
Mine var sånn også å antok bare at egget var på tur til å slippe, dermed svakere test.
Ja det kan væreer ikke så erfaren med EL-tester
dagens test var bare bittelitt svakere enn gårdagens siste, men den var jo mye mer konsentrert, så tenker toppen var i går ettermiddag/kveld og EL iløpet av dagen idag
![]()
håper bare det skal vare helt til termin 
Åå gratulererJa regner med du har El i dag
Når testene mine var sånn så la vi inn aksjer når den var på det høyeste. Vi traff å er 4+3idaghåper bare det skal vare helt til termin
. Er første gang til meg så er veldi redd for å blø osv
![]()
krysser fingrene for deg
dette er prøving på barn nr 2 for oss, og i prosessen har vi mistet to ganger så kommer til å være veldig redd for blødninger om jeg blir gravid igjen 

Åå gratulererkrysser fingrene for deg
dette er prøving på barn nr 2 for oss, og i prosessen har vi mistet to ganger så kommer til å være veldig redd for blødninger om jeg blir gravid igjen
Har aldri fått så sterke EL-tester så håper dette er gullegget som slippes![]()

Vettu. Aldri fått sterke El tester jeg heller som sist nå som vi traff.
Vi hadde sex kun den dagen den var høyest. Å vi traff tydeligvis
Å da sa jeg te samboer, kanskje gullegget som slapp. Å det var det gitt![]()

Okei. Men husk, det er tidlig enda ogsåjeg fikk 2-3 2 dager etter ikm
. Er du mang dpo nå
Spennende å følge deg syns jeg. Værtfall med tanke på dine fine streker å lege ikke kunne bekrefte din graviditet. Mandagen tar du med deg en digital som du har tatt å viser dem. Det hadde jeg gjort
![]()
strekene på strimmeltester og stavtester er i alle fall tydelige og rosa! Jeg har tatt bilde av ALLE testene jeg har tatt. Kommer til å vise henne de om det ikke slår ut nå heller altså
Dessuten har jeg fått sterk strek på Normal sine strimmeltester, og da MÅ jo legekontoret sine tester slå ut også. Blir spennende! Jeg er jo gravid 
Så gøyVettu. Aldri fått sterke El tester jeg heller som sist nå som vi traff.
Vi hadde sex kun den dagen den var høyest. Å vi traff tydeligvis
Å da sa jeg te samboer, kanskje gullegget som slapp. Å det var det gitt![]()
vi har kjørt en annenhverdag-strategi hele veien, men denne PP har vi lagt inn aksjer de to siste dagene og skal kjøre på idag og i morgen også og bruke concieve plus, da tenker jeg vi har gjort det vi kan 
Ja, jeg tipper det var på vippepunktet mellom 1-2 og 2-3strekene på strimmeltester og stavtester er i alle fall tydelige og rosa! Jeg har tatt bilde av ALLE testene jeg har tatt. Kommer til å vise henne de om det ikke slår ut nå heller altså
Dessuten har jeg fått sterk strek på Normal sine strimmeltester, og da MÅ jo legekontoret sine tester slå ut også. Blir spennende! Jeg er jo gravid
![]()

Så gøyvi har kjørt en annenhverdag-strategi hele veien, men denne PP har vi lagt inn aksjer de to siste dagene og skal kjøre på idag og i morgen også og bruke concieve plus, da tenker jeg vi har gjort det vi kan
![]()
Ja det tror jeg også du her. Er du mang dpo?
. Normal sine tester er TREGE til å slå ut. Så det er dt bra tegn
![]()
det er jo kjempetidlig!