Oss testetøser imellom

Vedlegg

• IMG_20201206_144948.jpg
    IMG_20201206_144948.jpg
    22,7 KB · Visninger: 162
Håper for deg:)
Blir litt småtullete av det her. Tatt sikkert 5 tester, og alle har en antydning til strek..
Tenkte det har jo ikke så mye å si om testene uansett er ubrukelige... Men blir jo bare mer i stuss av det når alle har en antydning til strek

Ja det tror jeg også du her :). Er du mang dpo? :). Normal sine tester er TREGE til å slå ut. Så det er dt bra tegn :Heartred:D

Er Normal sine tester trege? Har testet positivt på seinest 9 dpo ved mine to andre graviditeter.. er nå 11 dpo og har gitt opp og ikke testet mer etter å ha testet negativt på normal sine tester torsdag, fredag og lørdag... hmm

Ny i testegamet - hvordan skal jeg tolke denne testen?:anyone

Jeg har tatt el-test én gang før, det var forrige måned, og da var det kun kontrollstrek.
Tok ny test idag fordi jeg har litt symptomer på el, men skulle egentlig hatt el 1. desember, hvis jeg har samme syklus som før jeg hadde spiral (tok ut i oktober, første dag i siste mens var 17. nov.). Hadde ikke symptomer i uka som har vært.

Kan det være en plutselig forsinket el som kommer i morra? Eller at jeg hadde det for et par dager siden, og den nå går nedover igjen?

Mannen reiser på jobb i morra tidlig og blir borte i en uke :smiley-angelic006

Vedlegg

• 129691953_381008073153124_1756244941300995489_n.jpg
    129691953_381008073153124_1756244941300995489_n.jpg
    56 KB · Visninger: 119
Ny i testegamet - hvordan skal jeg tolke denne testen?:anyone

Jeg har tatt el-test én gang før, det var forrige måned, og da var det kun kontrollstrek.
Tok ny test idag fordi jeg har litt symptomer på el, men skulle egentlig hatt el 1. desember, hvis jeg har samme syklus som før jeg hadde spiral (tok ut i oktober, første dag i siste mens var 17. nov.). Hadde ikke symptomer i uka som har vært.

Kan det være en plutselig forsinket el som kommer i morra? Eller at jeg hadde det for et par dager siden, og den nå går nedover igjen?

Mannen reiser på jobb i morra tidlig og blir borte i en uke :smiley-angelic006

Denne testen ser negativ ut... Men tok du ikke test i går? Her tester jeg fra dag 10 i syklus ca til jeg testen blir positiv :)

Denne testen ser negativ ut... Men tok du ikke test i går? Her tester jeg fra dag 10 i syklus ca til jeg testen blir positiv :)

Ja, den er jo absolutt negativ. Men siden det er mer strek enn forrige gang jeg testet (da var det ingen teststrek), betyr det at el nettopp har vært/snart kommer til å komme?
Jeg tok ikke test i går, jeg har ikke kommet helt i gang enda, da jeg har hatt relativt stabile sykluser, med tydelige symptomer på el. Bare ikke denne måneden.....

Får teste hver dag i neste syklus.

Ja, den er jo absolutt negativ. Men siden det er mer strek enn forrige gang jeg testet (da var det ingen teststrek), betyr det at el nettopp har vært/snart kommer til å komme?
Jeg tok ikke test i går, jeg har ikke kommet helt i gang enda, da jeg har hatt relativt stabile sykluser, med tydelige symptomer på el. Bare ikke denne måneden.....

Får teste hver dag i neste syklus.

Det er ikke gått å si.. Hos meg varierer styrken på teststreken selv om jeg ikke er i nærheten av EL.. Di gangene teststreken ikke har vist seg har jeg fått positiv dagen etterpå! Ville fortsettet og testet om jeg var deg, men samtidig gå ut ifra at det kan hende den var positiv i går å legge inn aksjer i dag om ikke annet :)

Er Normal sine tester trege? Har testet positivt på seinest 9 dpo ved mine to andre graviditeter.. er nå 11 dpo og har gitt opp og ikke testet mer etter å ha testet negativt på normal sine tester torsdag, fredag og lørdag... hmm

Tydeligvis trege, ja. Har ikke fått strek på de før i går 14 dpo. Streken er fortsatt ganske svak. I alle fall på stav-testene.
2415728E-18AA-4789-B8CB-5A9D11A36BC9.jpeg

Normal øverst og make sure nederst

Okei :D like spent jeg vettu som du sikkert, haha. Men gøy å følge dem som er ganske like langt

Vil i alle fall vente å se hvordan testen på legekontoret slår ut i morgen :wacky: godt å høre at du er spent du også! Mannen er lei av maset mitt :hilarious: "strek er strek" sier han:bored:

Vil i alle fall vente å se hvordan testen på legekontoret slår ut i morgen :wacky: godt å høre at du er spent du også! Mannen er lei av maset mitt :hilarious: "strek er strek" sier han:bored:

Så typisk menn :hilarious:han min sa det også. Derfor henger jeg her :hilarious::hilarious:

Ja det blir spennende :D den slår vell ut nå tenker jeg. Hvis ikke må det være noe galt med demmers tester o_O

Det er ikke gått å si.. Hos meg varierer styrken på teststreken selv om jeg ikke er i nærheten av EL.. Di gangene teststreken ikke har vist seg har jeg fått positiv dagen etterpå! Ville fortsettet og testet om jeg var deg, men samtidig gå ut ifra at det kan hende den var positiv i går å legge inn aksjer i dag om ikke annet :)

Takk for tips, jeg tok ny test som var svakere idag. Så enten er det tilfeldig fra strimmel til strimmel, eller så har nivået gått ned fra igår til idag?
130210705_237494147711492_6072608255364382008_n.jpg

Her er jeg i syklusen nå forresten, hvis den er sånn som den har pleid å være. Så kanskje jeg bare har fantom-eggløsningssymptomer :wacky:
129016888_833757780800824_3246038407864334660_n.jpg

Last edited:
Back
Topp