Fikk du svakt positivt resultat før tiden gikk ut?Håper for deg at strekene er reelle![]()
Eller etter inntørkning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du svakt positivt resultat før tiden gikk ut?Håper for deg at strekene er reelle![]()
Noen ganger før, andre ganger etter. Så i mine øyne er de rett og slett ubrukelige. Har du tatt test igjen?Fikk du svakt positivt resultat før tiden gikk ut?
Eller etter inntørkning?
15 dpo i dagdet er jo kjempetidlig!
Ja, tok en istad.. ikke på morgenurin.Noen ganger før, andre ganger etter. Så i mine øyne er de rett og slett ubrukelige. Har du tatt test igjen?
2 minutter etter testen ble tatt ca.. Nå er den enda litt mørkere. Men tørket ca 1 time nå da.. Vis vedlegget 342925 Vis vedlegget 342925 Vis vedlegget 342925Noen ganger før, andre ganger etter. Så i mine øyne er de rett og slett ubrukelige. Har du tatt test igjen?
Håper for deg2 minutter etter testen ble tatt ca.. Nå er den enda litt mørkere. Men tørket ca 1 time nå da.. Vis vedlegget 342925 Vis vedlegget 342925 Vis vedlegget 342925
Blir litt småtullete av det her. Tatt sikkert 5 tester, og alle har en antydning til strek..Håper for deg![]()
Ja det tror jeg også du her. Er du mang dpo?
. Normal sine tester er TREGE til å slå ut. Så det er dt bra tegn
![]()

Ny i testegamet - hvordan skal jeg tolke denne testen?
Jeg har tatt el-test én gang før, det var forrige måned, og da var det kun kontrollstrek.
Tok ny test idag fordi jeg har litt symptomer på el, men skulle egentlig hatt el 1. desember, hvis jeg har samme syklus som før jeg hadde spiral (tok ut i oktober, første dag i siste mens var 17. nov.). Hadde ikke symptomer i uka som har vært.
Kan det være en plutselig forsinket el som kommer i morra? Eller at jeg hadde det for et par dager siden, og den nå går nedover igjen?
Mannen reiser på jobb i morra tidlig og blir borte i en uke![]()
Denne testen ser negativ ut... Men tok du ikke test i går? Her tester jeg fra dag 10 i syklus ca til jeg testen blir positiv![]()
Ja, den er jo absolutt negativ. Men siden det er mer strek enn forrige gang jeg testet (da var det ingen teststrek), betyr det at el nettopp har vært/snart kommer til å komme?
Jeg tok ikke test i går, jeg har ikke kommet helt i gang enda, da jeg har hatt relativt stabile sykluser, med tydelige symptomer på el. Bare ikke denne måneden.....
Får teste hver dag i neste syklus.
Er Normal sine tester trege? Har testet positivt på seinest 9 dpo ved mine to andre graviditeter.. er nå 11 dpo og har gitt opp og ikke testet mer etter å ha testet negativt på normal sine tester torsdag, fredag og lørdag... hmm
Tydeligvis trege, ja. Har ikke fått strek på de før i går 14 dpo. Streken er fortsatt ganske svak. I alle fall på stav-testene. Vis vedlegget 342948
Normal øverst og make sure nederst

Har du testet mer digital?![]()
Nei, det har jeg ikke gjort. Skal prøve på igjen litt uti uka![]()
Okeilike spent jeg vettu som du sikkert, haha. Men gøy å følge dem som er ganske like langt
godt å høre at du er spent du også! Mannen er lei av maset mitt
"strek er strek" sier han
Vil i alle fall vente å se hvordan testen på legekontoret slår ut i morgengodt å høre at du er spent du også! Mannen er lei av maset mitt
"strek er strek" sier han
![]()
han min sa det også. Derfor henger jeg her 

Det er ikke gått å si.. Hos meg varierer styrken på teststreken selv om jeg ikke er i nærheten av EL.. Di gangene teststreken ikke har vist seg har jeg fått positiv dagen etterpå! Ville fortsettet og testet om jeg var deg, men samtidig gå ut ifra at det kan hende den var positiv i går å legge inn aksjer i dag om ikke annet![]()