Oss testetøser imellom

Spennende! Min erfaring er at testen er helt blenda 10 dager etter, men jeg har opplevd en svak strek på dag 10 én gang. Hører flere sier de har denne svake streken et par dager ekstra, men håååper din øker i styrke i dagene fremover! Lykke til <3
Takk for svar! Ja, hører så mange forskjellige tall på hvilken dag osv. så her må man bare være tålmodig

Tok nå nettopp. 15 dpo. Lurer på når digital slår ut på 2-3

Vedlegg

• IMG_20201204_212144.jpg
    IMG_20201204_212144.jpg
    8,6 KB · Visninger: 125
Dårlig bilde, men hvordan tolker jeg disse?

Øverste test er tatt 6 dager før ikm, dem 2 nederste 5 dager før ikm.
Morgen= den i midten kveld=den nederste.

Dvs etter inntørkning..
One step bestilt fra ebay..

Vedlegg

• IMG_20201204_194833.jpg
    IMG_20201204_194833.jpg
    34,2 KB · Visninger: 153
Dårlig bilde, men hvordan tolker jeg disse?

Øverste test er tatt 6 dager før ikm, dem 2 nederste 5 dager før ikm.
Morgen= den i midten kveld=den nederste.

Dvs etter inntørkning..
One step bestilt fra ebay..
Jeg fikk slike streker på nesten alle mine onestep tester fra eBay:( Skal aldri mer bruke de! Men håper for deg:)

Håper den sitter snart for deg:) Håper den sitter for oss snart også. Er i PP 24 nå! Det tærer på...
Det forstår jeg godt.
Har du barn fra før?
Jeg har 2 barn, og 3dje mann som var på tur var ikke planlagt. Men har nå blitt er sårt ønske..
Har du brukt onestep mange ganger og fått falske positive?

Det forstår jeg godt.
Har du barn fra før?
Jeg har 2 barn, og 3dje mann som var på tur var ikke planlagt. Men har nå blitt er sårt ønske..
Har du brukt onestep mange ganger og fått falske positive?
Ingen barn fra før:( Uforklarlige barnløse. Hatt et negativt IVF forsøk også.
Sorgen er nok like stor om man har barn fra før :Heartred
Ja brukt de flere ganger, og masse falske positive:shifty:

Ingen barn fra før:( Uforklarlige barnløse. Hatt et negativt IVF forsøk også.
Sorgen er nok like stor om man har barn fra før :Heartred
Ja brukt de flere ganger, og masse falske positive:shifty:
Huff, jeg forstår at det må være tøft.
Æsj... Hadde bittelitt håp jeg nå.. Men som jeg leser om disse testene så er det tydeligvis flere med samme erfaring....
Jeg er 5 dager før ikm nå... Har fått supersterke tester før, men dem gangene testet jeg ikke før etter ikm.

Huff, jeg forstår at det må være tøft.
Æsj... Hadde bittelitt håp jeg nå.. Men som jeg leser om disse testene så er det tydeligvis flere med samme erfaring....
Jeg er 5 dager før ikm nå... Har fått supersterke tester før, men dem gangene testet jeg ikke før etter ikm.
Håper for deg at strekene er reelle :)

5DD3482B-626E-43F7-A4FE-AE33F1AE4F1B.jpeg

14 dpo :Heartred skjønner ikke hvordan jeg kunne få negativ test hos legen i går altså.

Hei alle mine medtestetøser:love017 er det noen av dere som har god erfaring med clearblue sin digitale monitor?
Å er det lønnsomt kontra det og handle både babyplan sine EL tester / graviditetstester i tillegg til clearblue sin digitale EL test med dobbel indikator?

Fikk konstatert MA i august, så jobber hardt med å finne de mest fertile dagene uten og miste hode.. Før den graviditeten hadde jeg ikke problemer med babyplan sin strimmel EL test.. Di var positive som bare det når det var tiden for EL.. Men de to siste mnd blir ikke begge strekene like tykke..kan selfølgelig ha noe med hvor konsentrert urinen er osv.. Mn føler ikke jeg gjør så mye annerledes! I dag var Clearblue sin test positiv, men sambo har vært på jobb i en uke i dag:sad010

Jeg prøvde de i de to første prøveperiodene. De gikk rett fra lav fertilitet til maksimal fertilitet dagen etter. Fanga ikke opp dagene med høy fertilitet. 3 pp prøvde jeg Eveline eggeløsningstester fra billig tester. Synes disse var mye bedre, og ble gravid :Heartred 7+6 idag og så et bankende hjerte og en liten bamsemums på 1 cm på tirsdag :love7 Kan ha vært tilfeldig, men jeg likte disse mye bedre - billigere også :)

Back
Topp