Oss testetøser imellom

Alt håp er ikke ute. Jeg blødde masse i uke 5-7, og spottet helt til uke 8+5. Viste seg å være skjøre slimhinner. Jeg tenker du får svar når du har fått tatt blodprøver med noen dagers mellomrom for å se HCG stigning. Krysser fingrene for deg :Heartred
Takk for svar:joyful:
Godt å høre at det fortsatt kan være håp og at det gikk bra med graviditeten selv med blødninger. Jeg får vell bare fortsette på medisiner og håpe det fortsatt er liv laga til jeg får svar på blodprøvene. :Heartred
 
Ja :D om det stemmer med testene til meg er jeg 3+5 ifølge utregningen på babyverden , litt skummelt å si. Men håper bare det går veien å at det stemmer :angelic::Heartpink


Skal om ikke lenge på TUL så får man se hvor riktig eller feil babyverden har med å kartlegge hvilken uke og dag man er :woot:

Spennende da :shy: vurdert TUL i år? Eller etter nyåret?
 
Skal om ikke lenge på TUL så får man se hvor riktig eller feil babyverden har med å kartlegge hvilken uke og dag man er :woot:

Spennende da :shy: vurdert TUL i år? Eller etter nyåret?


Spennende :D.
Njæ vet ikke helt. Bli vell å fall på TUL om jeg nå er gravid ja, da jeg er veldi redd for å evnt miste å tenker det verste, som svangerskap utenfor livmor osv :hilarious::facepalm:
 
Ikm imorgen. Føler /redd for at dem er for svak å at det er noe galt :banghead:, var forsåvidt litt sterkere før jeg tok bilde, da bilde er tatt etter tidsfrist.
Har en del stikkinger nederst i magen også. Er vell sikkert normalt :facepalm:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201202_133834_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20201202_133834_com.android.gallery3d.jpg
    12,5 KB · Visninger: 121
Spennende :D.
Njæ vet ikke helt. Bli vell å fall på TUL om jeg nå er gravid ja, da jeg er veldi redd for å evnt miste å tenker det verste, som svangerskap utenfor livmor osv :hilarious::facepalm:

Jeg er mest bekymret for at embryoet slutter å utvikle seg, mister det, ikke er noe embryo i det hele tatt etc.
 
Ikm imorgen. Føler /redd for at dem er for svak å at det er noe galt :banghead:, var forsåvidt litt sterkere før jeg tok bilde, da bilde er tatt etter tidsfrist.
Har en del stikkinger nederst i magen også. Er vell sikkert normalt :facepalm:
Produserer jo hcg ulikt:shy: Men dessverre så hadde jeg slike tester når jeg hadde kjemisk forrige mnd:( Men kanskje vente til en dag eller to etter ikm for en test ? Eller kanskje du er kortere på vei enn du tror?
 
Produserer jo hcg ulikt:shy: Men dessverre så hadde jeg slike tester når jeg hadde kjemisk forrige mnd:( Men kanskje vente til en dag eller to etter ikm for en test ? Eller kanskje du er kortere på vei enn du tror?


Okei. Njæ brukte eggløsningstester å hadde positivt en gang.
Bedre bilde her, men alle bilder av testene er tatt etter tidsfrist . Men de var sterkere før tidsfrist. Har hadd økende tester, men vet jo ikke hvordan det blir framover. Hadde du veldig økende tester?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201202_161132_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20201202_161132_com.android.gallery3d.jpg
    12,5 KB · Visninger: 86
Okei. Njæ brukte eggløsningstester å hadde positivt en gang.
Bedre bilde her, men alle bilder av testene er tatt etter tidsfrist . Men de var sterkere før tidsfrist. Har hadd økende tester, men vet jo ikke hvordan det blir framover. Hadde du veldig økende tester?
Det økte litt på, men ble ikke sterkere enn de du har her.. fikk mensen 1/2 dag forsinket bare:(
Kanskje egget har festet seg senere? Noen egg går jo litt i dvale før de fester seg :shy:


nå derimot har jeg jo en stor økning- første bildet er 8dpo (søndag ettermiddag) og 2 er nå for en time siden, 11 dpo.
 

Vedlegg

  • 4DA8C5DA-06DD-436D-B337-5637F8D7B527.jpeg
    4DA8C5DA-06DD-436D-B337-5637F8D7B527.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 65
  • 253E081A-CBE2-4C6E-A8A6-78797F85EF7B.jpeg
    253E081A-CBE2-4C6E-A8A6-78797F85EF7B.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 66
Okei. Njæ brukte eggløsningstester å hadde positivt en gang.
Bedre bilde her, men alle bilder av testene er tatt etter tidsfrist . Men de var sterkere før tidsfrist. Har hadd økende tester, men vet jo ikke hvordan det blir framover. Hadde du veldig økende tester?
Men jeg ser strekene ♥️
 
Sier forsiktig takk, redd de svake strekene. Men man ska jo ikke måle hcg på tester, men blir no man ser på det allikevel :facepalm:

Gratulere me din spire også :love7


Takk :Heartred er også litt sånn stemmer det, holder det etc. Føler meg nok mer tryg i neste uke da jeg skal på TUL, så er det et lite nurk med et banekde hjerte så føler jeg skuldrene kan senkes enn det dem er nå :love7
 
Back
Topp