Oss testetøser imellom

Takk :Heartred er også litt sånn stemmer det, holder det etc. Føler meg nok mer tryg i neste uke da jeg skal på TUL, så er det et lite nurk med et banekde hjerte så føler jeg skuldrene kan senkes enn det dem er nå :love7


Ja det er sånn det er ja. Samboer har allerede sagt at vi skal koste på oss tul, siden jeg er litt sånn småhysterisk tester å usikkerhet :facepalm::hilarious:
 
Ja det er sånn det er ja. Samboer har allerede sagt at vi skal koste på oss tul, siden jeg er litt sånn småhysterisk tester å usikkerhet :facepalm::hilarious:

Typen vet enda ikke at det er TUL jeg har skrevet opp i kalenderen :p:p:p er litt komisk å se hvor nysgjerrig han var her om dagen, og jeg bare "" du får vente å se"" :p
 
Hei alle mine medtestetøser:love017 er det noen av dere som har god erfaring med clearblue sin digitale monitor?
Å er det lønnsomt kontra det og handle både babyplan sine EL tester / graviditetstester i tillegg til clearblue sin digitale EL test med dobbel indikator?

Fikk konstatert MA i august, så jobber hardt med å finne de mest fertile dagene uten og miste hode.. Før den graviditeten hadde jeg ikke problemer med babyplan sin strimmel EL test.. Di var positive som bare det når det var tiden for EL.. Men de to siste mnd blir ikke begge strekene like tykke..kan selfølgelig ha noe med hvor konsentrert urinen er osv.. Mn føler ikke jeg gjør så mye annerledes! I dag var Clearblue sin test positiv, men sambo har vært på jobb i en uke i dag:sad010
 
Hei alle mine medtestetøser:love017 er det noen av dere som har god erfaring med clearblue sin digitale monitor?
Å er det lønnsomt kontra det og handle både babyplan sine EL tester / graviditetstester i tillegg til clearblue sin digitale EL test med dobbel indikator?

Fikk konstatert MA i august, så jobber hardt med å finne de mest fertile dagene uten og miste hode.. Før den graviditeten hadde jeg ikke problemer med babyplan sin strimmel EL test.. Di var positive som bare det når det var tiden for EL.. Men de to siste mnd blir ikke begge strekene like tykke..kan selfølgelig ha noe med hvor konsentrert urinen er osv.. Mn føler ikke jeg gjør så mye annerledes! I dag var Clearblue sin test positiv, men sambo har vært på jobb i en uke i dag:sad010
Eg syns ofte Babyplan sin strek er smalare enn teststreken, men det har ingenting å sei for kor positivt den er, det er styrken som teller:)
 
Er rfsu test tidlig veldig dårlige tester eller??
I går kveld tok jeg den og digital på samme urin. RFSU sin test er negativ, men digital slo ut positiv. Har fått streker på andre tester (ikke tidlig-tester), så er nok gravid...
D5732C8B-1641-4D37-B170-D1C6D566B12B.jpeg


dårlig bilde av testen, men den er så godt som negativ.
 
Eg syns ofte Babyplan sin strek er smalare enn teststreken, men det har ingenting å sei for kor positivt den er, det er styrken som teller:)

Okei! Da er det som sambo trodde! Var sikker på at testen var negativ 2 perioder tilbake pga smal strek:oops:
 
Er rfsu test tidlig veldig dårlige tester eller??
I går kveld tok jeg den og digital på samme urin. RFSU sin test er negativ, men digital slo ut positiv. Har fått streker på andre tester (ikke tidlig-tester), så er nok gravid...
Vis vedlegget 342661

dårlig bilde av testen, men den er så godt som negativ.
Meiner å ha lest at rfsu slår ut seint? :rolleyes:
 
Har ingen erfaring med den sjølv, men såg du fekk eit velsig fint kryss på CB, så trur ikkje eg hadde brydd meg om den rfsu testen:joyful:

Første gang jeg har brukt det merket selv. Mannen kjøpte i går :) så siste gang jeg bruker disse, tror jeg.
Skal til legen i morgen, så da får vi se om det slår ut der. Trenger å få det bekrefta :oops:
 
Jeg har også opplevd at rfsu test ikke har slått ut, mens digital har sagt gravid på samme urin. :facepalm:
 
Ser dette ut som stigning?
Verdt å nevne at jeg testet blendahvit negativ på torsdag for én uke siden.
Første er tatt lørdag 20.30 tiden, andre på bildet nederst til venstre er tatt tirsdag. Den siste er tatt i dag kl 12.00, og hadde vært på toalettet 2 timer før jeg tok den, så var litt lys urin..
 

Vedlegg

  • 1AB75964-93B3-4BBE-81C6-08DDBC50F690.jpeg
    1AB75964-93B3-4BBE-81C6-08DDBC50F690.jpeg
    40 KB · Visninger: 118
Er rfsu test tidlig veldig dårlige tester eller??
I går kveld tok jeg den og digital på samme urin. RFSU sin test er negativ, men digital slo ut positiv. Har fått streker på andre tester (ikke tidlig-tester), så er nok gravid...
Vis vedlegget 342661

dårlig bilde av testen, men den er så godt som negativ.

Jeg hadde det samme! Supersvak på rfsu men positiv digital. Er 6 uker nå :)
 
Driver å tester ut Ovitrelle om dagen! Siste fra i morges 9 dpo, 10 dager etter Ovitrelle. Hadde trodd den skulle vært helt blenda til nå, så kjenner spenningen i kroppen selv om det er veldig like tester de siste dagene...

Noen med god erfaring på Ovitrelle? Min første runde her etter Letrozol og god oppfølging av gyn. Spent på de neste dagene IKM torsdag neste uke, så enda litt tid igjen her...
 

Vedlegg

  • 05EBC90D-D71A-455C-8B31-2F460618789F.jpeg
    05EBC90D-D71A-455C-8B31-2F460618789F.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 82
Driver å tester ut Ovitrelle om dagen! Siste fra i morges 9 dpo, 10 dager etter Ovitrelle. Hadde trodd den skulle vært helt blenda til nå, så kjenner spenningen i kroppen selv om det er veldig like tester de siste dagene...

Noen med god erfaring på Ovitrelle? Min første runde her etter Letrozol og god oppfølging av gyn. Spent på de neste dagene IKM torsdag neste uke, så enda litt tid igjen her...

Spennende! Min erfaring er at testen er helt blenda 10 dager etter, men jeg har opplevd en svak strek på dag 10 én gang. Hører flere sier de har denne svake streken et par dager ekstra, men håååper din øker i styrke i dagene fremover! Lykke til <3
 
Back
Topp