Oss testetøser imellom

Nei, det er sant :) er litt overtenker av å til :p.

Har ikm torsdag :)

Du er ikke alene om å overtenke :nailbiting: gjør det selv etter flere positive tester, men er nok fordi jeg bekymrer meg da dette er første gangen.

Åhh. Spennende da :) håpe det var en positiv test, som ikke var sterk akkurat der og da.
 
Du er ikke alene om å overtenke :nailbiting: gjør det selv etter flere positive tester, men er nok fordi jeg bekymrer meg da dette er første gangen.

Åhh. Spennende da :) håpe det var en positiv test, som ikke var sterk akkurat der og da.

Godt å høre :angelic:, er første gang her også :rolleyes:
Ja håper det jeg også :). Er du langt på vei du da? :)
 
2BC1278F-1DF9-48E2-B4A3-C4979932622C.jpeg

Viktig å teste litt hver dag, si :wacky::hilarious:

Vanlig 25mlU/ml test :) og 10/11 dpo
 
Hei!

Vi har prøvd i halvannet år og jeg er midt i utredning for habituell abort. Ble gravid i fjor sommer som endte i SA i uke 6, ble gravid igjen nå i sommer men endte i SA uke 8, og er blitt gravid igjen nå. Burde aldri testet etter 13 dpo og positiv test, men her sitter jeg å holder på å gå på veggen... Synes jeg ser en liten stigning fra 13 dpo til 15 dpo, og ble rett og slett skremt når dagens 17 dpo ikke er noe sterkere... Noen som har en solskinnshistorie til meg??

Jeg skal på tul om 2 uker. Og nei, jeg har ikke lyst å ringe legekontoret for å ta hcg, da dette er en veldig liten plass og jeg kjenner de godt. Jeg har absolutt symptomer, og det er ikke noe som minner om når jeg mistet de to andre gangene. Kan også legge til at den nederste testen ble tatt for en time siden.
 

Vedlegg

  • 16068394347346505040329712284851.jpg
    16068394347346505040329712284851.jpg
    15,8 KB · Visninger: 130
Ny test idag. Rfsu vanlig. 12 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_20201201_182410_1.jpg
    IMG_20201201_182410_1.jpg
    7,2 KB · Visninger: 110
  • IMG_20201201_182410.jpg
    IMG_20201201_182410.jpg
    7,2 KB · Visninger: 110
Hei!

Vi har prøvd i halvannet år og jeg er midt i utredning for habituell abort. Ble gravid i fjor sommer som endte i SA i uke 6, ble gravid igjen nå i sommer men endte i SA uke 8, og er blitt gravid igjen nå. Burde aldri testet etter 13 dpo og positiv test, men her sitter jeg å holder på å gå på veggen... Synes jeg ser en liten stigning fra 13 dpo til 15 dpo, og ble rett og slett skremt når dagens 17 dpo ikke er noe sterkere... Noen som har en solskinnshistorie til meg??

Jeg skal på tul om 2 uker. Og nei, jeg har ikke lyst å ringe legekontoret for å ta hcg, da dette er en veldig liten plass og jeg kjenner de godt. Jeg har absolutt symptomer, og det er ikke noe som minner om når jeg mistet de to andre gangene. Kan også legge til at den nederste testen ble tatt for en time siden.
Er det dei testane fra Ebay? Trur ikkje eg ville stolt på dei om eg var deg:)
Kjenner meg igjen i det å bu på liten plass, men har du mulighet for å kjøpt ein test av bedre kvalitet? Eg tenker du hadde fått ein godt synleg strek med ein anna type:rolleyes:
 
Er det dei testane fra Ebay? Trur ikkje eg ville stolt på dei om eg var deg:)
Kjenner meg igjen i det å bu på liten plass, men har du mulighet for å kjøpt ein test av bedre kvalitet? Eg tenker du hadde fått ein godt synleg strek med ein anna type:rolleyes:

Jeg skal reise bort til en annen kommune senere i uken, så får kjøpt meg to clearblue med ukesindikator. Var det jeg brukte nå på fredag, så tenkte å teste med ny ukesindikator på førstkommende fredag. Hehe, ja er tester fra wish :rolleyes: Men har prøvd å slå meg litt til ro med at strek er strek :)
 
Jeg har havnet inne i denne tråden her og brått innsett : jeg er også en testtøs. Skuffen full, hver gang jeg tisser klør jeg etter å kunne ta en test

Testet nå i kveld. Billig strimmel fra BabyPlan.

Litt under 4 timer siden sist jeg var på toalettet. Antageligvis ca 8 DPO.

Er sikkert ingen strek, men følte brått jeg så en helt svak antydning der. Er jeg helt ute???
 
Hjelp! (Sorry for langt innlegg)

Er 4+5 i dag og begynte å blø i stad, kom en del friskt blod + litt koaugalerte klumper typ sånn geleaktig(beklager detaljer)
Er 7t unna hjemme og skal inn å ta blodprøver på mandag.

Men hva tenker dere, er håpet ute? Vedlagt ligger dagens test (tok nå) gårsdagens under der og så testen for 3 dager siden. (Strimlene er fra 8dpo-13dpo)
Fikk 2-3 på digital på fredagen også.

Når evt blir streken svakere om jeg mister?

Dette er fryseforsøk, går på lutinus 3 ganger om dagen.
 

Vedlegg

  • 20201201_211629.jpg
    20201201_211629.jpg
    16,3 KB · Visninger: 96
Hjelp! (Sorry for langt innlegg)

Er 4+5 i dag og begynte å blø i stad, kom en del friskt blod + litt koaugalerte klumper typ sånn geleaktig(beklager detaljer)
Er 7t unna hjemme og skal inn å ta blodprøver på mandag.

Men hva tenker dere, er håpet ute? Vedlagt ligger dagens test (tok nå) gårsdagens under der og så testen for 3 dager siden. (Strimlene er fra 8dpo-13dpo)
Fikk 2-3 på digital på fredagen også.

Når evt blir streken svakere om jeg mister?

Dette er fryseforsøk, går på lutinus 3 ganger om dagen.
Alt håp er ikke ute. Jeg blødde masse i uke 5-7, og spottet helt til uke 8+5. Viste seg å være skjøre slimhinner. Jeg tenker du får svar når du har fått tatt blodprøver med noen dagers mellomrom for å se HCG stigning. Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Back
Topp