Tror kanskje jeg kan skimte noe på nederste! Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok fordi du har mer konsentrert urin på morgenen. Ta en ny i ettermiddag / kveld, så skal du se at den er like sterk eller sterkere 
Du er ikke gal, jeg ser også strekenVis vedlegget 325321
Blir helt gal jeg! Ser dere den samme streken som meg?? Jeg har nistirret på denne testen fra i dag tidlig. Dette var den siste testen jeg hadde liggende (RFSU test ofte), venter på flere i posten. Forventet mens i løpet av de neste dagene, litt usikker på når, fordi jeg har akkurat sluttet på P-piller!
Alle alle sammen! Onestep fra ebay er veldig kjent for skyggestreker, plis ikke bruk dem. Det er veldig mange i denne tråden som til og med har hatt stigning på disse Onestep testene, uten å være gravid. Bare så alle vet om det
Vært veldig fornøyd med «make sure». Aldri hatt skygge. Hadde skygge som F på de fra lloydsTusen takk for at du skriver det. Jeg har kun brukt One Step og aldri fått en skyggestrek før nå evt. Har rett og slett kjøpt de fordi de har vært de billigste, men det hjelper jo ikke hvis de gir falsk utslag eller er negative mens andre merker er positive...
Har du noen tester du kan anbefale?![]()

Jeg har lest gjennom hele denne tråden, jepp, alle 1000 sideneTusen takk for at du skriver det. Jeg har kun brukt One Step og aldri fått en skyggestrek før nå evt. Har rett og slett kjøpt de fordi de har vært de billigste, men det hjelper jo ikke hvis de gir falsk utslag eller er negative mens andre merker er positive...
Tusen takk for at du skriver det. Jeg har kun brukt One Step og aldri fått en skyggestrek før nå evt. Har rett og slett kjøpt de fordi de har vært de billigste, men det hjelper jo ikke hvis de gir falsk utslag eller er negative mens andre merker er positive...

Dere som er erfarne med tester: jeg skal ta ut hormonspiralen til uka og starter med planlegging. Skal tracke syklus noen runder før vi setter igang prøving for fullt, så i går kjøpte jeg inn en del EL tester. Jeg tok en i dag litt for gøy (så lenge siden sist) og jaggu var den ikke knall positiv! Men jeg har jo ikke hatt mensen på mange mange mnd! (Satt inn spiral i fjor og blødde av og på første 3 mnd, noe spotting etter, men ikke mens).
Kan man ha eggløsning med hormonspiral selv om man ikke har mens?!![]()
Vært veldig fornøyd med «make sure». Aldri hatt skygge. Hadde skygge som F på de fra lloyds![]()
Jeg har lest gjennom hele denne tråden, jepp, alle 1000 sidenedet er mange som har kjøpt av de, siden de er billigst. Men det skal såå mye hcg til for at teststreken faktisk er troverdig. Mulig de har laget nytt parti, men det er ikke så lenge siden noen her i denne tråden fikk positiv, men den var falsk. Var vell nå i mars/april.
Jeg er veldig fornøyd med babyplan 10ml, testhelsen sine strimler og makesure! Jeg har værtfall aldri hatt noe tull med dem![]()

Man har eggløsningen, men spiralen hindrer befruktning![]()
Det kan manDere som er erfarne med tester: jeg skal ta ut hormonspiralen til uka og starter med planlegging. Skal tracke syklus noen runder før vi setter igang prøving for fullt, så i går kjøpte jeg inn en del EL tester. Jeg tok en i dag litt for gøy (så lenge siden sist) og jaggu var den ikke knall positiv! Men jeg har jo ikke hatt mensen på mange mange mnd! (Satt inn spiral i fjor og blødde av og på første 3 mnd, noe spotting etter, men ikke mens).
Kan man ha eggløsning med hormonspiral selv om man ikke har mens?!![]()
Og da hadde du ikke blødninger/mens når du hadde i spiralen?Det kan manSyklus går som normalt på hormonspiral, men slimhinnene gjøres «ubeboelig».
Gyn kunne se jeg kom til å få EL om 4-5 dager, som stemte! Bekreftet med ELtest og temp
Hadde brunt utflod en dag, men kunne gå 3-6mnd mellom hver gang. Han sa at det kanskje var for kort tid til at slimhinnene ville være som normalt på så kort tid. Vi prøvde ikke aktivt den syklusen. Nå er jeg på PP1 og fikk positiv test på mandagOg da hadde du ikke blødninger/mens når du hadde i spiralen?
Ja jeg er villig til å gi han EN siste sjanse. Blir en hard vei å gå men vi er begge innstilt på å få det til. Han skjønner at jeg må bygge opp endel tilitt til han igjen da det ikke er første gangen dette skjer. Så blir pinkode løs elektronikk i en periodeJaa, man kan fort begynne å blø under/etter sex. Jeg har hatt helt noia dette svangerskapet! Har mistet såååå mange ganger, så har kun hatt sex 3 ganger! Er nå 12+3 haha... stakkars mann, tålmodig, så han får litt ekstra av og til
Men betyr dette at det ordner seg med typen nå??![]()

Åååh! Jeg blir så gla av slikt, også får vi være en del av det hihi!Ja jeg er villig til å gi han EN siste sjanse. Blir en hard vei å gå men vi er begge innstilt på å få det til. Han skjønner at jeg må bygge opp endel tilitt til han igjen da det ikke er første gangen dette skjer. Så blir pinkode løs elektronikk i en periode
men jeg er også sååå redd for at jeg skal miste igjen, og samtidig bil jeg bare ha det overstått om det er det som skjer om du skjønner? Skal ikke være lett dette![]()