Oss testetøser imellom

Litt svakere i dag, men håper det er pga andre omstendigheter :arghh::nailbiting:
138FDA80-DCEF-4B6C-BB7F-D65CEA3DBC3B.jpeg

Skal egentlig ha mensen imorgen, men har jo testet positivt i 4 dager snart. Streken blir sterkere!!

Vedlegg

• 87E5BB45-E7D7-461C-98D5-AB6E85E10241.jpeg
    87E5BB45-E7D7-461C-98D5-AB6E85E10241.jpeg
    7 KB · Visninger: 128
Vis vedlegget 325321
Blir helt gal jeg! Ser dere den samme streken som meg?? Jeg har nistirret på denne testen fra i dag tidlig. Dette var den siste testen jeg hadde liggende (RFSU test ofte), venter på flere i posten. Forventet mens i løpet av de neste dagene, litt usikker på når, fordi jeg har akkurat sluttet på P-piller!
Du er ikke gal, jeg ser også streken :D Håper de andre testene dine kommer i dag!

Alle alle sammen! Onestep fra ebay er veldig kjent for skyggestreker, plis ikke bruk dem. Det er veldig mange i denne tråden som til og med har hatt stigning på disse Onestep testene, uten å være gravid. Bare så alle vet om det

Alle alle sammen! Onestep fra ebay er veldig kjent for skyggestreker, plis ikke bruk dem. Det er veldig mange i denne tråden som til og med har hatt stigning på disse Onestep testene, uten å være gravid. Bare så alle vet om det

Tusen takk for at du skriver det. Jeg har kun brukt One Step og aldri fått en skyggestrek før nå evt. Har rett og slett kjøpt de fordi de har vært de billigste, men det hjelper jo ikke hvis de gir falsk utslag eller er negative mens andre merker er positive...

Har du noen tester du kan anbefale? :)

Tusen takk for at du skriver det. Jeg har kun brukt One Step og aldri fått en skyggestrek før nå evt. Har rett og slett kjøpt de fordi de har vært de billigste, men det hjelper jo ikke hvis de gir falsk utslag eller er negative mens andre merker er positive...

Vært veldig fornøyd med «make sure». Aldri hatt skygge. Hadde skygge som F på de fra lloyds :bored:

Jeg har lest gjennom hele denne tråden, jepp, alle 1000 sidene :rolleyes: det er mange som har kjøpt av de, siden de er billigst. Men det skal såå mye hcg til for at teststreken faktisk er troverdig. Mulig de har laget nytt parti, men det er ikke så lenge siden noen her i denne tråden fikk positiv, men den var falsk. Var vell nå i mars/april.
Jeg er veldig fornøyd med babyplan 10ml, testhelsen sine strimler og makesure! Jeg har værtfall aldri hatt noe tull med dem :)

Jeg er veldig fornøyd med Babyplan, både tidlig og vanlig. Aldri vist skygge uten at jeg har vært gravid :)

Dere som er erfarne med tester: jeg skal ta ut hormonspiralen til uka og starter med planlegging. Skal tracke syklus noen runder før vi setter igang prøving for fullt, så i går kjøpte jeg inn en del EL tester. Jeg tok en i dag litt for gøy (så lenge siden sist :rolleyes:) og jaggu var den ikke knall positiv! Men jeg har jo ikke hatt mensen på mange mange mnd! (Satt inn spiral i fjor og blødde av og på første 3 mnd, noe spotting etter, men ikke mens).
Kan man ha eggløsning med hormonspiral selv om man ikke har mens?! :bored:

Dere som er erfarne med tester: jeg skal ta ut hormonspiralen til uka og starter med planlegging. Skal tracke syklus noen runder før vi setter igang prøving for fullt, så i går kjøpte jeg inn en del EL tester. Jeg tok en i dag litt for gøy (så lenge siden sist :rolleyes:) og jaggu var den ikke knall positiv! Men jeg har jo ikke hatt mensen på mange mange mnd! (Satt inn spiral i fjor og blødde av og på første 3 mnd, noe spotting etter, men ikke mens).

Man har eggløsningen, men spiralen hindrer befruktning ;)

Vært veldig fornøyd med «make sure». Aldri hatt skygge. Hadde skygge som F på de fra lloyds :bored:

Jeg har lest gjennom hele denne tråden, jepp, alle 1000 sidene :rolleyes: det er mange som har kjøpt av de, siden de er billigst. Men det skal såå mye hcg til for at teststreken faktisk er troverdig. Mulig de har laget nytt parti, men det er ikke så lenge siden noen her i denne tråden fikk positiv, men den var falsk. Var vell nå i mars/april.
Jeg er veldig fornøyd med babyplan 10ml, testhelsen sine strimler og makesure! Jeg har værtfall aldri hatt noe tull med dem :)

Har Make Sure, men de er jo fra 25 mlu/ml, så tenkte å vente litt med de ettersom jeg kun er 9/10 DPO i dag. Ser det er flere som nevner Lloyds, hvor kjøper du de da? Ikke at jeg vil ha de når de ikke er noe gode, men bare nysgjerrig :)

Alle sidene...! :eek:
Jeg har som sagt aldri fått utslag på One Step sine, ikke skyggestrek heller. I tilfellene jeg har lest om er det veldig mange, både norske og utenlandske, som har fått utslag på andre merker, men ikke One Step / fra Ebay - ikke at det har vært falske utslag. Jeg har tro på at det kan forekomme selvfølgelig, men i mitt tilfelle håper jeg at førstnevnte stemmer - at jeg får negativ på One Step og positiv på et annet merke. Jeg kommer nok til å bestille noen flere fra andre steder, så tusen takk for at du nevner litt merker som du er fornøyd med. Det er det helt sikkert flere som setter pris på :)

Leste om noen som hadde testet negativt med One Step og positivt med fire andre merker med samme følsomhet og så prøvd med de resterende One Step testene uten å få et eneste utslag..! Det burde ikke være mulig...! :wideyed:

Det kan man :) Syklus går som normalt på hormonspiral, men slimhinnene gjøres «ubeboelig». :) Gyn kunne se jeg kom til å få EL om 4-5 dager, som stemte! Bekreftet med ELtest og temp

Det kan man :) Syklus går som normalt på hormonspiral, men slimhinnene gjøres «ubeboelig». :) Gyn kunne se jeg kom til å få EL om 4-5 dager, som stemte! Bekreftet med ELtest og temp
Og da hadde du ikke blødninger/mens når du hadde i spiralen?

Og da hadde du ikke blødninger/mens når du hadde i spiralen?
Hadde brunt utflod en dag, men kunne gå 3-6mnd mellom hver gang. Han sa at det kanskje var for kort tid til at slimhinnene ville være som normalt på så kort tid. Vi prøvde ikke aktivt den syklusen. Nå er jeg på PP1 og fikk positiv test på mandag :)

Jaa, man kan fort begynne å blø under/etter sex. Jeg har hatt helt noia dette svangerskapet! Har mistet såååå mange ganger, så har kun hatt sex 3 ganger! Er nå 12+3 haha... stakkars mann, tålmodig, så han får litt ekstra av og til :laughing002
Men betyr dette at det ordner seg med typen nå?? :woot:
Ja jeg er villig til å gi han EN siste sjanse. Blir en hard vei å gå men vi er begge innstilt på å få det til. Han skjønner at jeg må bygge opp endel tilitt til han igjen da det ikke er første gangen dette skjer. Så blir pinkode løs elektronikk i en periode ;)

men jeg er også sååå redd for at jeg skal miste igjen, og samtidig bil jeg bare ha det overstått om det er det som skjer om du skjønner? Skal ikke være lett dette :hilarious:

Ja jeg er villig til å gi han EN siste sjanse. Blir en hard vei å gå men vi er begge innstilt på å få det til. Han skjønner at jeg må bygge opp endel tilitt til han igjen da det ikke er første gangen dette skjer. Så blir pinkode løs elektronikk i en periode ;)

men jeg er også sååå redd for at jeg skal miste igjen, og samtidig bil jeg bare ha det overstått om det er det som skjer om du skjønner? Skal ikke være lett dette :hilarious:
Åååh! Jeg blir så gla av slikt, også får vi være en del av det hihi!
Blør du enda? Har du mistet mange ganger før? Jeg ville oppsøkt hjelp om du har det. Jeg har mistet utallige ganger, og fikk god hjelp!

Back
Topp