Axeria
Forelsket i forumet
Haha det får vi inderlig ikke håpewow! Tvillinger kanskje??![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det får vi inderlig ikke håpewow! Tvillinger kanskje??![]()

Takk! Jeg tok digital i går og fikk 1-2Yey gratulerer nå kan du ta digutal![]()
Husk at det skal dobles annenhver dag
Uffda

Uffdamen er jo enda tidlig, enkelte får ikke positiv test før etter IKM. Håper du får se to fine streker snart
![]()

Uffdamen er jo enda tidlig, enkelte får ikke positiv test før etter IKM. Håper du får se to fine streker snart
![]()

Det er fortsatt veldig tidlig, og det kan jo variere fra person til person, og svangerskap til svangerskap hvor lang tid egget bruker på å feste seg, så selv om noen får positiv tidlig betyr jo ikke det at alle får det![]()

Hei! Jeg er veldig fornøyd med el testene fra testhelsen (strimmel)! Jeg hadde også en pakke med digital liggende, og tok en hver gang jeg fikk positiv strimmel, og det stemte hver gang! Skal sies as syklusene mine har vært fra 28 til ikke kommet uten hormonhjelp! Så digital el kunne jeg aldri brukt, da jeg kunne bruke 30 tester på en syklus, hahaMen somsagt, de fra tethelsen har jeg brukt siden jeg begynte, og de har alltid stemt når jeg kontrollerte med digital el test
![]()
Har samme problemet selv. Syklusen er helt på tulletur av og til. (skal få det sjekket nå) Så det er vanskelig å vite når jeg skal begynne å teste. Skal prøve de du anbefalerHei! Jeg er veldig fornøyd med el testene fra testhelsen (strimmel)! Jeg hadde også en pakke med digital liggende, og tok en hver gang jeg fikk positiv strimmel, og det stemte hver gang! Skal sies as syklusene mine har vært fra 28 til ikke kommet uten hormonhjelp! Så digital el kunne jeg aldri brukt, da jeg kunne bruke 30 tester på en syklus, hahaMen somsagt, de fra tethelsen har jeg brukt siden jeg begynte, og de har alltid stemt når jeg kontrollerte med digital el test
![]()
Hvordan gikk det??Og der starta jeg å spotte... blir vel samme som sist dette![]()
Nei altså det var bare den kvelden jeg spotta rosa , og nå nettopp litt lysebrunt i truseinnlegget. Samtidig fikk jeg 2-3 på digital idag enda det er 3 dager til IKM ifølge appen min. Emosjonell berg og dalbaneHvordan gikk det??

Kan være rester når det er brunt, krysser fingrene for degNei altså det var bare den kvelden jeg spotta rosa , og nå nettopp litt lysebrunt i truseinnlegget. Samtidig fikk jeg 2-3 på digital idag enda det er 3 dager til IKM ifølge appen min. Emosjonell berg og dalbane![]()
Uff håper det kun er en uskyldig enNei altså det var bare den kvelden jeg spotta rosa , og nå nettopp litt lysebrunt i truseinnlegget. Samtidig fikk jeg 2-3 på digital idag enda det er 3 dager til IKM ifølge appen min. Emosjonell berg og dalbane![]()

Hadde ganske heftig makeup sex i går så kanskje det kan være årsaken ogsåKan være rester når det er brunt, krysser fingrene for deg![]()
man får vel skjøre slimhinner som gravid og kan vel oppleve småblødninger etter sex mener jeg å ha lest. Men jeg tørr ikke håpe på noe, forholder meg nøytral og lar naturen bestemme hva som skjer Takk det hadde vært fintUff håper det kun er en uskyldig en![]()

Hadde ganske heftig makeup sex i går så kanskje det kan være årsaken ogsåman får vel skjøre slimhinner som gravid og kan vel oppleve småblødninger etter sex mener jeg å ha lest. Men jeg tørr ikke håpe på noe, forholder meg nøytral og lar naturen bestemme hva som skjer
Da er det nok helt sikkert derforLykke til
![]()