Oss testetøser imellom

Er dette dårlig økning fra i går til i dag? :eek:
Vis vedlegget 325204

Jeg så nesten ikke økning fra 9-12 dpo, ble veldig stresset av det, og valgte å ikke teste før IKM igjen. Da var streken plutselig kjempesterk :love7

DE8B435F-1A94-4841-8748-031EAD899EAB.jpeg

10dpo og jeg ser økning fra i går :)
20200506_082353.jpg

Hei! Jeg er veldig fornøyd med el testene fra testhelsen (strimmel)! Jeg hadde også en pakke med digital liggende, og tok en hver gang jeg fikk positiv strimmel, og det stemte hver gang! Skal sies as syklusene mine har vært fra 28 til ikke kommet uten hormonhjelp! Så digital el kunne jeg aldri brukt, da jeg kunne bruke 30 tester på en syklus, haha :rolleyes: Men somsagt, de fra tethelsen har jeg brukt siden jeg begynte, og de har alltid stemt når jeg kontrollerte med digital el test :)
Hei! Jeg er veldig fornøyd med el testene fra testhelsen (strimmel)! Jeg hadde også en pakke med digital liggende, og tok en hver gang jeg fikk positiv strimmel, og det stemte hver gang! Skal sies as syklusene mine har vært fra 28 til ikke kommet uten hormonhjelp! Så digital el kunne jeg aldri brukt, da jeg kunne bruke 30 tester på en syklus, haha :rolleyes: Men somsagt, de fra tethelsen har jeg brukt siden jeg begynte, og de har alltid stemt når jeg kontrollerte med digital el test :)
Har samme problemet selv. Syklusen er helt på tulletur av og til. (skal få det sjekket nå) Så det er vanskelig å vite når jeg skal begynne å teste. Skal prøve de du anbefaler :) men satser jo såklart på at forrige dagens EL var siste :p

Litt lysebrun utflod i truseinnlegget nå nettopp. Bare en liten påminnelse på at dette fort kan gå galt igjen... Og jeg som var så glad for 2-3 så tidlig :(

Nei altså det var bare den kvelden jeg spotta rosa , og nå nettopp litt lysebrunt i truseinnlegget. Samtidig fikk jeg 2-3 på digital idag enda det er 3 dager til IKM ifølge appen min. Emosjonell berg og dalbane :hilarious:
Kan være rester når det er brunt, krysser fingrene for deg:)

Nei altså det var bare den kvelden jeg spotta rosa , og nå nettopp litt lysebrunt i truseinnlegget. Samtidig fikk jeg 2-3 på digital idag enda det er 3 dager til IKM ifølge appen min. Emosjonell berg og dalbane :hilarious:
Uff håper det kun er en uskyldig en:Heartbigred

Kan være rester når det er brunt, krysser fingrene for deg:)
Hadde ganske heftig makeup sex i går så kanskje det kan være årsaken også :hilarious: man får vel skjøre slimhinner som gravid og kan vel oppleve småblødninger etter sex mener jeg å ha lest. Men jeg tørr ikke håpe på noe, forholder meg nøytral og lar naturen bestemme hva som skjer :)

Uff håper det kun er en uskyldig en:Heartbigred
Takk det hadde vært fint :Heartbigred

Hadde ganske heftig makeup sex i går så kanskje det kan være årsaken også :hilarious: man får vel skjøre slimhinner som gravid og kan vel oppleve småblødninger etter sex mener jeg å ha lest. Men jeg tørr ikke håpe på noe, forholder meg nøytral og lar naturen bestemme hva som skjer :)
Da er det nok helt sikkert derfor:) Lykke til:)

Back
Topp