N
Nagini
Guest
Hva tenker dere her? RFSU stav test fra butikken. Skygge eller strek? Vanskelig å se også i grunn![]()
Hvordan gikk det med denne? Var det babystrek..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker dere her? RFSU stav test fra butikken. Skygge eller strek? Vanskelig å se også i grunn![]()
Hvordan gikk det med denne? Var det babystrek..?
Det var en skygge, TR kom snikende! Klar for ny PP![]()

Oooi, skal du prøve en makesure ikveld?Tom for tester,venter på nye. Kjøpte make sure tidligtester som ikke trenger så mye hcg og en digital.. Klarer nesten ikke å vente.. Regner med de er her ikveld/imorn. Har ikm 3 mai. Aner ikke dpo..
Er det noen som har erfaring med make sure ? Vanlige tester. Når fikk dere positiv med de. De har styrke på 25
Wow
Åååå så nå at du bare svarte på et innlegg

trodde nå du hadde fått positive tester 
Takk for svar. Negative her 10 Dpo. Fikk positiv RFSU stav 10 dpo(kveld) sist og positiv digital 11 dpo. Så da er det nok ikke bebi inni her enda
Åååå så nå at du bare svarte på et innleggtrodde nå du hadde fått positive tester
men kan være at du får de igjen snart?
![]()
De kom ikke i postkassa. Regner med de dumper nedi imorn. Får teste da. De reagerer ved 10miu/ml istedenfor 25 som rfsu osv..Oooi, skal du prøve en makesure ikveld?
Tr kom akkurat på dagen bare 10 timer forsinket caHehe.. lett å ta feil da. ja, ønsker meg en sånn rekke igjener 1 dpo i morgen
Hvordan ligger du an? Kom tr lenge etter normalen?
så ja regner med det var ei litta kjemisk kanskje? Jeg vet ikke
så ser bra ut foreløpig
heier på degTrenger litt opplæring fra dere nå. Har endelig fått eggløsningstestene i posten og tok en nå i ettermiddag. Det var to streker, men teststreken var ganske så svak- altså negativ. Er på syklusdag 12, og jeg har sånn jevnt over 28 dagers syklus.
leste i bruksanvisningen at eggløsningen er 24-48 timer etter positiv test.
har en kropp som signaliserer eggløsning veldig.
hvis jeg ikke får positiv test, vil det si at jeg ikke får positiv test for at Lh toppen er over, og at selve eggløsningen skjer snart?
skjønner at hvis den blir positiv i løpet av en dag eller to så kommer den senere.
det jeg egentlig prøver å spørre om, på en 28 dagers syklus, vil man da få positiv El test på syklusdag 12 sånn jevnt over, og at el skjer kort tid etter positiv test??
Håpet er ikke ute før tr kommerNegativ makesure tidlig test og negativ digital. Er muligens 11 dpo. Får sikkert tr søndag.. får prøve neste syklus. Får bli februar barn da..