Oss testetøser imellom

5 dager til testinga starter :arghh:

Åååå så nå at du bare svarte på et innlegg :hilarious::dead: trodde nå du hadde fått positive tester ;) men kan være at du får de igjen snart? :shy:

Hehe.. lett å ta feil da. ja, ønsker meg en sånn rekke igjen :rolleyes: er 1 dpo i morgen :wacky:
Hvordan ligger du an? Kom tr lenge etter normalen?

Hehe.. lett å ta feil da. ja, ønsker meg en sånn rekke igjen :rolleyes: er 1 dpo i morgen :wacky:
Hvordan ligger du an? Kom tr lenge etter normalen?
Tr kom akkurat på dagen bare 10 timer forsinket ca:hilarious: så ja regner med det var ei litta kjemisk kanskje? Jeg vet ikke:) jeg er på cd7 i dag! Vært hos gyn i dag for å sjekke opp litt:) å alt ser veldig fint ut:) så skal ta blodprøver om et par uker for å sjekke om jeg har el også tok ho masse prøver som jeg får svar på :shy: så ser bra ut foreløpig :)

håpet det klaffa denne gangen:) da har du ikke lenge igjen før du kan teste:) heeeeldigen:joyful: heier på deg❤️

Er på syklusdag 11 og kjenner kroppen gir signaler om eggløsning. Håper eggløsningstestene kommer i morgen slik at jeg får sjekket, mest for gøy.

Trenger litt opplæring fra dere nå. Har endelig fått eggløsningstestene i posten og tok en nå i ettermiddag. Det var to streker, men teststreken var ganske så svak- altså negativ. Er på syklusdag 12, og jeg har sånn jevnt over 28 dagers syklus.

leste i bruksanvisningen at eggløsningen er 24-48 timer etter positiv test.

har en kropp som signaliserer eggløsning veldig.
hvis jeg ikke får positiv test, vil det si at jeg ikke får positiv test for at Lh toppen er over, og at selve eggløsningen skjer snart?

skjønner at hvis den blir positiv i løpet av en dag eller to så kommer den senere.

det jeg egentlig prøver å spørre om, på en 28 dagers syklus, vil man da få positiv El test på syklusdag 12 sånn jevnt over, og at el skjer kort tid etter positiv test??

Trenger litt opplæring fra dere nå. Har endelig fått eggløsningstestene i posten og tok en nå i ettermiddag. Det var to streker, men teststreken var ganske så svak- altså negativ. Er på syklusdag 12, og jeg har sånn jevnt over 28 dagers syklus.

leste i bruksanvisningen at eggløsningen er 24-48 timer etter positiv test.

har en kropp som signaliserer eggløsning veldig.
hvis jeg ikke får positiv test, vil det si at jeg ikke får positiv test for at Lh toppen er over, og at selve eggløsningen skjer snart?

skjønner at hvis den blir positiv i løpet av en dag eller to så kommer den senere.

det jeg egentlig prøver å spørre om, på en 28 dagers syklus, vil man da få positiv El test på syklusdag 12 sånn jevnt over, og at el skjer kort tid etter positiv test??

Om du ikke får positiv test så kan det være at du har kort LH-topp og derfor ikke klart å plukke den opp på tester. Hvis du dog har tydelige symptomer på EL (utflod, EL-smerter ol.) Så ville jeg stolt på de signalene og tenkt at EL er rett rundt hjørnet.

Om du får EL på CD 12 avhenger av hvor lang lutealfase du har.
F.eks meg selv. Har sykluser på 28/29 dager jevnt over. Har nesten alltid EL på CD 14/15 fordi jeg har en lutealfase på 14 dager. Har opplevd en syklus på 33 dager når jeg var syk. Da kom EL på CD 18. (Tempet i tillegg til EL-tester, så vet med sikkerhet når EL er).
Jeg pleide å få positiv EL-test på CD 13 og 14.
Det jeg prøver å si er at lengden på lutealfase er det som pleier å være fast. Så om du har en syklus på 28 dager og lutealfase på 14 dager, så har du stort sett EL på CD 14. Har man 28 dagers syklus og 10 dagers lutealfase vil man få EL på CD 18.

Håper dette var oppklarende?

Negativ makesure tidlig test og negativ digital. Er muligens 11 dpo. Får sikkert tr søndag.. får prøve neste syklus. Får bli februar barn da..

Negative make sure her i dag også. Flo sier 12 Dpo og premom sier 11 dpo. Testet ikke etter eggløsning. Så da blir det å handle inn eggløsningstester til neste pp.

Back
Topp