Oss testetøser imellom

:hilarious: Tror du ikke det er ganske likt på monitoren og den digitale? Har bare brukt det sporadisk, man slipper tyding og sånt, men vanskeligere å tolke hva som skjer med kroppen!
Er sikkert veldig likt ja, men jeg har skjønt det slik at monitoren bruker lang tid på å bli kjent med deg. Jeg fikk ikke maks første PP med den. Håper på maks denne PP da :D

EB8378F8-F1D6-4AC4-87E8-3996F62F864A.jpeg
:woot:Er denne positiv?

Hei, tok en graviditetstest og da kom denne svake streken opp.. er det skygge strek eller babystrek? har syklus på 32 dager og fikk en smertefri lyserosa blødning på dag 30. (Bare litt på papiret når jeg tørker meg)

Jeg har ingen symptomer, ingen mens smerter..
vi har prøvd nå i 6 år til og fra.. mistet 3 ganger samt at jeg har to barn fra tidligere forhold. Men aldri på mine 33 år har jeg opplevd dette.

hva tenker dere om testen? Legger ved bilde da den er nylig tatt samt når testen har tørket.

Vedlegg

• A417D65A-5906-42C4-A9A3-4708B77BE192.jpeg
    A417D65A-5906-42C4-A9A3-4708B77BE192.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 193
  • DE3B77E2-655D-4486-8B3F-B3E78620714D.jpeg
    DE3B77E2-655D-4486-8B3F-B3E78620714D.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 205
Hei, tok en graviditetstest og da kom denne svake streken opp.. er det skygge strek eller babystrek? har syklus på 32 dager og fikk en smertefri lyserosa blødning på dag 30. (Bare litt på papiret når jeg tørker meg)

vi har prøvd nå i 6 år til og fra.. mistet 3 ganger samt at jeg har to barn fra tidligere forhold. Men aldri på mine 33 år har jeg opplevd dette.

hva tenker dere om testen? Legger ved bilde da den er nylig tatt samt når testen har tørket.
ser jo noe på testen, men kan jo være skygge. har du flere tester?:)

En dag igjen til IKM (tror jeg).

Har fått skygger eller svake strimler noen dager og også på a1 og metode test, men negativ cb digital i går og i dag. Blir sprø:banghead:

Er veldig kvalm og trøtt. Holdt på å kaste opp av taco i går. Veldig synlige blodårer på puppene sånn som sist svangerskap. Dagene går tregt...

Strekene kommer dårlig frem på bilde. De er tydeligere i virkeligheten og synes når jeg ser rett på testen fra avstand, men de er svake. De 3 siste er rosa.

r
20200114_102916.jpg
20200115_095749.jpg
20200115_095810.jpg
20200114_102956.jpg

Har fått skygger eller svake strimler noen dager og også på a1 og metode test, men negativ cb digital i går og i dag. Blir sprø:banghead:

Er veldig kvalm og trøtt. Holdt på å kaste opp av taco i går. Veldig synlige blodårer på puppene sånn som sist svangerskap. Dagene går tregt...

Strekene kommer dårlig frem på bilde. De er tydeligere i virkeligheten og synes når jeg ser rett på testen fra avstand, men de er svake. De 3 siste er rosa.

r Vis vedlegget 316848 Vis vedlegget 316849 Vis vedlegget 316850 Vis vedlegget 316851
Ser strekene :)

r Vis vedlegget 316848 Vis vedlegget 316849 Vis vedlegget 316850 Vis vedlegget 316851

ser strekene! Kan være det slår ut på digital om et par dager:) krysser fingra!

har alltid fått skyggestrek på den lloyd testen, ville prøvd en annen var jeg deg. Krysser fingrene!

Åja, men jeg syns virkelig ikke det ser ut som en skygge! Sikkert bare litt for lite hcg for den digitale. Krysser fingrene for sterkere streker og positiv digital de nærmeste dagene! :)

Takk for det. Er hvertfall helt umulig å innbille seg denne kvalmen her..Skal i barnehagen til dattera mi nå på foreldre/besteforeldrekaffe Og må snike med meg farris i vogna og tørre kjeks i lomma:yuck::puke_r

Gravid :D

Back
Topp