Oss testetøser imellom

Hei! Jeg er ny her :) Har lusket rundt her en god stund, men har ikke meldt meg inn før nå. Ser man kan få mange gode tips og råd angående det meste.:D
Jeg lurer på om noen har erfaring med tidlige streker på One Step? Er kun 7dpo i dag, og fikk dette resultatet. På forhånd takk! :happy:
Velkommen! :D Jeg har hørt både godt og dårlig om onestep, selv fikk jeg skyggestrek på de forrige PP. Så jeg tar ikke de som god fisk før det ikke er noen tvil på at de er positiv. :)

Noen som har opplevd å ha masse el-slim og høy fertilitet på CB for så at el-slimet gir seg med fortsatt høy fertilitet? Pleier å ha mest el-slim dagen før el så lurer på om kroppen har prøvd og ikke fått det til? Da er vel kanskje denne pp gått i dass?

babyplan skuffer :/ opplevd masse skygger:/

9FEF564D-2BBA-4B79-9B00-1ED5725CAC80.jpeg

Digital 11 dpo, RFSU 14 dpo og 17 dpo bare for å være sikker :D

Vedlegg

• Screenshot_20200113-105414_Gallery.jpg
    Screenshot_20200113-105414_Gallery.jpg
    9,9 KB · Visninger: 158
  • 20200108_200756.jpg
    20200108_200756.jpg
    13 KB · Visninger: 156
  • 20200110_080451.jpg
    20200110_080451.jpg
    8,7 KB · Visninger: 153
10 DPO: Dagens tester er blenda atter en gang:shifty: Hadde det vært noe skulle det vel vært synlig på tester nå? :sorry:

Ikke nødvendigvis. Jeg tenkte det samme. Men jeg hadde BLENDA tester helt til sen kveld 10dpo. Og jeg har streksyn, så var sikker på at jeg ikke var gravid. Tok onestep på kvelden 10dpo som var en del sterkere enn før, men stolte ikke på de, kjøpte 2 tester og en digital neste dag og joda, jeg var gravid. Så selvom det er blenda 10dpo er det fortsatt håp :D jeg er 5 uker i dag!

Ikke nødvendigvis. Jeg tenkte det samme. Men jeg hadde BLENDA tester helt til sen kveld 10dpo. Og jeg har streksyn, så var sikker på at jeg ikke var gravid. Tok onestep på kvelden 10dpo som var en del sterkere enn før, men stolte ikke på de, kjøpte 2 tester og en digital neste dag og joda, jeg var gravid. Så selvom det er blenda 10dpo er det fortsatt håp :D jeg er 5 uker i dag!
Gratulerer! :D Det er jo godt å vite til neste testegalskap starter i DPO land. Jeg er desverre på CD 4 nå så Shark week starta. 4 dager før tiden også :shifty: Men jeg er jo ganske forberedt på at dette kan ta tid, har jo bare en eggleder :hilarious:

Jeg vet at man ikke skal tolke strekene på eggløsningstester til CB, men har tatt i nesten en uke nå og i dag er det CD17. I starten hadde jeg mye elslim og nå er det nesten ikke mer igjen. For 4 dager siden så jeg at begge strekene var veldig sterke når jeg tok ut testen, og i dagene etter har streken mot pilen blitt veldig svak. Kan det være at el har vært? Holder østrogennivået seg oppe etter el?

Jeg vet at man ikke skal tolke strekene på eggløsningstester til CB, men har tatt i nesten en uke nå og i dag er det CD17. I starten hadde jeg mye elslim og nå er det nesten ikke mer igjen. For 4 dager siden så jeg at begge strekene var veldig sterke når jeg tok ut testen, og i dagene etter har streken mot pilen blitt veldig svak. Kan det være at el har vært? Holder østrogennivået seg oppe etter el?
Er dette digital el test eller til monitoren? :)

Til en digital test. Angrer på at jeg ikke kjøpte strimler nå også :banghead:
Okei, da vet jeg desverre ikke. Jeg kunne svart deg om det var snakk om monitoren. Man skal heller ikke tyde strekene på den, så måtte spørre om vilke tester det var snakk om først :hilarious:
Er du fornøyd med digital? Brukt de lenge?

Okei, da vet jeg desverre ikke. Jeg kunne svart deg om det var snakk om monitoren. Man skal heller ikke tyde strekene på den, så måtte spørre om vilke tester det var snakk om først :hilarious:
Er du fornøyd med digital? Brukt de lenge?
:hilarious: Tror du ikke det er ganske likt på monitoren og den digitale? Har bare brukt det sporadisk, man slipper tyding og sånt, men vanskeligere å tolke hva som skjer med kroppen!

Jeg hadde også sterk strek på cb el test på lørdag som var og svakere og svakere streker de neste dagene. Begynte også og mistenke at el hadde vært. Men i dag fikk jeg plutselig blinkende smilefjes, selv om streken på testen var like svak eller svakere enn de forrige jeg har tatt. Tror ikke styrke på streker og positivt utslaget har noen sammenheng.. Så jeg ville fortsatt å teste:shy:

Jeg hadde også sterk strek på cb el test på lørdag som var og svakere og svakere streker de neste dagene. Begynte også og mistenke at el hadde vært. Men i dag fikk jeg plutselig blinkende smilefjes, selv om streken på testen var like svak eller svakere enn de forrige jeg har tatt. Tror ikke styrke på streker og positivt utslaget har noen sammenheng.. Så jeg ville fortsatt å teste:shy:
Jeg fikk positiv i dag! Den streken nærmest oppsugeren var plutselig veldig sterk i dag. Mistenker at det er den som måler LH!

Jeg fikk positiv i dag! Den streken nærmest oppsugeren var plutselig veldig sterk i dag. Mistenker at det er den som måler LH!
Så bra! Det kan godt være, har ikke tenkt på den streken nær oppsugingen en gang, trodde det var den andre man kunne se på:p

Helt ny på el tester, tatt en hver dag nå i tre dager. Er den siste her positiv?

Vedlegg

• 11777C24-D241-497C-8075-0B4C1591A81E.jpeg
    11777C24-D241-497C-8075-0B4C1591A81E.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 129
Skal ha el i morgen ifølge Flo :hilarious: merker veldig til el smerter i dag og ganske luftig i magen! Allerede lagt inn aksjer i dag og får håpe på et par runder til i høyet i kveld og i morgen:p holder på å pusse opp så får håpe vi orker :shy:

Back
Topp