Oss testetøser imellom

Tok en ny idag og nå var teststreken enda sterkere. Da er den kanskje på det sterkeste idag og el ca imorgen?
oi! men da tror jeg du har rett! da er nok el iløpet av morgendagen!:) vil likevel anbefale dere å hoppe i høyet siden sædcellene har enklere for å nå egget når dem ligger å «venter» på det:) ikke for å virke bedreviter eller noe, bare ting jeg har lest her på forumet:)
 
Make sure tidlig strimler. Mye svakere i dag.

Har nå tatt en Lloyds Pharmacy stav som viser en veldig svak strek og rsfu strimler som såvidt har skygge. Så da er det vel bare å vente på TR da..:( Helt merkelig..

Veldig svak strek på staven og strimmel i går var sterkere. Blæ

20200116_094941.jpg
20200116_094817.jpg
 
hvilke av strimlene er tatt i dag? :Heartred


Den nederste på siste bilde er Make sure som ble sterkere over noen dager og så svakere i dag på IKM. Også rosa men ganske svake streker på to rfsu i dag. Den siste der etter å ha drukket litt. Blir bare forvirret. Får se om TR dukker opp og så teste om 3-4 dager igjen hvis ikke :happy:

20200116_111759.jpg
 
Tror jeg endelig nærmer meg eggløsning, etter 3 mnd uten:D er denne nesten positiv, eller er den positiv?:shy:
 

Vedlegg

  • C368741E-1329-4BCB-835E-55BFF103BCF6.jpeg
    C368741E-1329-4BCB-835E-55BFF103BCF6.jpeg
    9,3 KB · Visninger: 80
Make sure tidlig strimler. Mye svakere i dag.

Har nå tatt en Lloyds Pharmacy stav som viser en veldig svak strek og rsfu strimler som såvidt har skygge. Så da er det vel bare å vente på TR da..:( Helt merkelig..
Jeg håper det ikke er kjemisk og at strekene tar seg opp. Jeg bruker utelukkende babyplan sine strimler siden det er så forskjellig fargestoff i testene, man kan få knallpositiv på en test og nesten ikke antydning på en annen pga forskjell imella merkene. Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp