Oss testetøser imellom

Der de ligger 4 er morgen og kveld den 14 og 15 januar.
Er de positive? Synes den er sterkest kveld den 14 og morgen den 15?
20200116_193341.jpg
 

Vedlegg

  • 20200116_193317.jpg
    20200116_193317.jpg
    12,1 KB · Visninger: 39
Ny her inne

Hvor tidlig kan man teste med g test strimmel fra babyplan? Planlegger egt graviditet men må starte på medisin som ikke kan tas ved graviditet fort dersom det ikke er noe graviditet for så å prøve igjen om noen mnd
 
Ny her inne

Hvor tidlig kan man teste med g test strimmel fra babyplan? Planlegger egt graviditet men må starte på medisin som ikke kan tas ved graviditet fort dersom det ikke er noe graviditet for så å prøve igjen om noen mnd
Egget fester seg vel rundt 7 DPO så det er noen dager fra da man kan skimte noe på tester :)
 
Svake men positive tester, samme symptomer som sist svangerskap pluss en intens kvalme, svakere test i går men begynte å blø nå..:sad010

Skal aldri mer teste før IKM. Dette føles ikke bra..
 
EL-testene mine så langt. Vet ikke om det ble så stor forskjell for min del å ta EL test senere på dagen, slik som jeg gjorde idag. :p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    27,2 KB · Visninger: 61
Jeg har tatt graviditetstester fra babyplan i i hvert fall én uke nå, er litt utålmodig kan man si. Tror jeg er 13 dpo, men har ikke tatt eggløsningstester. Har kun brukt eggløsningskalkulatoren som beregner ut fra siste mens.

Skal egentlig ha mensen i morgen eller søndag. Men i dag tidlig fikk jeg en svak strek på testen (innenfor tidsfristen). I går morges var den helt hvit, men på kvelden kom det en svak strek etter tidsfristen. Alle tidligere tester har vært helt hvite.

Tror dere jeg kan være gravid? Vet jo at jeg i så fall får et tydeligere svar om noen dager, men er så utrolig spent! Synes streken synes bedre i virkeligheten enn på bildet, men den er jo svak da..
 

Vedlegg

  • 0978DE73-7104-415E-A0A1-433507BF2CFA.jpeg
    0978DE73-7104-415E-A0A1-433507BF2CFA.jpeg
    9,3 KB · Visninger: 191
Jeg har tatt graviditetstester fra babyplan i i hvert fall én uke nå, er litt utålmodig kan man si. Tror jeg er 13 dpo, men har ikke tatt eggløsningstester. Har kun brukt eggløsningskalkulatoren som beregner ut fra siste mens.

Skal egentlig ha mensen i morgen eller søndag. Men i dag tidlig fikk jeg en svak strek på testen (innenfor tidsfristen). I går morges var den helt hvit, men på kvelden kom det en svak strek etter tidsfristen. Alle tidligere tester har vært helt hvite.

Tror dere jeg kan være gravid? Vet jo at jeg i så fall får et tydeligere svar om noen dager, men er så utrolig spent! Synes streken synes bedre i virkeligheten enn på bildet, men den er jo svak da..
Ser den lett :) Jeg tror du er gravid :)
 
Er mellom 8-11dpo i dag, og tok g.test i morges. Noen med godt streksyn som kan hjelpe meg med å tolke, har null erfaring med skyggestreker..IMAG0832.jpg IMAG0829.jpg
 
Fikk denne etter tiden i dag. Tydelig rosa, men litt tynn kanskje. Er det en spire mon tro?
 

Vedlegg

  • 20200118_114322.jpg
    20200118_114322.jpg
    15,6 KB · Visninger: 198
Back
Topp