Oss testetøser imellom

ja, testa i kveld med tidligtest.. ikke antydning til noe annet en hvitt..:shifty: ...æsj assa! Synes jeg har sett antydninger, men er vel bare inbildning :pompus:
Blir litt sprø i nøtta av å glo ihjel tester

Hvordan ligger du an i løypa? :Heartred

Ååå, det er så irriterende. Det var meg på torsdag og fredag (eller hva det var), hadde egentlig IKM idag, mandag mener jeg, men ser nå at klokka nettopp passerte midnatt. Har ustabil syklus etter pilleslutt i oktober med variasjon fra 22-30 dager, nå kom TR på CD27. Skal teste for EL denne perioden for å være sikker på treff CD3 idag :love2
 
Ååå, det er så irriterende. Det var meg på torsdag og fredag (eller hva det var), hadde egentlig IKM idag, mandag mener jeg, men ser nå at klokka nettopp passerte midnatt. Har ustabil syklus etter pilleslutt i oktober med variasjon fra 22-30 dager, nå kom TR på CD27. Skal teste for EL denne perioden for å være sikker på treff CD3 idag :love2

æsj.. ja, blir et enda større nederlag når man synes man ser noe -og det glipper.
EL tester er lurt, bruker det jeg og. :chicken: Så gunner vi på fra den nesten er positiv - til og med to dager etter negativ test. Håpe du får jackpoten denne gangen:Heartred
 
æsj.. ja, blir et enda større nederlag når man synes man ser noe -og det glipper.
EL tester er lurt, bruker det jeg og. :chicken: Så gunner vi på fra den nesten er positiv - til og med to dager etter negativ test. Håpe du får jackpoten denne gangen:Heartred

Håper du også får positiv test! Og om ikke nå, så håper jeg den dukker opp neste gang :Heartred har dere prøvd lenge?
 
Håper du også får positiv test! Og om ikke nå, så håper jeg den dukker opp neste gang :Heartred har dere prøvd lenge?

Takk :chicken: Vi fikk en herlig liten kar i april i fjor, og drømmer om et søsken til han (nært i alder).
Vi begynner å bli gamle, og mannen har lavt antall svømmere.. så skal litt til for å få det til å klaffe her :bag: bare å krysse fingrene!
 
Takk :chicken: Vi fikk en herlig liten kar i april i fjor, og drømmer om et søsken til han (nært i alder).
Vi begynner å bli gamle, og mannen har lavt antall svømmere.. så skal litt til for å få det til å klaffe her :bag: bare å krysse fingrene!

Så koselig med mini! Jeg går selv hjemme med en liten en, men han har bikket året og minner absolutt ikke om en baby lenger :hilarious: Blir nok over to år mellom hvis(når) det klaffer en gang til, men håper de får mye glede av hverandre uansett :Heartred hilsen et enebarn som alltid har ønsket seg søsken fordi det ofte var kjedelig uten!
 
Til dere med-testomane:

05C75053-45F2-4485-B6A2-D81B0012D9D0.jpeg


aner dere noe på denne?
 
er 11 dpo i dag (men.. -vet jo ikke helt når egget er sluppet.. så i teorien kan jeg jo være 10 eller 9)
Tester videre inntil TR melder sin ankomst :wacky:
Ja altså har jo skjedd at noen ikke har fått positiv test før etter ikm. Så jeg har trua :D
Her blir det nok ikke vits å teste engang, gubben er lat denne PP :banghead:
 
Typisk at jeg får den nederste idag når gubben ikke er medgjørlig :banghead: vi la inn aksjer natt til i går så det holder vel ikke om EL er i morgen :sorry:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    30,6 KB · Visninger: 116
Typisk at jeg får den nederste idag når gubben ikke er medgjørlig :banghead: vi la inn aksjer natt til i går så det holder vel ikke om EL er i morgen :sorry:

Det KAN holde, men større sjanse om dere hadde fått fiksa nå i kveld. Hvorfor er han ikke medgjørlig? Trøtt? Sliten? Ikke så tent av pliktsex? Kan du snu det rundt på noe vis? Tenne en gnist eller hvordan jeg skal si det. Vet selv at min mann ikke blir gladest når jeg hopper på han grunnet positiv EL :hilarious:
Eventuelt legg inn aksjer imorgen også. Stress ned, toget har ikke gått :Heartred
 
Det KAN holde, men større sjanse om dere hadde fått fiksa nå i kveld. Hvorfor er han ikke medgjørlig? Trøtt? Sliten? Ikke så tent av pliktsex? Kan du snu det rundt på noe vis? Tenne en gnist eller hvordan jeg skal si det. Vet selv at min mann ikke blir gladest når jeg hopper på han grunnet positiv EL :hilarious:
Eventuelt legg inn aksjer imorgen også. Stress ned, toget har ikke gått :Heartred
Nei altså i sta ville han ikke snakke om det. Men nå sier han at han har fått noen rifter på manndommen som ikke er så behagelige etter sist gang vi hadde sex :wideyed::nailbiting: Har kanskje blitt litt mye for karen i det siste stakkars :hilarious:
 
Ser dere noe? Evnt bare skygge?
 

Vedlegg

  • 0EA79F25-C78F-4AA6-B8D6-BA55BCFA1077.jpeg
    0EA79F25-C78F-4AA6-B8D6-BA55BCFA1077.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 147
  • E1345102-2024-4036-B541-382995C32B98.jpeg
    E1345102-2024-4036-B541-382995C32B98.jpeg
    10 KB · Visninger: 133
Nei altså i sta ville han ikke snakke om det. Men nå sier han at han har fått noen rifter på manndommen som ikke er så behagelige etter sist gang vi hadde sex :wideyed::nailbiting: Har kanskje blitt litt mye for karen i det siste stakkars :hilarious:

Oioi, det forklarer nok saken :hilarious: håper han kommer swg fort igjen :happy:
 
Hvilke nettsider er raskest på levering av tester i posten? Så altfor utålmodig her... Ordre fra billige tester ble sendt i dag :woot::woot::woot:
 
Jaa, da har vi lagt inn aksjer i mårrest. :happy: Trengte bare hviske til han om vi skulle lage en baby også var han helt med på leken:knegg: Menn er ganske enkle tydeligvis :hilarious: Nå venter jeg bare på negativ EL test så skal jeg starte med babyklister. Vi prøver også Concieve pluss denne mnd så blir jo spennende å se om 10 dager hva første test sier :nailbiting::D
 
Hvilke nettsider er raskest på levering av tester i posten? Så altfor utålmodig her... Ordre fra billige tester ble sendt i dag :woot::woot::woot:
Jeg liker billige-tester, synes de har veldig rask levering :) Har ingen erfaring med Komplett sitt apotek (farmasiet) men jeg har handlet ekstremt mye på selve komplett og opplever de også som veldig raske :)
 
Back
Topp