lusemus 71
Forumet er livet
Håper enda jeg da. Ingenting er avgjort før heksa er der.Testet i dag, blenda
blir nok tr på onsdag...kjennes sånn ut
9dpo kanskje 10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper enda jeg da. Ingenting er avgjort før heksa er der.Testet i dag, blenda
blir nok tr på onsdag...kjennes sånn ut
9dpo kanskje 10
kan også konkludere med at rfsu strimler er bare noe tull. De har variert alt fra svak til sterk om en annen. Mens clearblue og cb digital har steget godt og jevnt. Så styr unna rfsu hvis du skal teste stigning for det fungerer de ikke til.Det er jo det...vi får seHåper enda jeg da. Ingenting er avgjort før heksa er der.
HURRA18 dpo og nå tror jeg at det er nok testingkan også konkludere med at rfsu strimler er bare noe tull. De har variert alt fra svak til sterk om en annen. Mens clearblue og cb digital har steget godt og jevnt. Så styr unna rfsu hvis du skal teste stigning for det fungerer de ikke til.
Vis vedlegget 300485

Godt det går rette vegenHer er rfsu hos meg 19 dpo. Den har så vidt syntes på testene mine, men cb + har steget godt og digital. Så da vet dere at det tar gooooood tid før rfsu kan slå ut på noen med rød nok strek
Vis vedlegget 300635
WOWLegger inn denne her også jeg i tilfelle noen ser de tidligere testene ved et senere tilfelle.
Make sure 25mlu.
Velger å senke skuldrene litt nå![]()

HURRA!Legger inn denne her også jeg i tilfelle noen ser de tidligere testene ved et senere tilfelle.
Make sure 25mlu.
Velger å senke skuldrene litt nå![]()

Tror det går bra, kan evt spare første og ha i kjøleskap?Ca. 12 eller 13 dpo(tror jeg) i morgen å skal da ta den første testen. Får ikke tatt testen på morgenurinen siden jeg må kjøpe test etter jeg har levert i bhg. Gjør det noe?
Husker når jeg tok testene forrige gang på IKM-dagen så var det ikke på morgenurinen å ble positive.
Ca. 12 eller 13 dpo(tror jeg) i morgen å skal da ta den første testen. Får ikke tatt testen på morgenurinen siden jeg må kjøpe test etter jeg har levert i bhg. Gjør det noe?
Husker når jeg tok testene forrige gang på IKM-dagen så var det ikke på morgenurinen å ble positive.
Tiss i et glass og spar på urinenCa. 12 eller 13 dpo(tror jeg) i morgen å skal da ta den første testen. Får ikke tatt testen på morgenurinen siden jeg må kjøpe test etter jeg har levert i bhg. Gjør det noe?
Ca. 12 eller 13 dpo(tror jeg) i morgen å skal da ta den første testen. Får ikke tatt testen på morgenurinen siden jeg må kjøpe test etter jeg har levert i bhg. Gjør det noe?
So nyskjerrig.
Tok ein test overigår pga stikking i eggstokken og magen ikkje har vært heilt bra. Enda då med at den blei positiv ETTER fristen. Eg såg fyst på den etter ein time eller to. Blei då sjølvsagt veldig nyskjerrig og har testa att idag. Skimta at det var "noko", men ikkje tydeleg strek innen fristen. Etter ca 20 min såg eg igjen å då var den blitt tydligare.
Blir jo heilt rar av ditta. Ka trur de?
Det kan være jeg er kun 6-7 dpo også, vet rett og slett ikke for jeg har ikke kommet skikkelig inn i syklusen etter jeg tok ut spiralen 3 uker siden. Men fikk negativ test i dag så tester igjen på fredagNår du er såpass mange dpo bør det gå bra med ettermiddagstest, men det er selvsagt veldig individuelt![]()
Ser strek til venstre. Håper det er skikkelig strek, men vil ikke stolt på de som kommer lenge etter tidsfristenSo nyskjerrig.
Tok ein test overigår pga stikking i eggstokken og magen ikkje har vært heilt bra. Enda då med at den blei positiv ETTER fristen. Eg såg fyst på den etter ein time eller to. Blei då sjølvsagt veldig nyskjerrig og har testa att idag. Skimta at det var "noko", men ikkje tydeleg strek innen fristen. Etter ca 20 min såg eg igjen å då var den blitt tydligare.
Blir jo heilt rar av ditta. Ka trur de?
ikke noe galt med verken meg eller mann tok bare tid
masse lykke til alle prøvere og hold motet og positiviteten oppe! Jeg av alle har vært frustrert og irritert hver eneste måned så jeg føler med dere