lusemus 71
Forumet er livet
Ser den godt. Krysser og håperVis vedlegget 300162 Kvaliteten blir jo begredelig her men ser den godt på ekte, for sent med så svak strek? Ikm om 2 dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den godt. Krysser og håperVis vedlegget 300162 Kvaliteten blir jo begredelig her men ser den godt på ekte, for sent med så svak strek? Ikm om 2 dager.
La den bli sterkareHva tenker dere? Det siste bildet er fra i går, ser ikke mye på den, men mener jeg ser en svak strek på den i dag![]()
La den bli sterkereHåper det er sant som noen sier at disse rfsu testene er treige! Må ta en cb eller a1 i helgen. Bare brukte opp den jeg hadde igjen av rfsu idag. Er 14 dpo, ikm i dag eller i morgen, varierer litt.
Den er ørlite sterkere da. Håper jeg kan få enskikkelig strek snart, er så worried for exu igjen![]()

Jeg fikk en negativ RFSU tidlig på morgenurin, men positiv babyplan (vanlig) på kveldsurin samme dagHåper det er sant som noen sier at disse rfsu testene er treige! Må ta en cb eller a1 i helgen. Bare brukte opp den jeg hadde igjen av rfsu idag. Er 14 dpo, ikm i dag eller i morgen, varierer litt.
Den er ørlite sterkere da. Håper jeg kan få enskikkelig strek snart, er så worried for exu igjen![]()
Vis vedlegget 300077 Vis vedlegget 300078 rfsu.... Ble så gjennskinn på selve testen så var vanskelig å få bilde,derfor åpnet
Er det håp? Synes enda det ligner skyggestrek?
Har IKM imellom i går og 4 dager frem, veldig ustabil syklus![]()

Skimter strek. Krysser krysser

BABYIkm i går eller i dag15 dpo. Hatt svake tester siden 9/10 dpo. Nå er det bare å be for at det sitter på riktig plass
![]()

Ikm i går eller i dag15 dpo. Hatt svake tester siden 9/10 dpo. Nå er det bare å be for at det sitter på riktig plass
![]()

YayIkm i går eller i dag15 dpo. Hatt svake tester siden 9/10 dpo. Nå er det bare å be for at det sitter på riktig plass
![]()
Gratulerer så mye![]()
Yayterminspire

Gratulerer!!Da var det svart på hvitt, krysser fingrene for at denne lille får bli i magen til terminblir nok å teste noen dager til
![]()

Da var det svart på hvitt, krysser fingrene for at denne lille får bli i magen til terminblir nok å teste noen dager til
![]()
HURRA

WOW BABYDa var det svart på hvitt, krysser fingrene for at denne lille får bli i magen til terminblir nok å teste noen dager til
![]()

Jubi
JubiDa var det svart på hvitt, krysser fingrene for at denne lille får bli i magen til terminblir nok å teste noen dager til
![]()