Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forventet IKM i dag, ingen tegn til TR enda... Men om jeg kjøper meg en CB Digital. Og den viser "ikke gravid". Da er alt håp ute eller?![]()
Nei Absolutt ikke, digital test krever mer en 25 i hcg, har ikke kroppen fått muligheten til og få høyere enn 25 i hcg enda så vil denne slå ut negativ uansett om du er gravid. Kanskje teste med en strek test først, tidlig testene til rfsu har jeg syntes vært grei og bruke for da slår det ut om man er gravid![]()

Skimter streken godtKanskje et bedre bilde?
Ser strek men om det er skygge ?11 dpo, på utvannet urin da jeg ikke klarte å vente.. tester på nytt i kveld!
Noen som ser no?Etter å sett på den en del, kan jeg se noe som ser ut som en strek/skygge?! Er de testene kjent for skygger?
![]()
Er dine blitt sterkere?Ser ut som mine tester jo![]()
Er dine blitt sterkere?![]()

Håper den er knallsterk i morgen
Lover godt
Gratulerer så myeIkm i dag og digital ble svidd av, klarte ikke vente
Men ikke særlig imponert over rfsu da, dårlig fargestoff på dem og den ble ikke positiv før i dag, vært Snøhvit frem til ikm.
Vis vedlegget 300021
Vis vedlegget 300022
Hurra! Gratulerer!Ikm i dag og digital ble svidd av, klarte ikke vente
Men ikke særlig imponert over rfsu da, dårlig fargestoff på dem og den ble ikke positiv før i dag, vært Snøhvit frem til ikm.
Vis vedlegget 300021
Vis vedlegget 300022
HURRA BABYIkm i dag og digital ble svidd av, klarte ikke vente
Vis vedlegget 300021
Vis vedlegget 300022

Ser noe, men ser grå ut og uten farge her :/11 dpo, på utvannet urin da jeg ikke klarte å vente.. tester på nytt i kveld!
Noen som ser no?Etter å sett på den en del, kan jeg se noe som ser ut som en strek/skygge?! Er de testene kjent for skygger?
![]()