Krysser fingrene!!Positiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.
Håper det ikke er enda en kjemisk. Trenger å se sterkere linjer for å håper!
Vis vedlegget 299837
Vis vedlegget 299838
Dette ser bra ut 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene!!Positiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.
Håper det ikke er enda en kjemisk. Trenger å se sterkere linjer for å håper!
Vis vedlegget 299837
Vis vedlegget 299838
Dette ser bra ut 
Skygge på A1? Kjøpte den for det er mange som sier den ikke gir skygge.
Vis vedlegget 299879
Vis vedlegget 299880
Takk for svarStarten på noe kanskje? Jeg har ikke opplevd å få skygge på de.
Mine to første ved forrige graviditet.
Det kan så være men brukt over 30 a1 og ikke fått strek uten å være gravid.Takk for svardine var en del tydeligere.
Jeg er 3 dager over ikm. Vet jeg hadde sen EL. Så mensen kan jo også komme sent. Har ikke tegn til mensen enda, kun murret godt i ryggen en ukes tid. Men tenker at det skulle vært NOE på testene hvis det var spire på gangDet kan så være men brukt over 30 a1 og ikke fått strek uten å være gravid.Hvor mange dpo er du?
Gratulerer!!!13 dpo og streken kom før jeg fikk lagt fra meg testen
Når vil en digital slå ut?
Vis vedlegget 299887
Ser kjempe bra utRedd det er litt svakt men har ingen erfaring. Våknet ikke med så konsentrert urin som jeg pleier i dag. Dum som jeg er svidde jeg av en digital, den var som forventet negativ. Bedre lykke neste test![]()
Digitale lyser 1-213 dpo og streken kom før jeg fikk lagt fra meg testen
Vis vedlegget 299887

13 dpo og streken kom før jeg fikk lagt fra meg testen
Vis vedlegget 299887
Trenger ikke være kjemisk. Ser ut som det er mere fargestoff i den du tok igår hvis du ser på kontrollstrekenHjelp! Fikk positiv test i går kveld (ikm), men i dag morges er den litt svakere. Kan dette være kjemisk eller er testene mye svakere da?? Testen fra i går er den nederste, og fra i dag den øverste.
Vis vedlegget 299903
Gratulerer13 dpo og streken kom før jeg fikk lagt fra meg testen
Vis vedlegget 299887
Hjelp! Fikk positiv test i går kveld (ikm), men i dag morges er den litt svakere. Kan dette være kjemisk eller er testene mye svakere da?? Testen fra i går er den nederste, og fra i dag den øverste.
Vis vedlegget 299903
Trenger ikke være kjemisk. Ser ut som det er mere fargestoff i den du tok igår hvis du ser på kontrollstrekenimorgen er den sikkert sterkere igjen
![]()
Takk!! Det så jeg ikke. Jeg håper så inderlig du har rett.