Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi får krysse fingreneJaa hørt at det ikke er bare bare.. nå fikk jeg jo selvfølgelig en liten klump med brunlig slim på papiret! Håper ikke det er starten på at det går feil vei..
Mas fra meg som tester og tester
2 dagrr over ikm. Hadde senere EL enn vanlig så mens kommer vell senere og. Men håper litt..
Åsså er det sååå spennende å teste!
Hva tenker dere om denne?
Vis vedlegget 299808
Ååh frustrerende... Jaja bli vell en tur på butikken å kjøpe ett annet merke til imorgen tidlig daTidlig testene til cb er berømt for skygger![]()

Den er positiv ja! GratulererVis vedlegget 299804 Jeg fikk negativ rfsu test tidlig i dag morgen, men ble så irritert fordi jeg har vært litt ekstra trøtt disse dagene, kjørte på med en cb på ukonsentrert urin 12 dpo nå og denne må da være positiv?![]()
Mas fra meg som tester og tester
2 dagrr over ikm. Hadde senere EL enn vanlig så mens kommer vell senere og. Men håper litt..
Åsså er det sååå spennende å teste!
Hva tenker dere om denne?
Vis vedlegget 299808
Vis vedlegget 299749
Klarte ikkje og følge med testen. Øverste er fra i dag og den andre er fra i går.
Så det er berre og vente på heksa.
Klarer liksom ikke helt tro det endaDen er positiv ja! Gratulerer![]()
må ta ny imorgen før jeg jublerSkjønner deg godt!! Her er det blenda RFSU tester så langt. Mener jeg skimtet noe for 2 dager siden, men har ikke sett noe siden. Men har hatt flust av symptomer og det bruker ikke jeg å ha..Klarer liksom ikke helt tro det endamå ta ny imorgen før jeg jubler
Er det virkelig min tur nå? Har ikke lenger telling på hvilken pp vi er i. Dette er min første positive test etter at jeg hadde exu i pp1 for et år og to mnd siden.
Noen som har fått falsk positiv med babyplan sine? Er tidligtest, 10 dpo på bildet. Trodde jeg så en strek som forsvant like fort som den kom i går 9 dpo, så bestemte meg for å ta en ny i dag. Er sååååå redd for å juble

Alt håp er ute. Det viste eg på dei testane. Spotter noHvorfor ikke bare ta en annen type test? CB digital gir et klart svar, så slipper man å lure og tyde alle strekerSer jo absolutt positiv ut, så vil tro en digital slår ut nå
Lykke til
![]()
Ja er rfsu jeg har brukt hele veien, men i dag ble jeg så oppgitt for har vært litt trøtt de siste dagene, og så ville jeg sjekke opp mot en annen test før jeg ga opp denne pp’en. Og da kom denne streken på cb opp med en gang og innenfor 5 min. Ble helt sjokket. Men stoler ikke på den uansett før nye tester blir tattSkjønner deg godt!! Her er det blenda RFSU tester så langt. Mener jeg skimtet noe for 2 dager siden, men har ikke sett noe siden. Men har hatt flust av symptomer og det bruker ikke jeg å ha..
blitt skikkelig kontroll freak de siste PP med masse skyggestreker fra rfsuHaha, jeg må le, jeg satt forgjeves å tittet etter strek inni 11-tallet du har skrevet, trodde nemlig du hadde "ramma" inn der streken skulle synesPositiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.
Håper det ikke er enda en kjemisk. Trenger å se sterkere linjer for å håper!
Vis vedlegget 299837
Vis vedlegget 299838

Jeg prøvde en clearblue early og ingenting :/ Men har jo ikm på søndag og sist jeg ble gravid så fikk jeg ikke positiv før ca 14 dpo. Så prøver å holde på det håpet litt til.Ja er rfsu jeg har brukt hele veien, men i dag ble jeg så oppgitt for har vært litt trøtt de siste dagene, og så ville jeg sjekke opp mot en annen test før jeg ga opp denne pp’en. Og da kom denne streken på cb opp med en gang og innenfor 5 min. Ble helt sjokket. Men stoler ikke på den uansett før nye tester blir tattblitt skikkelig kontroll freak de siste PP med masse skyggestreker fra rfsu
Haha, jeg må le, jeg satt forgjeves å tittet etter strek inni 11-tallet du har skrevet, trodde nemlig du hadde "ramma" inn der streken skulle synes
Når jeg først tittet på riktig sted, ser jeg strek og krysser fingrene for deg![]()

Jeg har dessverre fått en del tullestreker på babyplan sine de to siste syklusene.
Håper ikke dine tuller, men hadde ikke helt trodd på det før de ble sterkere![]()
La det bli sterkerePositiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.
Vis vedlegget 299837
Vis vedlegget 299838
Positiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.
Vis vedlegget 299837
Vis vedlegget 299838