Oss testetøser imellom

0F0EA201-7006-4F1E-9043-683F9ADE5AC8.png
Jeg fikk negativ rfsu test tidlig i dag morgen, men ble så irritert fordi jeg har vært litt ekstra trøtt disse dagene, kjørte på med en cb på ukonsentrert urin 12 dpo nå og denne må da være positiv?:dance008

Mas fra meg som tester og tester :bag:
2 dagrr over ikm. Hadde senere EL enn vanlig så mens kommer vell senere og. Men håper litt..
Åsså er det sååå spennende å teste! :angelic:
Hva tenker dere om denne?
IMG_20190603_114039.jpg

Klarer liksom ikke helt tro det enda:hilarious: må ta ny imorgen før jeg jubler
Skjønner deg godt!! Her er det blenda RFSU tester så langt. Mener jeg skimtet noe for 2 dager siden, men har ikke sett noe siden. Men har hatt flust av symptomer og det bruker ikke jeg å ha..

Er det virkelig min tur nå? Har ikke lenger telling på hvilken pp vi er i. Dette er min første positive test etter at jeg hadde exu i pp1 for et år og to mnd siden.

Noen som har fått falsk positiv med babyplan sine? Er tidligtest, 10 dpo på bildet. Trodde jeg så en strek som forsvant like fort som den kom i går 9 dpo, så bestemte meg for å ta en ny i dag. Er sååååå redd for å juble

Jeg har dessverre fått en del tullestreker på babyplan sine de to siste syklusene.
Håper ikke dine tuller, men hadde ikke helt trodd på det før de ble sterkere :Heartred

Positiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.

Håper det ikke er enda en kjemisk. Trenger å se sterkere linjer for å håper!

IMG_20190603_161801.jpg

IMG_20190603_162003.jpg

Skjønner deg godt!! Her er det blenda RFSU tester så langt. Mener jeg skimtet noe for 2 dager siden, men har ikke sett noe siden. Men har hatt flust av symptomer og det bruker ikke jeg å ha..
Ja er rfsu jeg har brukt hele veien, men i dag ble jeg så oppgitt for har vært litt trøtt de siste dagene, og så ville jeg sjekke opp mot en annen test før jeg ga opp denne pp’en. Og da kom denne streken på cb opp med en gang og innenfor 5 min. Ble helt sjokket. Men stoler ikke på den uansett før nye tester blir tatt:hilarious: blitt skikkelig kontroll freak de siste PP med masse skyggestreker fra rfsu

Positiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.

Håper det ikke er enda en kjemisk. Trenger å se sterkere linjer for å håper!

Vis vedlegget 299837

Vis vedlegget 299838
Haha, jeg må le, jeg satt forgjeves å tittet etter strek inni 11-tallet du har skrevet, trodde nemlig du hadde "ramma" inn der streken skulle synes :hilarious::sorry:
Når jeg først tittet på riktig sted, ser jeg strek og krysser fingrene for deg :Heartred

Ja er rfsu jeg har brukt hele veien, men i dag ble jeg så oppgitt for har vært litt trøtt de siste dagene, og så ville jeg sjekke opp mot en annen test før jeg ga opp denne pp’en. Og da kom denne streken på cb opp med en gang og innenfor 5 min. Ble helt sjokket. Men stoler ikke på den uansett før nye tester blir tatt:hilarious: blitt skikkelig kontroll freak de siste PP med masse skyggestreker fra rfsu
Jeg prøvde en clearblue early og ingenting :/ Men har jo ikm på søndag og sist jeg ble gravid så fikk jeg ikke positiv før ca 14 dpo. Så prøver å holde på det håpet litt til.

Haha, jeg må le, jeg satt forgjeves å tittet etter strek inni 11-tallet du har skrevet, trodde nemlig du hadde "ramma" inn der streken skulle synes :hilarious::sorry:
Når jeg først tittet på riktig sted, ser jeg strek og krysser fingrene for deg :Heartred

Haha :hilarious:
Jeg må skrive dpo der nede ellers grunner jeg det bare ut. Jeg må jo plukke opp testen hver gang jeg er på do for å se :hilarious:

Den er mer tydelig i virkeligheten enn på bildet. :)

Jeg har dessverre fått en del tullestreker på babyplan sine de to siste syklusene.
Håper ikke dine tuller, men hadde ikke helt trodd på det før de ble sterkere :Heartred

Den idag var såpass «sterk» selv om den var svak at jeg håper ikke det er en tullestrek. Har fått negativ fra samme parti hvertfall

Back
Topp