Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være fargestoffet. Krysser og håperHjelp! Fikk positiv test i går kveld (ikm), men i dag morges er den litt svakere. Kan dette være kjemisk eller er testene mye svakere da?? Testen fra i går er den nederste, og fra i dag den øverste.
Vis vedlegget 299903
BABY STREKDag 1, 2, 3 og 4. Ser det greit ut? Blir jo selvfølgelig nervøs når den ikke stiger videre...
Vis vedlegget 299930

Skimter streken godt. Håper den blir sterkere for kvar dagAltså..kanskje ikke alt håp er ute likevel?klar over at strekene er svake, men den var blank i går og det er svaaak strek på både RFSU 10mlu og 25mlu...kan det være at 11 dpo er rett og slett for tidlig for meg å teste??
Altså..kanskje ikke alt håp er ute likevel?klar over at strekene er svake, men den var blank i går og det er svaaak strek på både RFSU 10mlu og 25mlu...kan det være at 11 dpo er rett og slett for tidlig for meg å teste??
Dag 1, 2, 3 og 4. Ser det greit ut? Blir jo selvfølgelig nervøs når den ikke stiger videre...
Vis vedlegget 299930
Altså..kanskje ikke alt håp er ute likevel?klar over at strekene er svake, men den var blank i går og det er svaaak strek på både RFSU 10mlu og 25mlu...kan det være at 11 dpo er rett og slett for tidlig for meg å teste??
Mellom 14 og 19 dpo, litt usikker på EL. Jeg synes også at strek 4 er sterkere enn 3, men jeg synes 2 og 4 er likeDet ser veldig bra ut! Syntes strek 4 er sterkere enn strek 3.
Hvor mange dpo?

Denne ser positiv ut ja!Vis vedlegget 299804 Jeg fikk negativ rfsu test tidlig i dag morgen, men ble så irritert fordi jeg har vært litt ekstra trøtt disse dagene, kjørte på med en cb på ukonsentrert urin 12 dpo nå og denne må da være positiv?![]()
Krysser alt jeg har!Positiv test på 11 dpo. Antydning til strek i går.
Håper det ikke er enda en kjemisk. Trenger å se sterkere linjer for å håper!
Vis vedlegget 299837
Vis vedlegget 299838
Det ser jo lovende ut! Fine strekerRedd det er litt svakt men har ingen erfaring. Våknet ikke med så konsentrert urin som jeg pleier i dag. Dum som jeg er svidde jeg av en digital, den var som forventet negativ. Bedre lykke neste test![]()
Jeg skimter noe svakt ihvertfall. Ikke erfaring med testen. Håper det blir sterkereSkygge på A1? Kjøpte den for det er mange som sier den ikke gir skygge.
Vis vedlegget 299879
Vis vedlegget 299880
Digital vil nok slå ut nå13 dpo og streken kom før jeg fikk lagt fra meg testen
Når vil en digital slå ut?
Vis vedlegget 299887
Ser kjempebra utDag 1, 2, 3 og 4. Ser det greit ut? Blir jo selvfølgelig nervøs når den ikke stiger videre...Noen som har bilde av sine stigninger?
Vis vedlegget 299930
Skimter noe på den nedersteAltså..kanskje ikke alt håp er ute likevel?klar over at strekene er svake, men den var blank i går og det er svaaak strek på både RFSU 10mlu og 25mlu...kan det være at 11 dpo er rett og slett for tidlig for meg å teste??
Håper jeg ogsåSkimter streken godt. Håper den blir sterkere for kvar dag![]()

Håpet lever enda11 dpo på meg hadde vært blendahvitt. Jeg har aldri fått strek før 13 dpo.![]()
Det er sikkert ikke det..men når man er medlem av testetøsene, så gir det håp for tidlig positivSer streken! Det er ikke unormalt å først få positiv 12 dpo![]()

Jeg ser strekene bedre i virkeligheten og der er det den på 25mlu som er sterkest faktisk...Skimter noe på den nederste