Gratulerer!!![]()
GratulererKrysser fingrene for terminspiren
![]()
WOW BABY![]()
Jubigratulerer
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!![]()
GratulererKrysser fingrene for terminspiren
![]()
WOW BABY![]()
Jubigratulerer
Skimter noeVis vedlegget 300162 Kvaliteten blir jo begredelig her men ser den godt på ekte, for sent med så svak strek? Ikm om 2 dager.
Ser godt streken 14 dpoHåper det er sant som noen sier at disse rfsu testene er treige! Må ta en cb eller a1 i helgen. Bare brukte opp den jeg hadde igjen av rfsu idag. Er 14 dpo, ikm i dag eller i morgen, varierer litt.
Den er ørlite sterkere da. Håper jeg kan få enskikkelig strek snart, er så worried for exu igjen![]()
Ser strekHva tenker dere? Det siste bildet er fra i går, ser ikke mye på den, men mener jeg ser en svak strek på den i dag![]()
Ser helt tydelig strek her
Men ingenting på clearblueSer strek![]()
Wow fremgangBlir sterkere ihvertfall ikm i dag
Ser bra ut!Blir sterkere ihvertfall ikm i dag
Jeg er 13 dpo i dag, ruger på to egg (fryseforsøk). I går og i dag tidlig hadde jeg brun utflod og menslignende smerter, nå er alt dette borte, men jeg er redd at noe har skjedd. Skimter noe. Krysser krysserHei jenter,
Vil dere hjelpe meg å tyde denne? Øverste er morgen urin og nederste er for et par timer siden. Jeg hadde innsett av egg på mandag og er 10 dpo.
Er det bare hodet mitt som tuller, eller ser dere også en strek på den med morgenurin?
Krysser fingrene veldig her nå![]()
HURRA SER TOPP UTHjelpJeg er 13 dpo i dag, ruger på to egg (fryseforsøk). I går og i dag tidlig hadde jeg brun utflod og menslignende smerter, nå er alt dette borte, men jeg er redd at noe har skjedd.
Burde det ikke være større stigning? Alle testene har følsomhet på 10 mIU/mL, bare den siste som også er tatt i dag ettermidag slår på 25 mIU/mL.
Hadde det vært biokjemisk, når kunne man se det på testene?
Vis vedlegget 300405

Synes jeg skimter noe på den øverste. Men bildet var litt langt unna så var vanskelig å se skikkelig, men jeg synes jeg skimter noeHei jenter,
Vil dere hjelpe meg å tyde denne? Øverste er morgen urin og nederste er for et par timer siden. Jeg hadde innsett av egg på mandag og er 10 dpo.
Er det bare hodet mitt som tuller, eller ser dere også en strek på den med morgenurin?
Krysser fingrene veldig her nå![]()
Jeg synes stigningen ser flott ut, jeg!HjelpJeg er 13 dpo i dag, ruger på to egg (fryseforsøk). I går og i dag tidlig hadde jeg brun utflod og menslignende smerter, nå er alt dette borte, men jeg er redd at noe har skjedd.
Burde det ikke være større stigning? Alle testene har følsomhet på 10 mIU/mL, bare den siste som også er tatt i dag ettermidag slår på 25 mIU/mL.
Hadde det vært biokjemisk, når kunne man se det på testene?
Vis vedlegget 300405
Den streken der ser jo tydelig positiv ut ihvertfall. Forskjellige tester kan ha forskjellig følsomhet selv på samme merke. Og urinen kan ha vært mindre konsentrert dagen etterpå. Ikke skjedd meg, men vet om flere som har fått negativ før positiv igjen. Krysser fingrene!Hei dere!
Er det noen her som har opplevd og fått en slik RFSU test (som i mine øyne faktisk ser positiv ut) men som på ny test morgenen etterpå har fått negativ test. Både jeg og min samboer så streken på denne første testen og vi var nær med å begynne å feire. Vi har vært prøvere i 10år (men ikke like aktivt hele tiden) Vi har hatt klaff to ganger helt i starten da vi begynte å prøve, og begge resulterte i MA.
Etter dette er det veldig skjeldent at jeg har opplevd å fått noe som ligner en positiv test, kun disse kjente strekene som kommer frem hvis du står i rett lys og vender og vrir på testen i riktig vinkel
Så da jeg tok den første testen på natta så var streken så tydelig . Men på morgenen idag med ny test var den negativ. Jeg tenkte at forklaringen kunne være at jeg kanskje tester veldig tidlig og at det var mer konsentrert urin på første enn den andre siden jeg ikke klarte å vente og var så spent. Så jeg holdt meg i 6 timer nå på ettermiddagen bare for å få det bekreftet. Også de testene ble negativ
Skulle ønske jeg visste når jeg forventer mensen og når jeg eventuelt hadde den i forrige månde, men jeg glemte selfølgelig i eksamenstiden å skrive det opp så vet bare at jeg den 14.mai hadde mensen og jeg var da enten mot slutten, eller i midten av den. Mine sykluser varierer mellom 31-35 dager.
Har noen andre opplevd positiv så negativ og likevel vært gravid?![]()

ÅhhSer ut til at det var en falsk positiv
Tok to nye nå og begge var negativ (A1 og strimmel fra normal 25mlu (?) ) Tenker at det burde hvertfall ha vært antydning til strek på de, hvis utslaget på den på Rfsu'en på 10mlu natt til igår stemte.
Kanskje neste månde da![]()