Oss testetøser imellom

Jeg kunne se fargen flytte seg oppover fra den ble tatt og i noen minutter, akkuratt slik alle graviditetstester jeg noen gang har tatt har oppført seg, og når du ser på neste bilde så ser du at det er helt borte. Så testen virket akkuratt som den skulle :)

Jaa skjønner, men har lest om dette problemet her inne før om at fargen ikke beveger seg fort nok igjennom og da kan det visst henge seg opp i test streken uten at det egentlig var det som var gyldig svar. Men som eg skriver, eg er helt enig med deg angående at dette er for dårlig!

Jaa skjønner, men har lest om dette problemet her inne før om at fargen ikke beveger seg fort nok igjennom og da kan det visst henge seg opp i test streken uten at det egentlig var det som var gyldig svar. Men som eg skriver, eg er helt enig med deg angående at dette er for dårlig!
Ahh, okey, ja skjønner hva som kan være greia. Hadde kanskje tvilt selv hadde det ikke vært for at det også er strek på øvre del av testen, der urinen passerte raskere. Stemmer at nedre halvdel bevegde seg litt senere, men begge områder endte med like sterk strek.

Negativ CB tidlig-test. Så da regner jeg med at det bare er skyggestreker på babyplan tidlig og RFSU. Men da syntes jeg faktisk at skyggestrekene på rfsu sine tester er ekstreme. Det er jo ganske ille om dem gir såpass sterke streker uten at det engang er hcg i urinen/blodet, er det ikke?
For som sagt, jeg tror virkelig ikke at jeg har hatt eggløsning enda, og negativ CB tidlig-test bekrefter jo egentlig at det ikke er noe graviditet på gang.
Skyggestrekene på babyplan tidlig er i det minste veldig svake, men streken på rfsu var jo skikkelig tydelig...
Ja, deg var ekstremt! Den var både tykk og rosa:bored: da er det umulig å vite om man er gravid eller ei! Bra du klaget :)

Hei jenter.

Ville bare dele denne med dere som tar tidlige tester og uroer dere unødvendig. Så kan det faktisk ta veldig lang tid før streken blir virkelig synlig. Her tar jeg billigtester fra normal annenhver dag, for å prøve å kontrollere hcg nivået stiger, og ikke synker. 4+5 I dag. Masse lykke til til alle rugere ❤️

Vedlegg

• PhotoGrid_1560542951944.jpg
    PhotoGrid_1560542951944.jpg
    26,3 KB · Visninger: 222
Hei jenter.

Ville bare dele denne med dere som tar tidlige tester og uroer dere unødvendig. Så kan det faktisk ta veldig lang tid før streken blir virkelig synlig. Her tar jeg billigtester fra normal annenhver dag, for å prøve å kontrollere hcg nivået stiger, og ikke synker. 4+5 I dag. Masse lykke til til alle rugere ❤️
Ser lovendes ut :)

Blir ikke klok på denne perioden.. Forrige mnd var det liksom ingen tvil når jeg hadde EL, da var det gradvis stigning de siste dagene, og tydelig positiv på EL.
Nå er jeg helt tom for tester.. Så får bare kjøre på denne perioden uansett..
Men jeg hadde en liten stigning i går. Kan det ha vært min topp? Hva tenker dere?

Vedlegg

• 3BE3C556-FB02-496A-8506-66D28DC526A0.jpeg
    3BE3C556-FB02-496A-8506-66D28DC526A0.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 126
Blir ikke klok på denne perioden.. Forrige mnd var det liksom ingen tvil når jeg hadde EL, da var det gradvis stigning de siste dagene, og tydelig positiv på EL.
Nå er jeg helt tom for tester.. Så får bare kjøre på denne perioden uansett..
Men jeg hadde en liten stigning i går. Kan det ha vært min topp? Hva tenker dere?
Vanskelig og si men ville ha tatt aksjer Anna kvar dag. For å være på sikre siden.

Er det noen av dere som har erfaring med babyplan sine graviditetsester? Hvor tidlig har dere fått utslag på dem?
Står at de har høy følsomhet (25 ml/U /ml) og at man kan teste alt fra 6dpo.

Vi drar på ferie midt i dpo land, og jeg vet det blir en del alkohol. Det er vrient å sno seg unna uten å fortelle at vi kanskje venter en liten igjen, og det hadde vært så fint å kunne vite på forhånd!

Er det noen av dere som har erfaring med babyplan sine graviditetsester? Hvor tidlig har dere fått utslag på dem?

Vi drar på ferie midt i dpo land, og jeg vet det blir en del alkohol. Det er vrient å sno seg unna uten å fortelle at vi kanskje venter en liten igjen, og det hadde vært så fint å kunne vite på forhånd!
Har fått positivt på dem 9 dpo.

:smiley-ashamed008:smiley-ashamed005
Jeg er skyldig i at jeg ikke kan ha tester i hus. Tenk hvis streken er tydeligere nå enn for tre timer siden. Tenk om.. tenk om...
Jeg er testetøs :confused013
Flere med meg?
Del tester, del erfaringer, del tanker:cool05

Jeg føler med deg. Tør ikke tenke på alle pengene jeg har brukt på tester :smiley-ashamed005

25 mlu babyplan har brukt å slå ut ca 11-12 dpo, og babyplan tidlig med følsomhet på 10 mlu har slått ut ca 10-11 dpo med meg :)

Tatt to RFSU test ofte med ca 7-8 timers mellomrom. Siste er sterkere enn den første, men jeg syns det ser ut som skyggestreker?
Er ikke disse ‘kjent’ for å gi det?

Edit: ser jo nå at de ikke syntes så godt på bildet med så dårlig oppløsning :shifty:

Vedlegg

• A4D8ED61-BF1E-4E80-8951-AA59E4E8F759.jpeg
    A4D8ED61-BF1E-4E80-8951-AA59E4E8F759.jpeg
    45,4 KB · Visninger: 154
  • BFC7C1E3-88F7-47C9-851B-0D3B2044DED0.jpeg
    BFC7C1E3-88F7-47C9-851B-0D3B2044DED0.jpeg
    45,7 KB · Visninger: 146
Last edited:
Legger ut denne for ei venninne. Ser dette ut som en skygge?:) jeg syns den ser for farget ut. Men moro å høre med andre også :)

Vedlegg

• 20190618_181421.jpg
    20190618_181421.jpg
    24,9 KB · Visninger: 156
Tatt to RFSU test ofte med ca 7-8 timers mellomrom. Siste er sterkere enn den første, men jeg syns det ser ut som skyggestreker?

Edit: ser jo nå at de ikke syntes så godt på bildet med så dårlig oppløsning :shifty:
Ja dei er kjent for det men det kan være noe på gang for det :)

De er veldig godt kjent for skygge, så ville ikke stolt på de :facepalm:

Back
Topp