GratulererIkm i dag og digital ble svidd av, klarte ikke vente
Men ikke særlig imponert over rfsu da, dårlig fargestoff på dem og den ble ikke positiv før i dag, vært Snøhvit frem til ikm.
Vis vedlegget 300021
Vis vedlegget 300022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererIkm i dag og digital ble svidd av, klarte ikke vente
Men ikke særlig imponert over rfsu da, dårlig fargestoff på dem og den ble ikke positiv før i dag, vært Snøhvit frem til ikm.
Vis vedlegget 300021
Vis vedlegget 300022
Ser jo helt tydelig strek her! Noe må det jo væreEr RFSU tidlig stavene dårlig, eller er håpet ute for meg? Svak test på fjerde dagen nå, men nesten kun testet med forskjellige merker så vanskelig å si noe om stigning eller ikke. Hadde litt stigning fra 10-11 dpo på babyplan men gikk tom for de. 13 dpo idag
Ikm i dag og digital ble svidd av, klarte ikke vente
Vis vedlegget 300021
Vis vedlegget 300022

Her er det strekEr RFSU tidlig stavene dårlig, eller er håpet ute for meg? Svak test på fjerde dagen nå, men nesten kun testet med forskjellige merker så vanskelig å si noe om stigning eller ikke. Hadde litt stigning fra 10-11 dpo på babyplan men gikk tom for de. 13 dpo idag
Yay! gratulererIkm i dag og digital ble svidd av, klarte ikke vente
Vis vedlegget 300021
Vis vedlegget 300022
Ser strek herEr RFSU tidlig stavene dårlig, eller er håpet ute for meg? Svak test på fjerde dagen nå, men nesten kun testet med forskjellige merker så vanskelig å si noe om stigning eller ikke. Hadde litt stigning fra 10-11 dpo på babyplan men gikk tom for de. 13 dpo idag
Ser jo helt tydelig strek her! Noe må det jo være
Det er faktisk en del som får sterkere tester på ettermiddags-/kveldsurin, så prøv en til i kveld du!
Disse ser veldig bra ut, så jeg hvisker gratulerer![]()

Her er det håpVis vedlegget 300077 Vis vedlegget 300078 rfsu.... Ble så gjennskinn på selve testen så var vanskelig å få bilde,derfor åpnet
Er det håp? Synes enda det ligner skyggestrek?
Har IKM imellom i går og 4 dager frem, veldig ustabil syklus![]()
Ikkje godt og si men la det bli sterkar dag for dag.Vis vedlegget 300077 Vis vedlegget 300078 rfsu.... Ble så gjennskinn på selve testen så var vanskelig å få bilde,derfor åpnet
Skimter noeVis vedlegget 300077 Vis vedlegget 300078 rfsu.... Ble så gjennskinn på selve testen så var vanskelig å få bilde,derfor åpnet
Vis vedlegget 300077 Vis vedlegget 300078 rfsu.... Ble så gjennskinn på selve testen så var vanskelig å få bilde,derfor åpnet
Vis vedlegget 300077 Vis vedlegget 300078 rfsu.... Ble så gjennskinn på selve testen så var vanskelig å få bilde,derfor åpnet

Håper det er sant som noen sier at disse rfsu testene er treige! Må ta en cb eller a1 i helgen. Bare brukte opp den jeg hadde igjen av rfsu idag. Er 14 dpo, ikm i dag eller i morgen, varierer litt.
Den er ørlite sterkere da. Håper jeg kan få enskikkelig strek snart, er så worried for exu igjen![]()
krysser fingrene jeg!Hva tenker dere? Det siste bildet er fra i går, ser ikke mye på den, men mener jeg ser en svak strek på den i dag![]()