Hvordan går det?Vis vedlegget 299214
5 min
Vis vedlegget 299215
10 min
Vis vedlegget 299217
15 min
Ikkje konsentrert urin. 7 dpo Det er barre og krysse og håpe det går vegen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Vis vedlegget 299214
5 min
Vis vedlegget 299215
10 min
Vis vedlegget 299217
15 min
Ikkje konsentrert urin. 7 dpo Det er barre og krysse og håpe det går vegen![]()
Skimter strekHei
Tok i dag tidlig den vanlige testen fra babyplan, ikke den tidlig testen.
Syns ikke jeg ser så mye der. Skal ha IKM i morgen.
Har ikkje testa enda. Alle tegn er vekke murring og sårebryst så det er nok negativ G test i dag.Hvordan går det?![]()
Det er jo ikke sikkert da. Men skjønner godt du tenker slikHar ikkje testa enda. Alle tegn er vekke murring og sårebryst så det er nok negativ G test i dag.
Jeg venter egentlig bare på morgendagen for å se om tr kommer eller om jeg kan teste på fredagSkimter strek![]()

Ja jeg tenker slik. Har ikm 4 juni er redd det ender slik som det altid har gjort.Det er jo ikke sikkert da. Men skjønner godt du tenker slikDet er jo vanlig at noen dager er fulle av symptomer og andre ingen symptomer. Men jeg hadde nok tenkt likt som deg hvis jeg sto i din situasjon. Når er IKM?
Blir nok ein CB som lyser 1-2 ukerJeg venter egentlig bare på morgendagen for å se om tr kommer eller om jeg kan teste på fredag![]()
Jeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.Blir nok ein CB som lyser 1-2 uker![]()
Den er positivJeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.
Tok en ny test for moro skyld kl 17 når jeg kom hjem fra arbeid, det er en cb rask deteksjon og den ser slik ut under her. Fortsatt er jeg veldig skeptisk, for tenker at dem kan være falske eller skygge. Har en test igjen og den er digital, og den blir prøvd i morgen eller fredag morgen ( med mindre tanta kommer da).
Jeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.
Tok en ny test for moro skyld kl 17 når jeg kom hjem fra arbeid, det er en cb rask deteksjon og den ser slik ut under her. Fortsatt er jeg veldig skeptisk, for tenker at dem kan være falske eller skygge. Har en test igjen og den er digital, og den blir prøvd i morgen eller fredag morgen ( med mindre tanta kommer da).
Tror du virkelig det?Den er positiv![]()
Setter virkelig pris på et lite håp. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg med digital på fredag morgen 
Jeg tolker den som positiv. Streken vises godt uten å måtte vri i all slags lys. Så det er nok en babystrekTror du virkelig det?Setter virkelig pris på et lite håp. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg med digital på fredag morgen
![]()
Uten tvil positivJeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.

Jeg trengte ikke vri den eller noe for å tolke den og det kom etter 2 min. Nå kjenner jeg at jeg faktisk fikk litt mer håpJeg tolker den som positiv. Streken vises godt uten å måtte vri i all slags lys. Så det er nok en babystrek![]()
Jeg trengte ikke vri den eller noe for å tolke den og det kom etter 2 min. Nå kjenner jeg at jeg faktisk fikk litt mer håp![]()

Jeg ble så negativ etter SA den gangen, og sliter med å tro for mye. Jeg har ymse symptomer som egentlig burde fått meg til å tro litt mer på detHa troen på dette her, ikke tvil så mye. Skjønner godt at du gjør det, men la deg selv tro det og slappe av, tro at digital slår ut og ikke engst deg, den deiligste følelsen er den roen som kommer når det ser ut som det endelig har truffet![]()
Nå skal jeg holde håper litt oppe til i morgen Ja, tror ikke du skal tenke på detJeg trengte ikke vri den eller noe for å tolke den og det kom etter 2 min. Nå kjenner jeg at jeg faktisk fikk litt mer håp![]()
Skal prøve på detJa, tror ikke du skal tenke på detnyt det!