Oss testetøser imellom

Jeg må bare sende en gang til
. Er dere sikre på at det ikke ser ut som skygge? :facepalm::p:rolleyes::love7
Ser streken på alle bildene du har lagt ut, men ville ikke stolt blindt på den.

Har sett at det er mange på amerikanske forum som opplever mye skyggestreker på CB early, selv har jeg aldri prøvd den.

Vent en dag eller to og ta en ny, da vil jo eventuelt streken være sterkere ;)

Ser streken på alle bildene du har lagt ut, men ville ikke stolt blindt på den.

Har sett at det er mange på amerikanske forum som opplever mye skyggestreker på CB early, selv har jeg aldri prøvd den.

Vent en dag eller to og ta en ny, da vil jo eventuelt streken være sterkere ;)
Ja, jeg har lest litt om det jeg også.. har en digital liggende så skal vente et par dager med den :)

Takk for svar :love7

Jeg må bare sende en gang til
. Er dere sikre på at det ikke ser ut som skygge? :facepalm::p:rolleyes::love7
Jeg syns dette ser ut som skygge desverre. Sluttet å kjøpe disse etter jeg fikk svak blå strek, var ikke gravid. :( lest mye på nett angående dem. De gir blå skygge. Pyton tester med mindre man har såpass mye hcg at den er tydelig knall blå. Fungerer dårlig som tidlig test

Tror denne er litt sterkere en den fra i går og dag tidlig
Håper EL snart kommer

Vedlegg

• C253A8C2-3C90-4587-90A4-E736A0EC31A2.jpeg
    C253A8C2-3C90-4587-90A4-E736A0EC31A2.jpeg
    27,5 KB · Visninger: 117
Ser ingenting selv om jeg prøver :( Men var jo dårlig lys og sånt
Ser ingenting :(
Ser ingenting jeg heller :pompus: helt hvit, og det samme var den jeg tok på morgenen i dag.. Så vil tro TR er rett rundt hjørnet  :wtf:
Dag 29,forrige mnd på 26 og før der var jeg på 32.. Vanligvis på 28, så synes det er teit gjort å holde meg for narr :hungover:

IMG_20190530_080230.jpg
trenger noen kryssede fingre:nailbiting: har testa meg et par ganger allerede (jada, testetøs :angelic:) men i dag tok jeg først en på oppsamlet urin, å den kom et svaaakt strek på, så tok en til, å kom likt strek på den.. Vises bedre på ordentlig.. De jeg har tatt tidligere har vært blenda (tatt de mest for å bekrefte at testene funker) en uke til mens.. 8 dpo i dag.. Kryss kryss :angelic::smiley-angelic001:Heartred

Vis vedlegget 299380 trenger noen kryssede fingre:nailbiting: har testa meg et par ganger allerede (jada, testetøs :angelic:) men i dag tok jeg først en på oppsamlet urin, å den kom et svaaakt strek på, så tok en til, å kom likt strek på den.. Vises bedre på ordentlig.. De jeg har tatt tidligere har vært blenda (tatt de mest for å bekrefte at testene funker) en uke til mens.. 8 dpo i dag.. Kryss kryss :angelic::smiley-angelic001:Heartred

Vandkelig å se synes jeg, håper det blir sterk strek ila helgen :)

Hei :)

Tok i dag tidlig den vanlige testen fra babyplan, ikke den tidlig testen.
Syns ikke jeg ser så mye der. Skal ha IKM i morgen.
Skimter noe :)

Jeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.
Tok en ny test for moro skyld kl 17 når jeg kom hjem fra arbeid, det er en cb rask deteksjon og den ser slik ut under her. Fortsatt er jeg veldig skeptisk, for tenker at dem kan være falske eller skygge. Har en test igjen og den er digital, og den blir prøvd i morgen eller fredag morgen ( med mindre tanta kommer da).
Skimter her også :)

Dette er vel så svakt at det ikke tells eller? :oops: syns nesten ikke i virkeligheten..det er clear blue early, med bare en strek i den store ruta om man er gravid.. ble så skuffa! :facepalm: har så forferdelig med riving nedi eggstokka og ryggen, å sur er jeg som ei padde.. hadde håpet at en liten spire kunne være unnskyldningen :p 11 dpo...
:( ser ingenting, men håper for deg enda!

Vis vedlegget 299380 trenger noen kryssede fingre:nailbiting: har testa meg et par ganger allerede (jada, testetøs :angelic:) men i dag tok jeg først en på oppsamlet urin, å den kom et svaaakt strek på, så tok en til, å kom likt strek på den.. Vises bedre på ordentlig.. De jeg har tatt tidligere har vært blenda (tatt de mest for å bekrefte at testene funker) en uke til mens.. 8 dpo i dag.. Kryss kryss :angelic::smiley-angelic001:Heartred
Skimter kanskje noe. Krysser fingrene :)

Back
Topp