Oss testetøser imellom

Har ikkje testa enda. Alle tegn er vekke murring og sårebryst så det er nok negativ G test i dag.
Det er jo ikke sikkert da. Men skjønner godt du tenker slik ❤️ Det er jo vanlig at noen dager er fulle av symptomer og andre ingen symptomer. Men jeg hadde nok tenkt likt som deg hvis jeg sto i din situasjon. Når er IKM?

Det er jo ikke sikkert da. Men skjønner godt du tenker slik ❤️ Det er jo vanlig at noen dager er fulle av symptomer og andre ingen symptomer. Men jeg hadde nok tenkt likt som deg hvis jeg sto i din situasjon. Når er IKM?
Ja jeg tenker slik. Har ikm 4 juni er redd det ender slik som det altid har gjort.

Er tilbake om noen dager... har eggløsning nå så håper på positiv.. hadde en SA i uke 6 sist så håper den sitter nå om det blir noe :sorry:

Blir nok ein CB som lyser 1-2 uker :)
Jeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.
Tok en ny test for moro skyld kl 17 når jeg kom hjem fra arbeid, det er en cb rask deteksjon og den ser slik ut under her. Fortsatt er jeg veldig skeptisk, for tenker at dem kan være falske eller skygge. Har en test igjen og den er digital, og den blir prøvd i morgen eller fredag morgen ( med mindre tanta kommer da).

Vedlegg

• 9CA1213D-639D-4612-958C-3FE1661F05DC.jpeg
    9CA1213D-639D-4612-958C-3FE1661F05DC.jpeg
    14,1 KB · Visninger: 154
Jeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.
Tok en ny test for moro skyld kl 17 når jeg kom hjem fra arbeid, det er en cb rask deteksjon og den ser slik ut under her. Fortsatt er jeg veldig skeptisk, for tenker at dem kan være falske eller skygge. Har en test igjen og den er digital, og den blir prøvd i morgen eller fredag morgen ( med mindre tanta kommer da).
Den er positiv❤️

Ser ut som babystrek :)

Tror du virkelig det? :Heartred Setter virkelig pris på et lite håp. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg med digital på fredag morgen :happy:
Jeg tolker den som positiv. Streken vises godt uten å måtte vri i all slags lys. Så det er nok en babystrek❤️❤️

Uten tvil positiv :woot::woot::woot::woot:

Jeg trengte ikke vri den eller noe for å tolke den og det kom etter 2 min. Nå kjenner jeg at jeg faktisk fikk litt mer håp❤️

Ha troen på dette her, ikke tvil så mye. Skjønner godt at du gjør det, men la deg selv tro det og slappe av, tro at digital slår ut og ikke engst deg, den deiligste følelsen er den roen som kommer når det ser ut som det endelig har truffetxsmile9xsmile9

Ha troen på dette her, ikke tvil så mye. Skjønner godt at du gjør det, men la deg selv tro det og slappe av, tro at digital slår ut og ikke engst deg, den deiligste følelsen er den roen som kommer når det ser ut som det endelig har truffetxsmile9xsmile9
Jeg ble så negativ etter SA den gangen, og sliter med å tro for mye. Jeg har ymse symptomer som egentlig burde fått meg til å tro litt mer på det :happy: Nå skal jeg holde håper litt oppe til i morgen ☺️

Back
Topp