Ser dessverre ingenting.Flere som ser?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ingenting.Flere som ser?![]()
Ser ingenting, men synes testen var litt langt unna. har du et nærmere bilde?Låvte meg selv å ikke teste denne pp, men 7dpo kom og her sitter jeg med en test i håndaømme bryster og vond korsrygg
Ser en suuuuper svak strek, men vet ikke helttanker?
Ser ingenting selv om jeg prøverMåtte teste til slutt i dag, da vi drar bort for 5dager i morgen og det ikke blir noen test inni der.. Er på dag 28 nå, så svært lite lovende..  
Men hadde jo liksom ikke trua heller, allikevel er skuffelsen stor.. TR kommer vel når som helst, men hodet lurer meg til å tro andre ting!..
Kanskje du ser det tydeligere her?den nederste er fra idag
![]()
Låvte meg selv å ikke teste denne pp, men 7dpo kom og her sitter jeg med en test i håndaømme bryster og vond korsrygg
Ser en suuuuper svak strek, men vet ikke helttanker?
Måtte teste til slutt i dag, da vi drar bort for 5dager i morgen og det ikke blir noen test inni der.. Er på dag 28 nå, så svært lite lovende..  
Men hadde jo liksom ikke trua heller, allikevel er skuffelsen stor.. TR kommer vel når som helst, men hodet lurer meg til å tro andre ting!..
Ser ingenting, men synes testen var litt langt unna. har du et nærmere bilde?
Kan snu fort. Men det anbefales å teste på kveld når det gjelder eggløsningstesterSkulle liksom hatt EL i dag/morgen men det er så lite sannsynlig ser jeg :/
Første gang jeg bruker EL tester (dette er kjøpt på Normal)
Kan snu fort. Men det anbefales å teste på kveld når det gjelder eggløsningstesterjeg hadde mange super svake, så vips plutselig en ettermiddag var den positiv. Og da hadde jeg testet veldig negativt samme morgen
![]()
Syns jeg kan skimte en svaaak strek.Hei
Tok i dag tidlig den vanlige testen fra babyplan, ikke den tidlig testen.
Syns ikke jeg ser så mye der. Skal ha IKM i morgen.
Det var den som kom etter 2 min, men tenkte det kunne være bare noe jeg såSyns jeg kan skimte en svaaak strek.![]()
Hei
Tok i dag tidlig den vanlige testen fra babyplan, ikke den tidlig testen.
Syns ikke jeg ser så mye der. Skal ha IKM i morgen.

Streken kommer ofte etter ett par min og er positiv. Ta en ny test om ett par dager, hvis du klarer å vente daDet var den som kom etter 2 min, men tenkte det kunne være bare noe jeg så![]()
Da er det fortsatt et lite håp, når det har begynt å bli synlig på de testene som er så sensitiveSer strek![]()

Da er det fortsatt et lite håp, når det har begynt å bli synlig på de testene som er så sensitive![]()

Skal vente litt med digital, for jeg leste at de er på 50 et eller annet? Siden babyplan var så svakStreken kommer ofte etter ett par min og er positiv. Ta en ny test om ett par dager, hvis du klarer å vente daevt. ta en clearblue digital for å få det bekreftet
![]()

Skal gjøre det og si ifra hvordan det ender med denKan sikkert ta cbd om 2 dager![]()

Jeg tok clearblue digital på IKM-dagen sist for 5 år siden og ble positiv, men tok ikke andre tester før det da.Skal vente litt med digital, for jeg leste at de er på 50 et eller annet? Siden babyplan var så svak![]()